Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaisnainen puhui perheenäidin velvollisuuksista

Vierailija
10.07.2019 |

Kysyi multa, miten ehdin hoitaa perheenäidin velvollisuudet reissutyön lisäksi.
En ymmärtänyt kysymystä.

Mitä ihmettä ne perheenäidin velvollisuudet muka on?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja koti, ehkä?

Vierailija
2/9 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko perheenäidin velvollisuudet jotenkin erilaiset kuin perheenisän ja eikö perheenäiti muka voi olla pois kotoa ja tehdä epäsäännöllistä työtä ja pitkää päivää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko perheenäidin velvollisuudet jotenkin erilaiset kuin perheenisän ja eikö perheenäiti muka voi olla pois kotoa ja tehdä epäsäännöllistä työtä ja pitkää päivää?

Jokainen talo elää tavallaan.

Vierailija
4/9 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko nainen muka koko perheen äiti? Ja hoitaa miestäänkin tällaisena suurena ja mahtavana perheenäitinä 😂?

Vierailija
5/9 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ja koti, ehkä?

Pitäisikö siis kaikista reissutyötä tekevien äitien lapsista tehdä lasu.... vai voisiko olettaa, että perheen isä hoitaa perheen isän velvollisuutensa?

Vierailija
6/9 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen talo elää tavallaan.

Siksi ei pitäisikään esittää noin idiootteja kysymyksiä ap:lle.

Vierailija
7/9 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mummu kiirehti puhelun lopettamista.

Se meinasi mulla olevan kiurusta ruoanlaiton kanssa. Olin sille sanonut miehen palaavan työmatkalta parin tunnin päästä.

No en kai minä nyt aikuiselle miehelle ruokaa tee, kun tulee pari tuntia perheen päivällisen jälkeen kotiin. Mummu olisi varmaan miehelleen pöydän kattanut valmiiksi.

Vierailija
8/9 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä ja teen pitkää työpäivää. Mä käsitän perheenäidin velvollisuuksiksi sellaisia asioita kuin että ainakin joskus istun päivällispöydässä samaan aikaan muun perheeni kanssa, osallistun edes joskus lasteni päiväkodin tai koulun joulu- ja kevätjuhliin, käyn edes muutaman kerran lapseni oppivelvollisuuden aikana vanhempainvartissa, edes joskus käytän lastani neuvolassa tai hammaslääkärissä, edes kerran viikossa olen laittamassa lapsiani nukkumaan ja toivottamassa heille hyvää yötä, edes välillä luen, leikin ja pelaan lasteni kanssa, tunnen lasteni kaverit edes nimeltä, vaikka en ulkonäöltä tuntisikaan, edes joskus olen samaan aikaan kesälomalla kuin muukin perhe jne. 

Vierailija
9/9 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittäjä ja teen pitkää työpäivää. Mä käsitän perheenäidin velvollisuuksiksi sellaisia asioita kuin että ainakin joskus istun päivällispöydässä samaan aikaan muun perheeni kanssa, osallistun edes joskus lasteni päiväkodin tai koulun joulu- ja kevätjuhliin, käyn edes muutaman kerran lapseni oppivelvollisuuden aikana vanhempainvartissa, edes joskus käytän lastani neuvolassa tai hammaslääkärissä, edes kerran viikossa olen laittamassa lapsiani nukkumaan ja toivottamassa heille hyvää yötä, edes välillä luen, leikin ja pelaan lasteni kanssa, tunnen lasteni kaverit edes nimeltä, vaikka en ulkonäöltä tuntisikaan, edes joskus olen samaan aikaan kesälomalla kuin muukin perhe jne. 

Moni luettelisi nuo perheenisän velvollisuuksiksi. Tietysti isällä ja äidillä ei voi olla eri velvollisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi