Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tästä? (24h smoothiella, ja vedellä...)

Vierailija
10.07.2019 |

No ok, en ajatellut huomenna syödä koko päivää tai siis imeskellä vettä, ja smoohtieta siis. Ajatus siis se, et oon täs menos perjantaina elokuviin, ja haluaisin panostaa hyt pari päivää itteeni kunnolla. En oo mitää laihduttamassa, mutta ns. Tyhjentämässä suolta. Oon vähän ylipainonen, ja se on mulle ok. Syön terveellisesti ja normaalisti, herkkuja tosi harvoin, liikun säännöllisesti ja monipuolisesti. Oon aina ollu pienestä asti ylipainonen ja tukeva, mutta se on menny ja tasottunu suht sopivasti mun pituuden kanssa. Mutta ei siitä sen enempää, vaan mennään suoraan aiheeseen.
Oon siis nyt täs tän vikkon aikana kuntoillu joka päivä tälleen:
40 vatsalihas-liikettä vai jomsi niitä sanotaan
10 kyykkyä
25 punnerrusta
Juoksua n. 15min
Ja paikallaan juoksua n. 10 min
Kävelyä ollut noin 1-2h
Oon syöny nyt ihan terveellisesti puoli lautasta kasviksia ja salaattia, sekä toiset puolet ollut muussia tai peruniita muutama sekä vähän kastiketta. Nyt en oo laitaanu edes ketsuppia niitten kanssa, enkä ole ottanut voita leivän kanssa. Sen paremmin syönyt myöskään viikonloppuna tuossa herkkujakaan.
Oon suunnitellu huomiseks, et liikkuisin just tolleen miten äsken just selitin ja söisin/joisin huomisen päivän ajan:
3 smoothie lssillista tai mukillista
Juon n. 2-3 litraa vettä
N. 2-3 sämpylää
2 banaania
Eli hakuan tolla määrällä puhdistaa suoltani, koska tuntuu että oon silti täs kesäloman aikana syöny pikkasen normia enemmän. Ajattelin ylihuomenna jatkaa samaa ja sitten palata pikkuhiljaa normiin. Ikääni en kerro, mutta nuori kuitenkin. En ole aikasemmin tehnyt tätä, mutta olen lukenut aiheesta tarpeeksi ja musta ei tarvitse olla huolissaan. Silti haluan kuulla teidän kokemuksianne, ja vaikka en ole laihduttamassa niin voiko tällä tyylillä pudottaa painoa 1-2 kiloa? Miten yö meni? Saitteko tarpeejsi unta, ja okitteko tämän jälkeen aivan väsyneitä, ja miltä se oikein ruoka 24h jälkeen maistui? Minkä verran aluksi söitte ja liikuitte? Ootteko harkinneet sitä uudetaan? Jos joo tai jos et, niin miks? Ois kiva kuulla teidän mp, jne. Turha tulla valittaa sit, etä sä et pärjää tolla, ja herranen aika miten sä pärjäät tollee. Siis kyl mä tiiän mihin oon ryhtymässä, ja miks, mitä voi aiheuttaa pidemmällä välillä jne. Joten valittajat ja asiasta tietämättömät, hus hus pois!

+ liaä kyssäreitä! Puhdistuuko tosiaan vatsa ja keho tässä kaikesta hyvin, vai ei? Ja tosiaan menikö teillä jotenkin vatsa herkäksi, tai jotain muutosta? Mikä teidän mielialanne oli sitä enne, aikana ja jälkeen? Muuttuiko elämäntapanne jotenkin sen jälkeen, tai ajatus ruuasta, liikunnasta ja mäöristä, jne? Kertokaa ihmeessä! Ja toivon, että tää kesu ei poisteta koska en ihannoi alipainoisia, laihduttamista tällä tavalla liikaa, tms! Ihan haluan vaan asiallista keskustelua tästä aiheesta. Sit vaan keskustellaan!

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhdistu keho, jos puoli lautasta on muussia ja sämpylöitä=pullaa syöt. Itse turpoisin noilla syömisillä. Vaihda muussin ja leivän tilalle broilerinfile tai munakas. Kasviksia ja marjoja paljon. Mitä laitat niihin smoothieihin?

Vierailija
2/54 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

24h kepeällä ruokavaliolla ei vaikuta mitenkään mihinkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta luin, että yhdeksi päiväksi teet tän muutoksen? Oliko tää vitsi kuitenkin?

T 1

Vierailija
4/54 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei puhdistu keho, jos puoli lautasta on muussia ja sämpylöitä=pullaa syöt. Itse turpoisin noilla syömisillä. Vaihda muussin ja leivän tilalle broilerinfile tai munakas. Kasviksia ja marjoja paljon. Mitä laitat niihin smoothieihin?

Yli puolet on mulla lautasesta kasviksia ja salaattia, ja alle puolet muussia ja kastiketta. Ja syön myös tummaa leipää. Smoothieissa on 2 banaania, 1 Puoli desiä kreikkalaista jugurttia, puokidesiä maitoa, joskus vielä välillä lisään mustikoita ja mansikoita.

