Laitoin miehelle valokuvan whatsappissa, ei ole vastannut mitään
No niin, tilanne on tämä: laitoin miehelle, jonka kanssa minulla on ollut tässä kesän mittaan sutinaa, kuvani whatsappissa toissa iltana. Olemme tavanneet siis useasti erään asian merkeissä eli tiedämme siis kyllä miltä näytämme, :D
Hän on laittanut kesälomaltaan monia kuvia jossa on, minä en yhtään itsestäni vaan mökistä, kesäkukista ym. Nyt sitten vihdoin laitoin nätin kuvan.
Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään! Ei kommenttia kuvasta, ei mitään. Eilisen oli useasti paikalla whatsappissa mutta ei laittanut mitään - enkä minäkään tietysti...
Mitäs nyt?
Laitanko jotain ihan arkista vai odotanko niin kauan kunnes hän laittaa?
Kommentit (63)
No nyt se laittoi kuulumisiaan ja pari kuvaa. Ei kommentoinut mitään minun kuvastani, vaan puhui ihan muita juttuja.
Mitä tästä pitäisi ajatella?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tarkista ettei kuvan taustalla näy jotain arveluttavaa :'D
Legendaarinen vessaselfie yläviistosta ja takana pönttö vetämättä kakkosen jälkeen 😂
Vierailija kirjoitti:
No nyt se laittoi kuulumisiaan ja pari kuvaa. Ei kommentoinut mitään minun kuvastani, vaan puhui ihan muita juttuja.
Ap
Ujo? Vai törppö?
Niin, eli hänellä on jo muija. ja sinullakin ilmeisesti joku, jätä nyt se eka mies ensin kyydistä.
No mutta jos ap ei olisi varattu, eikä tuo mies. Mitä silloin neuvoisitte?
Se on jännä, miten ihmisten asenne ja neuvot heti muuttavat muotoaan...kun kyseessä varatut...vaikka parisuhteista ei ikinä tiedä...
Vierailija kirjoitti:
Niin siis olemme joo tavanneet, on nähnyt päivän valossa. Seksiä ei ole ollut, ollaan molemmat varattuja. Eli tilanne vähän mutkikas. Kavereita ollaan, ehkä jotain enemmän mutta mitään ei ole tapahtunut.
Mutta hän on laittanut lomalta kuviaan ja ajattelin että itsekin laitan nyt sit yhden. Ihan perus puutarhakuva tyyliin että juon kahvia. Tilanne kuva, kuten hänkin lomaltaan.
Mitäs nyt?!
Ap
Luulet, että varatulla miehellä ei ole mitään muuta tekemistä, kun tuijottaa kuviasi? Sinuna vilkaisisin peiliin ja miettisin hetken, mitä teen. Oletko koskaan ajatellut, miltä siitä varatun miehen naisesta tuntuu? Onko sun mielestä täysin ok tuollainen touhu? Miestä tuskin kiinnostaa lähettämät kuvasi. Tajuatko, että hänellä on oma elämä?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Että häntä ei pätkääkään kiinnosta. Sulla mies kotona ja lähettelet muille kuvia? Toivottavasti miehesi löytää naisen, joka arvostaa ja kunnioittaa häntä.
Vierailija kirjoitti:
En kehuja kaivannut vaan ihmettelin kun ei mitään enää laittanut. Meninkö liian pitkälle kun laitoin kuvan? Itse hän on laittanut useita... joten ajattelin että minunkin ”vuoroni” kun en aiemmin ole laittanut. Ja oli nätti kuvakin vielä! :D Ei mikään huonoin otos. Ja ollaan siis tavattu joten tietää miltä näytän.
Mutta miksi nyt täydellinen radiohiljaisuus?
Mitä nyt teen, laitanko jotain arkista vai annanko olla kunnes sieltä kuuluu - jos kuuluu? Ihme juttu.
Menit jo siinä vaiheessa liian pitkälle, kun petit toisen luottamuksen. Mutta jatka toki vaan samaan malliin!
Mitä jos ihan kysyisit asiaa häneltä? Oletteko te ihastuneita toisiinne vai mikä on homman nimi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ihan kysyisit asiaa häneltä? Oletteko te ihastuneita toisiinne vai mikä on homman nimi?
Hyvä kysymys. En jotenkin uskalla kysyä. Niin paljon voi särkyä jos sanotaan ääneen... Toivoisin että hän ottaisi asian ehkä esille...
Ap
Mä lähetin kerran kuvan missä mulla oli pikkarit nilkoissa ja ei mennyt ees 30 minuuttia kun oli paikalla.
Jos on varattu niin tuli kiire poistaa kuva..
Vihjeenä oli: kukkia ja mehiläisiä. Päiväkahviseuraa vailla.