Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka oikeasti ostaa AUTOMAATTIauton uutena?

Vierailija
10.07.2019 |

Ei mitään järkeä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa uuden auton ostavista, kuten minä. Arvostan mukavuutta vuosikymmenten öljynhämmentämisen jälkeen. Ap voisi tuon järjettömyyden jotenkin perustella. Helpotan vähän: toisessa ketjussa mainittu suurempi kulutus ja vaihdelaatikon rikkoutuminen eivät ole niitä.

Vierailija
2/17 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen järkevä autonostaja.

Vierailija
4/17 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa uuden auton ostavista, kuten minä. Arvostan mukavuutta vuosikymmenten öljynhämmentämisen jälkeen. Ap voisi tuon järjettömyyden jotenkin perustella. Helpotan vähän: toisessa ketjussa mainittu suurempi kulutus ja vaihdelaatikon rikkoutuminen eivät ole niitä.

Itseasiassa automaatti vie aina enemmän polttoainetta kun vastaava malli manuaalivaihteistolla.

Vierailija
5/17 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa automaatti vie aina enemmän polttoainetta kun vastaava malli manuaalivaihteistolla.

Ei tosiaankaan vie.

Vierailija
6/17 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa ajaan autolla, niin ei tarvitse noita vammaisen avustajia.

Vierailija
7/17 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsetko opettajan?

T: ajokortti 35 vuotta

Vierailija
8/17 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

USAssa et muuta saakaan kun automaattia, ei ole kepeille kysyntaa. Automaatit tulivat markkinoille 1940-luvulla joten ehka se arinko joskus alkaa paistaa siihen Suomen risukasaan.

Vierailija
9/17 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

USAssa et muuta saakaan kun automaattia, ei ole kepeille kysyntaa. Automaatit tulivat markkinoille 1940-luvulla joten ehka se arinko joskus alkaa paistaa siihen Suomen risukasaan.

USA on monessa asiassa kehittymätön takapajula, mutta tässä asiassa siellä ollaan reippaasti Eurooppaa edellä.

Vierailija
10/17 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä. Manuaalit jää pian historiaan täällä takapajulassakin, jos haluat siitä autosta joskus eroonkin niin osta automaatti.

Puhumattakaan nyt siis edes siitä ajomukavuudesta, joka on ihan toisesta ulottuvuudesta kun verrataan manuaaliin..

Vierailija
11/17 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

USA on monessa asiassa kehittymätön takapajula, mutta tässä asiassa siellä ollaan reippaasti Eurooppaa edellä.

Missa asioissa USA on kehittymaton takapajula? Jos olisikin niin etta jotkut asiat tehdaan Suomen kaavasta poiketen?

No vaikkapa nuorten seksivalistus. Aborttikielteisyys. Yleinen tietämättömyys muun maailman asioista. Toki kyseessä on suuri maa, eikä kaikkialla ole yhtä takapajuista.

Mita tosiasioita tiedat nuorten seksivalistuksesta? Oletko istunut High Schoolin terveystunnilla? Aborttikielteisyys ei ole koko maan laajuista mutta yksittaistapauksista nousee aina kauheaa haloo.

Kylla muusta maailmasta tiedetaan, eihan suomalaiset tieda edes Amerikasta paljoakaan paitsi mututietoa. Mita itse tiedat Hondurasin tilasta?

Olisko mitn, että tekisitte tälle jankutuksellenne ihan oman ketjun? 

Vierailija
12/17 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei varmaan ole uudessa autossa automaattivaihteiden lisäksi myöskään esim. lukkiutumattomia jarruja, ajonvakautusta, moottorin polttoaineensuihkutusta, elektronista moottorinohjausta ja sytytysjärjestelmää, ohjaustehostinta, automaatti-ilmastointia, mukautuvia ajovaloja, vakionopeudensäädintä, sähköikkunoita, sähkösäätöisiä penkkejä, keskuslukitusta tai digitaalista mittaristoa ja radioasemakin varmaan viritetään manuaalisesti nupista kääntämällä?

On se vaan hullua kun ostetaan auto joka on muuten varusteltu viimeisen päälle ja kaikki mahdollinen löytyy mutta sitten on kuitenkin manuaalivaihteisto. Ei vaan pysty ymmärtämään.

Vierailija
13/17 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsetko opettajan?

En. Mihin ihmeeseen minä sitä tarvisin? Olen opetellut n 30 vuotta sitten autonkäsittelytaitoa jäällä. Se on selkarangassa. Joten mitä opettaisit?

Vierailija
14/17 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsetko opettajan?

En. Mihin ihmeeseen minä sitä tarvisin? Olen opetellut n 30 vuotta sitten autonkäsittelytaitoa jäällä. Se on selkarangassa. Joten mitä opettaisit?

Minä olen opetellut ihan käytännössä, sekä ajellut ehkä vähän isompia autoja ammatikseni, jotta voi olla, että saattaisi ehkä jotain olla opittavaa.

PS. Kuvittelitko saavasi viimeisen sanan päivälle vastaamalla vasta nyt?

Vierailija
15/17 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsetko opettajan?

Minä olen opetellut ihan käytännössä, sekä ajellut ehkä vähän isompia autoja ammatikseni, jotta voi olla, että saattaisi ehkä jotain olla opittavaa.

PS. Kuvittelitko saavasi viimeisen sanan päivälle vastaamalla vasta nyt?

Kävin pyöräilemässä

Vierailija
16/17 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, no ainakin bmw myy montaa eri mallia manuaalina usassa ja vain siellä koska asiakaskunta niin vaatii

Vierailija
17/17 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelut?