Onko kukaan kokeillut cittarin tilaa ja nouda palvelua?
Toimiko hyvin? Miten ruoat pakataan? Ovatko kovin painavissa/täyteen ahdetuissa kasseissa tai laatikoissa? Olen sairauslomalla ja suunnittelen hyödyntäväni, mutta en saisi kantaa painavia edes lyhyitä matkoja kerrallaan.
Kommentit (8)
En ole kokeillut Citymarkettia vaan S-markettia, mutta luulisi että kumpaankin voi laittaa tilauksen lisätiedoksi että pakkaavat niin että yksittäinen kassi ei ole raskas nostaa. K-markettia olen kokeillut kerran, siellä tarjoutuivat nostamaan kassit takakonttiin, S-marketilla ne tuodaan laatikoissa "rullalaudalla" auton viereen ja itse nostelen kyytiin. Vaikka apua varmasti saisi jos pyytäisi.
Vierailija kirjoitti:
En ole kokeillut Citymarkettia vaan S-markettia, mutta luulisi että kumpaankin voi laittaa tilauksen lisätiedoksi että pakkaavat niin että yksittäinen kassi ei ole raskas nostaa. K-markettia olen kokeillut kerran, siellä tarjoutuivat nostamaan kassit takakonttiin, S-marketilla ne tuodaan laatikoissa "rullalaudalla" auton viereen ja itse nostelen kyytiin. Vaikka apua varmasti saisi jos pyytäisi.
Lisään vielä että molemmissa on ollut pakattuna muovikasseihin.
Pahvilaatikossa tulivat. Kantoivat keittiöön asti. Hyvin toimi homma, käytän jatkossakin.
Miksi et käyttäisi kotiin kuljetusta?
Vierailija kirjoitti:
Pahvilaatikossa tulivat. Kantoivat keittiöön asti. Hyvin toimi homma, käytän jatkossakin.
Sehän on ollut erikoinen Tilaa ja NOUDA palvelu, jos keittiöön asti kantoivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on ollut erikoinen Tilaa ja NOUDA palvelu, jos keittiöön asti kantoivat.
No kappas, niinpä olikin 😅 mutta mukavasti toimi tuo kotiinkuljetus.
Käyttäisin mielelläni palvelua jos lähimmässä cittarissa moinen olisi. Mutta eipä tietenkään.
Pitääkö kaikki sitten kantaa kerralla? :D
Cittarin en ole käyttänyt, mutta K-kaupan kylläkin. Pahvilaatikoihin on pakattu.