Vierailija
5/54 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta luin, että yhdeksi päiväksi teet tän muutoksen? Oliko tää vitsi kuitenkin?

T 1

Siis teen joskus näitä, ja tää on mun eka kerta eli vähän niinkuin kokeilu yhdeksi päiväksi tai pariksi. Tääe i ollut vitsi! Jos sitä mieltä let, niin ole hyvä ja mee pois keskustelustani.

Vierailija
6/54 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et laihdu kuin korkeintaan 100-200 grammaa ja tuskin sitäkään (7000kcal vaje=yhden kilon pudotus), lisäksi jos syöt sämpylöitä ja banaania niin suolen puhdistumisen kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä.

Huolestuakaan ei tarvitse koska ihminen voi hyvin päivän pituisen paastonkin ajan (vettä juoden toki) ja sullahan on tuossa reilusti syötävää jos puputat banaania, leipää ja smoothieta.

Pelkkä 'smoothie' ei myöskään sano mitään koska on hurjasti eroa sillä että laittaako siihen esim. selleriä ja pinaattia vai jotain kaloripitoistä kuten avokadoa, banaania ja pähkinöitä.

Vierailija
7/54 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24h kepeällä ruokavaliolla ei vaikuta mitenkään mihinkään

Mun pari tuttuu on tehny tätä ja tietää tästä myös kyllä.

Tälläisiä negatiivisia ihmisiä tarkoitan, jotka eivät fiedä itse näistä loppujen vuoksi mutään niin voivat ystävällisesti olla kommentoimatta ja tulematta tänne viisastelematta asioista mistä eivät tiedä mitään!

Vierailija
8/54 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et laihdu kuin korkeintaan 100-200 grammaa ja tuskin sitäkään (7000kcal vaje=yhden kilon pudotus), lisäksi jos syöt sämpylöitä ja banaania niin suolen puhdistumisen kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä.

Huolestuakaan ei tarvitse koska ihminen voi hyvin päivän pituisen paastonkin ajan (vettä juoden toki) ja sullahan on tuossa reilusti syötävää jos puputat banaania, leipää ja smoothieta.

Pelkkä 'smoothie' ei myöskään sano mitään koska on hurjasti eroa sillä että laittaako siihen esim. selleriä ja pinaattia vai jotain kaloripitoistä kuten avokadoa, banaania ja pähkinöitä.

Ööö, pari tuttuu on laihduttanut tällä nii ktllähä se siitä jotain kertoo. En jyt koko dieettiä aikonutkaan syödä mitään p*skaruokaa.

Vierailija
9/54 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauat jotain laajaa keskustelua yhden päivän muutoksesta? Banaania, sämpylöitä ja muussia on niin paljon, että jäät varmaan eloon :) vai mitä keskustelua toivot?

Vierailija
10/54 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö, pari tuttuu on laihduttanut tällä nii ktllähä se siitä jotain kertoo. En jyt koko dieettiä aikonutkaan syödä mitään p*skaruokaa.

Kysyit käsittääkseni kuinka paljon voit laihtua päivän aikana tuolla kevyellä ruokavaliolla, dieetistä ei ollut puhetta.

Vierailija
11/54 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauat jotain laajaa keskustelua yhden päivän muutoksesta? Banaania, sämpylöitä ja muussia on niin paljon, että jäät varmaan eloon :) vai mitä keskustelua toivot?

Miksi tällöinen kommentti? Miksi tälläistä keskustelua? siis vain asiasta tietävät eikä tuollaisia trolleja tänne? Ei oo mun vika jos et tiiä asiasta mitään. Selitinhän juuri, että elän parilla dämpylällä, tai tummalla leivällä ja pari litraa vettä päivässä, pari kolme smuuthie kupillista, ja liikuntaa. Tää on mun keho, ja sun on sun. Jos sua ei mun kesu mielkytä, ok, painu jonnekkin! Oma päätös sekin!

Vierailija
12/54 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyit käsittääkseni kuinka paljon voit laihtua päivän aikana tuolla kevyellä ruokavaliolla, dieetistä ei ollut puhetta.

Hhh... tähän en viitti edes vastata mitää.

Vierailija
13/54 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on smoothiessa? Minkä kokoisia lasillisia meinasit juoda? Millainen sämpylä on kyseessä?

Ihmisen kehoahan ei tarvitse mitenkään puhdistaa tai tyhjentää erilaisilla dieeteillä.

Ja yhden päivän dieetillä ei pitäis olla mitään vaikutusta, voi olla vaan vähän nälkä illalla/yöllä.

Vierailija
14/54 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilareita ei tarvitse pelätä, kunhan valitsee mahd. runsaskuituisia vaihtoehtoja. Silloin puhdistuu se suolistokin.

Suomalaisilla on suolistosyöpä lisääntynyt, ja tämä liittyy just siihen, että ulostemassa ei poistu elimistöstä riittävän nopeasti ja jää muhimaan suoleen.

