Yhdyntä ei onnistu
Mikä neuvoksi, kun yhdyntä ei onnistu? Vaikka olisin kiihottunut, penis ei millään mene sisääni eikä mahdu kokonaan. Sormiakin menee vain yksi, eikä sekään helposti. Minulla on endometrioosi, voisiko johtua siitä? Onko tällainen normaalia ja miten yhdynnän saisi onnistumaan?
Kommentit (31)
Melko korkea kynnys mennä lääkäriin tällaisen takia, en ole seksiä harrastamassa muuten kuin lisääntymistarkoituksessa ja korkeintaan kymmenen vuoden päästä uudestaan. Pohdin vain, miten synnytys tällaisen kanssa onnistuu ja onko kenelläkään kokemusta tällaisesta.
Ap
Onko AP:lla runsaat ja ulkonevat sisemmät häpyhuulet?
Ehkä ne kannattaa avata pois tieltä...
Hopi hopi lääkäriin. Jos jätät näin tärkeän asian tähän, kymmenen vuoden päästä olet ehkä menettänyt jo lisääntymiskykysi. Kun vaiva ilmenee, se pitää parantaa heti eikä toivoa että se menisi itsestään ohitse. Tällaiset vaivat ovat yleisiä gynegologien vastaanotolla ja sinuun suhtaudutaan asiallisesti, usko pois.
Tämä on vauvapalstalaisen ohje ihan kokemuksesta.
Luuletko tosiaan ettemme yrittäneet kumppanin kanssa sitäkin? Penis ei vain mahdu millään sisääni. Mitä tällaiselle sitten voi edes tehdä? Äärimmäisen kiusallinen ja turhalta tuntuva ongelma.
Ap
Gynelle mars. Ei millekkään yleislääkärille vaan gynelle.
Ei se mukavinta puuhaa ole, mut jos meinaat lisääntyä tulevaisuudessa niin asia kannattaa hoitaa nyt.
Fysiologinen ongelma, olisi ratkaistavissa esimerkiksi laihduttamalla todennäköisesti.
Miten tämä aihe liittyy seksipalstaan?
Kyseessähän on sairauden hoitaminen...
Vierailija kirjoitti:
Fysiologinen ongelma, olisi ratkaistavissa esimerkiksi laihduttamalla todennäköisesti.
Voi luoja. Joillakin nyt vaan on ahdas emätin. Ei se painoindeksiä katso. Vai pieneneekö miesten kalu miehen lihotessa?
En pysty käyttämään minitamponejakaan. Myös pelkästä sormeilusta seuraa tuskallisia vatsakipuja. Laitoin aloituksen seksipalstalle koska aihe vapaalla se ei olisi pysynyt kauaa.
Ap
Varaa oikeasti aika sinne gynelle niin pääset keskustelemaan oikeasti vaihtoehdoista. Täällä 95% on provoa tai trolleja. Gyne on ammattilainen, mene naisgynelle jos jännittää.
Jos olisi "hieman tiukka" jakaisin ohjeita, mutta tapauksesi kuulostaa siltä että olet vain saanut luojalta ahtaan emättimen.
Saat mielenrauhan. Usko nyt täti-ihmistä.
Kuulostan varmaan provolta, mutta minua ahdistaa käydä gynellä koska sekin käy niin kipeää joka kerta. Tämä oli neljäs kerta kun olen yrittänyt harrastaa seksiä. Olin todellakin valmis ja harmitti todella, ettei onnistunut.
Ap
Kun sinulla on endometrioosi, oikea paikka kysyä asiasta on gynegologi, ei vauva-palsta. En usko, että gynegologit päivystävät täällä. Ja jos päivystävät, oikea gynegologi ei anna lausuntoa näkemättä alapäätäsi vastaanotolla. Tuskin kännykkäkuva riittää vaikka sen tänne laittaisitkin.