Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko insinöörinaisilla vientiä?

Vierailija
09.07.2019 |

Aina puhutaan, kuinka insinöörimies sitä tai tätä, mutta onhan insinööreissä naisiakin vaikka kuinka. Mites on miehet, kysytään välillä näin päin, miten insinöörinaiset pärjäävät deittimarkkinoilla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin himoitsen yhtä insinöörinaista, mutta se ei muutu vienniksi koska olen varattu.

Vierailija
2/9 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän niitä on. Kai niillä vientiä on. Ainakin tuntemani insinöörinaiset ovat kaikki naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörinaisena on sanottava että ei paranna markkina-arvoa. Hoitsut on huomattavasti halutumpia.

Vierailija
4/9 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. En tosin tiedä johtuuko se insinööriydestä vai ihan vaan mun omalaatuisuudesta. Jostain syystä miehiä ei kauheesti viehätä nainen, joka on analyyttinen ja kiinnostunut tekniikasta (enemmän ku niistä miehistä :D)

Vierailija
5/9 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vientiä on, ainakin teekkarien puolella! Sekä opiskelijana että valmistuneena on huomannut että kyllä miehiä kiinnostaa ja monet arvostaa että on kouluttautunut teknilliselle alalle. Tosin pari kertaa on käynyt niinkin, että mies on hämmästynyt tai ”aaa okei”-reaktio ja hävinnyt jos on ensitapaamisella kertonut. Pelottaako DI-tutkinto vai mikä lie?

Vierailija
6/9 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa insinöörejä ja sitten niitä "paperi-insinöörejä". Kummasta ap kiinnostuisi?

Vierailija
7/9 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja tavannut Di-opiskelijoita, joista osa on todella, siis todella kauniita naisia. Ja kyllä heillä on vientiä.

Vierailija
8/9 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin insinöörinaiset yleensä sekä opiskelee että on töissä sellaisissa paikoissa, joissa on runsaasti miehiä, joten syntyyhän siinä helposti vientiäkin. Sitä en tiedä himoitseeko kukaan insinöörinaisia varta vasten, tyyliin "ooh saispa insinöörinaisen" :D

Meillä töissä, isossa insinöörifirmassa, on sekä todella kauniita naisia että kunnon mörköjä, kaikki vaikuttavat olevan suhteessa muutamaa hyvin nuorta opiskelijaa lukuun ottamatta, ja heidän ulkonäöllään tuskin olisi ongelmia viennin kanssa vaikka ammatti olisi mikä :)

Vierailija
9/9 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa DI-naisista pariutuu toisen DI:n kanssa. Useimmiten jo opiskeluaikoina. Mun ex ja nykyinen on molemmat sähkötekniikan DI:tä. En oikein edes ole koskaan ollut kiinnostunut muiden alojen miehistä. Minua kiinnostaa tekniikan uudet jutut, it-työmenetelmät, talous yms. Olisi outoa, jos mies ei olisi näistä kiinnostunut.

Ai niin, ja on aina riittänyt vientiä ainakin muiden inssien keskuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi