Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin eilen Citymarketin MEGA-ALESSA, en löytänyt sieltä yhtään mitään

Vierailija
10.07.2019 |

Olisin halunnut piilokorolliset bling bling-lenkkarit, ei löytynyt - kaikki kengät vaan ärsyttäviä miehekkäitä lattakenkiä, jotka on pahat kävellä ja tunnen itseni kääpiöksi ne jalassa.

Vaatteet olivat karmeita polyesterihirvityksiä kukkaaiheella - ihan kuin 60-luvulla!

Ennen sentään löysin jopa Cittarin aletangoilta ihan kivoja vaatteita, nyt en ottaisi niitä edes ilmaiseksi!

Millaisia kokemuksia teillä on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole Lidissäkään enää kauniita vaatteita - kaikki jotain jumppa/joogakrääsää ja niin pienet kootkin.

SItten toisinaan saattaa olla 48 - 50 kokoisille kammottavia telttoja, jota en huolisi ilmaisiksikaan.

Miten tämä vaateteollisuus teettää nykyään niin rumia vaatteita - ja olen muuten huomannut myös Klingelillä, Atelierilla, Cellbesillä, Elloksella  ym olevan yhä enemmän persoonattomia, huonosti-istuvia polyesteri- eli muovivaatteita. 

Miksi eivät suosi luonnonkuituja ja parempaa kaavoitusta vaatteissaan?

Vierailija
2/5 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/5 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-roskasakki taas vauhdissa. Cittarista ja Lidlistä hienoja vaatteita, sallikaa mun  nauraa :D 

Vierailija
5/5 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, halvalla ei saa hyvää, aito kangas maksaa paljon, niin että muovivaatteita saa vain halvalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä