Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatko margariinia/voita paketista veitsellä silein vedoin vai klöntteinä?

Vierailija
10.07.2019 |

Itse otan siististi silein vedoin ja mies klöntteinä. Kumpi tekee väärin ja kumpi oikein? Ratkaiskaa tää meidän eroriita.

Otatko margariinia/voita paketista veitsellä silein vedoin vai klöntteinä?

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytämme vain voita ja sitä juustohöylällä!

Suosittelen!

Vierailija
2/13 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroriita, tää oli hyvä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margariinia meillä ei käytetä. Voita lohkeaa veitsellä hyvin.

Vierailija
4/13 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä vaiheessa rasiaa ollaan.

Aluksi kun siinä on sileä pinta, on ihana tunne vetää siitä suoraan! Mutta jossain vaiheessa margariinin muoto jostain syystä muuttuu sellaiseksi, että pitää ottaa köntteinä. (Asun yksin, eli kukaan muu ei aiheuta tuota.)

Vierailija
5/13 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koukkaisen eli kyseessä ns. "Koukkupallo".

Vierailija
6/13 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan pyöräytysliikkeellä pallon. Voita otan juustohöylällä.

Vierailija
7/13 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen s.eksisti, mutta minusta kovasti tuntuu ja oletan, että vain miesoletetut kaivavat sen voin paketista. Paitsi isäni, hän ei ole possu. Omakin mieheni kaivaa sellaisia koloja margariiniin, samoin poikamme. Nuorena olin töissä henkilöstöravintolassa, jossa asiakkaat lähinnä miehiä - voipaketit aina "pilattu" kaivamalla. En tiedä tekevätkö miehet tätä kiusatakseen vai onko se heistä oikeasti oikein muita kohtaan.. ällöä. Tosin eihän siitä kärsi kuin voinsivelijät, naiset. Ei miesten kanssa opi ikinä elämään...

Vierailija
8/13 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millä päällä olen. Voisin siis sanoa sekä että.

Vierailija
9/13 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä voi tulee paketissa, josta se siirretään voilautaselle. Mutta juu, onhan se välillä kovaa ja siinä kukin taiteilee miten taiteilee. Täälläpäin ei ole niitä oikeita juustohöyliä, joilla saisi ohuenohutta siivua. Silpaistaan veto vedolta sitten, mitä,irtoaa. Voiveitsi on kuitenkin onnistuttu joskus aikojen alussa ostamaan Suomen kentältä, sellainen puinen ja hyvä.

Vierailija
10/13 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen s.eksisti, mutta minusta kovasti tuntuu ja oletan, että vain miesoletetut kaivavat sen voin paketista. Paitsi isäni, hän ei ole possu. Omakin mieheni kaivaa sellaisia koloja margariiniin, samoin poikamme. Nuorena olin töissä henkilöstöravintolassa, jossa asiakkaat lähinnä miehiä - voipaketit aina "pilattu" kaivamalla. En tiedä tekevätkö miehet tätä kiusatakseen vai onko se heistä oikeasti oikein muita kohtaan.. ällöä. Tosin eihän siitä kärsi kuin voinsivelijät, naiset. Ei miesten kanssa opi ikinä elämään...

Et ole seksisti, vaan tyhmä. Et erota voita margariinista.

Vierailija
11/13 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klönttinä tietysti, toisesta päästä alkaen. Toinen pää pysyy siistinä ja siitä saa vielä mittailtua jos tarvitsee johonkin tietyn määrän.

Vierailija
12/13 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan saa sitä oivariinia pysymään veitsessä, jos vedän silein vedoin. :D

Vierailija
13/13 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan sillä tavalla, että margariini on edelleen suorakulmainen särmiö suunnilleen.

Eli aloitan toisesta laitasta kaivelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan