Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvavakuutuksesta

Vierailija
10.07.2019 |

Soitin erääseen vakuutus yhtiöön vauva vakuutuksesta. 16.10 on laskettu.
No nyt en ainakaan tuolta turvasta saa. Koska mulla on mt-ongelma ja ollu raskauden aikana säännöllinen lääkitys eli en saa vakuutusta vauvalle. Kellään kokemusta? Ootteko mistään saaneet vakuutusta?

Ja en tullu kuuntelemaan tänne miten p a s k oon ku tein taas lapsen vaikeen kakssuuntasen mielialahäiriön kanssa. Edellinen lapsi 8v ja hyvin oon pärjånny että turha tulla aukomaan. Ärsyttää jo muutenki

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on ehtoja. Veljen vaimo ei saanut kun oli 40.

Kannattsa muuten sitten varautua. Kaksi lasta on työläämpää kuin yksi.

Vierailija
2/7 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo yksin tämän lapsen kanssa ja vanhimmasta tyttärestäni ei ainakaan "taakkaa" (hyi sanoa lapsesta noin,. Ei he tietenkään ole taakka) vaan päinvastoin

Mt-ongelma ei ole este perheenlisäykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo yksin tämän lapsen kanssa ja vanhimmasta tyttärestäni ei ainakaan "taakkaa" (hyi sanoa lapsesta noin,. Ei he tietenkään ole taakka) vaan päinvastoin

Minusta pitäisi olla. Hirveä seurata sivusta lapsiparkoja, kun vanhemmalla on vähän maanisempia kausia tms.

Vastauksena kysymykseen: vauvavakuutus on oikeastaan tarpeeton. Vauva (raskaus ja syntymä) ovat ainoat, jotka yhteiskunta kyllä hoitaa. Syntymän jälkeen voit ottaa lapsellesi lapsivakuutuksen, joka on sinusta riippumaton.

Vierailija
4/7 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mirään tuollista sanonut. Sanoin että työläämpää ja kannattaa varautua.

Vierailija
5/7 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneks minun mielenterveys ongelma ei oo sun päänsärky :) eikä kenenkään muunkaan hyvinhoidettuna kun on nyt ollutkin.

Vierailija
6/7 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole vauvavakuutusta, mutta lapsivakuutus löytyy lähitapiolasta. Olen nyt raskaana ja kun hain vakuutuksen 2kk ennen la aikaa niin se kattaa kaikki vaivat lapsella.

Vierailija
7/7 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Pitää tapiolasta kysellä että vaikuttaako lääkärin määräämä lääke siihen saako sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi