Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan kokeillut cittarin tilaa ja nouda palvelua?

Vierailija
10.07.2019 |

Toimiko hyvin? Miten ruoat pakataan? Ovatko kovin painavissa/täyteen ahdetuissa kasseissa tai laatikoissa? Olen sairauslomalla ja suunnittelen hyödyntäväni, mutta en saisi kantaa painavia edes lyhyitä matkoja kerrallaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kaikki sitten kantaa kerralla? :D

Cittarin en ole käyttänyt, mutta K-kaupan kylläkin. Pahvilaatikoihin on pakattu.

Vierailija
2/8 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut Citymarkettia vaan S-markettia, mutta luulisi että kumpaankin voi laittaa tilauksen lisätiedoksi että pakkaavat niin että yksittäinen kassi ei ole raskas nostaa. K-markettia olen kokeillut kerran, siellä tarjoutuivat nostamaan kassit takakonttiin, S-marketilla ne tuodaan laatikoissa "rullalaudalla" auton viereen ja itse nostelen kyytiin. Vaikka apua varmasti saisi jos pyytäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kokeillut Citymarkettia vaan S-markettia, mutta luulisi että kumpaankin voi laittaa tilauksen lisätiedoksi että pakkaavat niin että yksittäinen kassi ei ole raskas nostaa. K-markettia olen kokeillut kerran, siellä tarjoutuivat nostamaan kassit takakonttiin, S-marketilla ne tuodaan laatikoissa "rullalaudalla" auton viereen ja itse nostelen kyytiin. Vaikka apua varmasti saisi jos pyytäisi.

Lisään vielä että molemmissa on ollut pakattuna muovikasseihin.

Vierailija
4/8 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahvilaatikossa tulivat. Kantoivat keittiöön asti. Hyvin toimi homma, käytän jatkossakin.

Vierailija
5/8 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et käyttäisi kotiin kuljetusta? 

Vierailija
6/8 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahvilaatikossa tulivat. Kantoivat keittiöön asti. Hyvin toimi homma, käytän jatkossakin.

Sehän on ollut erikoinen Tilaa ja NOUDA palvelu, jos keittiöön asti kantoivat.

Vierailija
7/8 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on ollut erikoinen Tilaa ja NOUDA palvelu, jos keittiöön asti kantoivat.

No kappas, niinpä olikin 😅 mutta mukavasti toimi tuo kotiinkuljetus.

Vierailija
8/8 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin mielelläni palvelua jos lähimmässä cittarissa moinen olisi. Mutta eipä tietenkään.