Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OkCupid -deittipalvelua käyttävät/käyttäneet: Osaatteko sanoa, miksi....

Vierailija
10.07.2019 |

... sivusto näyttää minulle matcheina ainoastaan lähelläni asuvia henkilöitä (suurin osa samasta tai naapurikaupungeista), vaikka olen laittanut etäisyys-kategoriaan "wherever"?

Tein siis juuri pari tuntia sitten profiilin, vastailin aika moniin kysymyksiin (ainakin 50) ja laitoin joitakin tietoja itsestäni. Kestääkö siinä kauemmin, että matcheja tulee kauempaa, vai mitä ihmettä?

Toiveenani olisi nimenomaan löytää ulkomaalainen kumppani, koska haaveilen ulkomaille muutosta tulevaisuudessa. Valitsin tuon kyseisin deittipalvelunkin siksi, että se on kansainvälinen. Minulle ehdotetuissa matcheissa ei kuitenkaan ollut YHTÄKÄÄN ulkomailla asuvaa miestä, kaikki olivat Suomesta ja vieläpä lyhyeltä etäisyydeltä minusta!

Tietääkö kukaan mistä on kyse?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen tähän samaan ketjuun kysymään, että tietääkö joku, priorisoiko okcupid kuitenkin lähellä asuvia ihmisiä, vaikka etäisyyskriteeriksi olisikin ilmoittanut "missä tahansa"? Eli siis jos haluaisin mielelläni tavata jonkun läheltä, mutta ulkomailtakin käy, niin kannattaako laittaa mieluummin kristeeriksi "lähellä" vai "missä vain"?

Vierailija
2/2 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän