Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liikkeistä rv26 tienoilla

26.05.2006 |

Utelenpa tässä kokemuksia muilta. Ultran mukaan nyt olisi rv25+4. Olen lukenut monesta paikkaa, että vauva olisi aktiivisimmillaan silloin kun äitee lepäilee ja nukkuu. Tottakai nyytit ovat yksilöllisiä, mutta olisi hauskaa kuulla miten masu-asukit touhuilevat muilla. Tämä asukki nimittäin tuntuu noudattavan äiteen unirytmiä :D Eli kun käyn illalla nukkumaan, loppuvat myös liikkeetkin. Siihen asti kyllä möyryilee tuolla ahkerasti :) Samoin kun aamulla HERÄÄN, alkaa vauvakin potkiskella. Mutta esimerkiksi öisillä vessareissuilla ei tunnu liikkeitä. Paitsi ehkä pari möyräisyä ja sitten vauva tuntuu käyvän taas tirsoille. Saa nähdä miten jatkossa unirytmi, noudatteleeko äiteen kanssa samaa kaavaa :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs möyryilee pitkin päivää,varsinkin kun menen itse makuulle niin sitten alkaa metakka:D

yhessä vaiheessa oli klo:5.00 aamujumpat jotka kesti puolisen tuntia,mut nyt on unet aika hiljasessa,eli täällä ollaan erittäin vilkkaita,mikä helpottaa siinä mielessä että tiettä kaiken olevan hyvin :)

k.h.p ja tärppi 26+5

Vierailija
2/2 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

säätöä oudon koneen kanssa...sorgen

mulla vkoja kasassa 27+2 ja asukas möyrii ja jumppailee mahassa epäsäännöllisen säännöllisesti. Yleensä touhut alkaa kun itse lepään/istun paikoillani sekä muutamina öinä olen herännyt möyrimiseen. Säännöllistä rytmiä ei siis vielä ole...

Tavallaan helpotus tuntea liikeet, tulee ne sitten koska tahansa.

Aurinkoa Kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla