Missähän muuten esim. Susanna Koski ja siniset sosialismin vastustajat ovat nykyään töissä
Kommentit (103)
Sinisestä tulevaisuudesta tekopyhään menneisyyteen
Uudistusmielinen konservatiivipuolue
Susanna Koski paljastui ideologiseksi työttömäksi! Olisitteko kokoomuksen kannattajat arvanneet? :D
In Finland we have this thing että anarkisti käy töissä mutta sosialismin vastustajat sopeutuvat (mihin?) julkisin varoin
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä tämä on oikeasti niin hävytöntä ettei mikään. Ja sanonpa vielä että tämä asenne, mikä tällä Koskella on, on se mikä tässä maassa on vikana. Minä, minä ja mun napa lisättynä säkillisellä tekopyhyyttä.
Ei ole Vaasassa ainoa. Sairaus, kärsimys ja niistä kiusaamisesta fyysisesti sekä psyykkisesti romahtaminen ovat ”uhriutumista”. Tällaiset tapaukset ajavat maahamme ”puhdistusta”. Omatunnottomat, moraalittomat kiusaajat.
Kadehditte Suskin kauneutta ja menestystä!
Näillä sopeutusrahoilla olevilla ei tarvitse kärsiä aktiivimallista ja lähteä työtyömyyden takia kuntouttaville kursseille pannulappuja virkkaamaan. Epätasa-arvo jyllää.
Vierailija kirjoitti:
Kadehditte Suskin kauneutta ja menestystä!
Älä unohda kaunista sielua!
Vähän aikaa tuossa sopeutuu, käy imago- valmennuksessa ja pyrkii uudelleen eduskuntaan.
Nyt kyllä pitäisi alkaa niitä töitä löytyä. Työkykyhän katoaa puolessa vuodessa. Kuntoutuksen tarpeessa alkaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vähän aikaa tuossa sopeutuu, käy imago- valmennuksessa ja pyrkii uudelleen eduskuntaan.
Osaako joku kuvitella ihmisen, joka äänestäisi vielä Susanna Koskea :D
Ei kai siellä länsirannikollakaan niin sekaisin olla?
Vierailija kirjoitti:
Liike nytistä? Vaikea kuvitella että kokoomuksessa tolle on enää tilaa.
Orpokin ihmettelee jo ääneen telkkarissa miksei työttömät mene töihin!
Mihin sopeutumisrahaa muka tarvitaan jos töihin pääse kun vain menee?
Vierailija kirjoitti:
Mihin sopeutumisrahaa muka tarvitaan jos töihin pääse kun vain menee?
Metsässä on paljon savottaa kaipaavia risuja ja keräämättömiä käpyjä. Metsän nalle jos tulee vastaan niin sanoo ettei palkalla edes pidäkään tulla toimeen:)
Kaikesta huolimatta sellaista iteologiaa kannattaa iso rosentti kansalaisista, jotka tosin eivät etes ymmärrä mistä ja mitä äänestävät
Joo, kyllä tämä on oikeasti niin hävytöntä ettei mikään. Ja sanonpa vielä että tämä asenne, mikä tällä Koskella on, on se mikä tässä maassa on vikana. Minä, minä ja mun napa lisättynä säkillisellä tekopyhyyttä.