Epäilemättä tähänkin ketjuun tulee kymmeniä neuvoja korvata sämpylä proteiinilla. Korvaa sämpylä ruisleivällä tai näkkärillä. Tarkista kuitumäärät paketista. Liika proteiini rasittaa elimistöä(mm. munuaisia) eikä sisällä kuituja.

Kaurapuuro, täysjyväriisi, ruisleipä jne. Tuoreet marjat ja kasvikset. Proteiinia maltillisesti.

Vierailija
15/54 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mieluummin juoda pääosin vettä, muutama lasillinen täysmehua ja hieman vihreää teetä. Ja liikunta pois paastopäiviltä, silloin otetaan ihan iisisti. 

Jos vedät sämpylää, banaania ja maitotuotteita niin ei se oikein mitään vaikuta. Normaalia syömistä. 

Vierailija
16/54 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä viljat pois, sämpylän tilalle vaikka munakas ja tomaattia. Ananas poistaa nestettä. Jos oikeesti haluut tyhjentää suolta niin sitten ei pidä syödä mitään.

Vierailija
17/54 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin taitaa noudattaa tuota dieettiä ulkomaanmatkoilla turvamukinsa kanssa...

Vierailija
18/54 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatrlkaa mitä ajattelette. Sanoin lopussa että voisitte jakaa teidän omia kokemuksianne. Ootte mitä mieltä ootte, sama se mulle. Tää on loppujen lopuksi mun keho, eikä teidän. En mäkään teitä ole vahtimassa mitä syötte jne. Tein tän kesun siksi, että kysyn teidän mielipiteitänne ja kokemuksianne. Te vain annnatte tympääviä, trollaavia vastauksia. Jos ette tiedä, halua olla asiallisia tai ihan mitä vaan niin muostakaa että se ei oo mun, eikä kenenkään muunkaan vika. En voi vaikuttaa teihin ja ajatuksiinne mitenkään. Jään seutaamaan keskustelue, mutten vastaa teille enää kitäön. Mulle riitti. Aivan sama mitä snaotte, tää oli nyt tässä. Tulipa taas nähtyä kuinka ihmiset täällä käyttäytyvät. Tuli taad nöhtyä, että oli virhe palata taas tänne ja avautua asioistaan. Täältä saa niin nerokkaita asioita kuunnella, ettei koskaan muualla sellaisia ole tullutkaan vastaan. Parempi siis että te pysytte täällä, ja mä jatkossa kaksplussalla ja kuissa. Ja kiitos kuitenkin teille tympiäville ihmisille jptka kostatte muhun oloanne. Voin olla kuitenkin iloinen, että avauduin asiasta ja koitin asiallisesti keskustella asiasta. Olipa taas sekin såvirhe. Siis eihän siinä taas mitään! Onhan näitä kaksplussia ja muuta, joten ei tarvitse huolehtia musta siis eikä kaivata mua. Moi!

Vierailija
19/54 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla näyttää olevan tosi hyvä idea, ja selkeä suunnitelma! Olen itse kokeilkut aamantapasta, mutta vaan vedellä ja smoothiella en ole ottanut mitään muuta. Jos aijot mennä harrastamaan likkuntaa, suosittelen ottamaan enimökseen iisisti ja lepämäämään ja tekemään vain pari vatsalihasliikettä ja tehdä parinkymmenen kävelylenkki. Paras että otat ja teet noin, koska kuitenkaan päivän aikana dä et syö paljoa juot vän yhteensä n. 3 litraa nestettä niin siinä puhdistuu 24h aikana suoli ihan hyvin. Muitat elokuvapäivän aikana katsoa kelloa ja kuistaa mihin aikaan aloitit tupn, ja syöt suunilleen samaan aikaan lauraselliset jotain kevyttä sit.

Tuolla pärjäät ihan hyvin, jutta onnea vaan sitte!

Vierailija
20/54 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla näyttää olevan tosi hyvä idea, ja selkeä suunnitelma! Olen itse kokeilkut aamantapasta, mutta vaan vedellä ja smoothiella en ole ottanut mitään muuta. Jos aijot mennä harrastamaan likkuntaa, suosittelen ottamaan enimökseen iisisti ja lepämäämään ja tekemään vain pari vatsalihasliikettä ja tehdä parinkymmenen kävelylenkki. Paras että otat ja teet noin, koska kuitenkaan päivän aikana dä et syö paljoa juot vän yhteensä n. 3 litraa nestettä niin siinä puhdistuu 24h aikana suoli ihan hyvin. Muitat elokuvapäivän aikana katsoa kelloa ja kuistaa mihin aikaan aloitit tupn, ja syöt suunilleen samaan aikaan lauraselliset jotain kevyttä sit.

Tuolla pärjäät ihan hyvin, jutta onnea vaan sitte!

Moi! oli pakko tulla vaan vielä kommentoimaan, koska en halunnut jättää tähän vastaamatta.

Mutta tosi ihanaa, että joku tuntui nyt ymmärtävän tosi hyvin ja just sen mitä tarkotin. Mutta kiitos.