Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porukassa (esim. töissä) aina joku josta en pidä

Vierailija
09.07.2019 |

Sitten menee fiilis olla koko porukassa mukana. Muilla samaa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

köh

Vierailija
22/32 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla aloittajasta tehtiin oletuksia, vaikka aloitus oli tosi lyhyt. Mutta tämä taianomainen analysointikyky on AV:llä todella tyypillistä. Ei pitäisi yllättyä, mutta silti jaksaa usein ihmetyttää.

Ei kai kenestäkään ole mitenkään super ihanaa olla porukassa, jos siinä mukana on joku epämiellyttävä henkilö. Eri asia, miten sen oman fiiliksensä sitten tuo ilmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh mititä vastauksia. Tietenkin tiedostan, että eri porukoissa on myös ihmisiä, jotka eivät pidä minusta. Olisi ehkä pitänyt avata asiaa enemmän. Nämä ihmiset, joista en pidä, ovat siis niitä, jotka ovat koko ajan suuna ja päänä niin pahasti, että en enää näe järkeä viettää aikaa tällaisessa porukassa seinäkukkasena. Mieluummin siis lueskelen vaikka tätä palstaa kuin olen pelkän hölinän kuuntelijana. Ja kyllä, olen introvertti, jos se nyt jäi epäselväksi jollekin. :D

Ap

Melkoinen todistus tai vapautus että "olen introvertti".

Ihme vertti sinä ainakin olet kun tuollaista itseään ennustavaa päästelet ilmoille.

Et sinä edes tiedä mikä sinä olet, jos et ota selville sitä ja anna muiden toimia peilinä porukassa.

Kuulostat ihan luovuttajalta.

Jos olisin se porukan koutsi, niin en todellakaan päästäisi sua noin helpolla.

Mikään introverttiys ei ole syy tai vapautus, vaan sut pistetään kukkimaan täyteen kukkaas.

En hyväksy tuollaisia luovuttajia.

Vierailija
24/32 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metelöidä voi ja jauhaa paskaa, jos on nopea ja tehokas työntekijä.

Pitää olla tuottava. Ei sielä töissä olla seurustelemassa.

Jos se josta et pidä on nopeampi ja ammattilainen, niin sun pitää vaan matkia sitä ja pyrkiä edes puoleen siitä mitä se apina tuottaa.

Muuten sulla ei oikein voi olla mielipidettä asiasta.

Ihan totta.

Ap:n pikemminkin pitäisi tällöin ottaa oppia tuosta ei mukavasta tyypistä. Muuta mahdollisuutta ei ole.

Aina pyritään siihen kuka on joukon tehokkain. Vaikka kuinka ärsyttäisi ja samalla voi vaikka metelöidä ja olla moottoriturpana. Se on mestarin etu olla mestarina ja muut pyrkii samaan.

Vierailija
25/32 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töissä olla introverttejä tai extroverttejä. Töissä ollaan työntekijöitä.

Mitään tekosyitä tuottavuuden laskulle voi löytyä.

Töissä ollaan ilman omaa persoonaa ja painetaan töitä. Mikäli joku on pelle ja muita nopeampi, niin työnantajana mieluummin käsken koko porukkaa matkimaan tuota pelleä.

Työssä pitää olla tuottava. Kyse on ihan yksinkertaisista talousasioista.

Vierailija
26/32 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä nopeista ja tehokkaista työntekijöistä. He saavat minut tuntemaan itseni laiskaksi.

On totta että nopeus on voimaa ja voima on älykkyyttä täyteen tehokkuuteen vietynä.

Minä olen siis tyhmä ja laiska, kun en ole yhtä nopea kuin ne nopeat joista en pidä.

Siksi hommista ei tule mitään, kun en ole tehokkain :(

Vierailija
27/32 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ihme se ois, jos isommassa porukassa (nyt en tietenkään tarkota jotain vakiintunutta kaveriporukkaa) kaikkien kans synkkais. Harvoin kuitenkaan nekä on sellasia joiden kanssa ei tulis toimeen eli hyvin pystyy oleen samassa porukassa, sit vaan panostaa enemmän niihin muihin yhtä kuitenkaan ulkopuolelle sulkematta.

Itellä työtiimissä yks kenen kans ei niin hyvin kemiat kohtaa. Muiden työkaverien kans juttelen enemmän ja syvällisempiä juttuja ja tän yhen kans vaan ihan perus small talkia.

Vierailija
28/32 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pidä nopeista ja tehokkaista työntekijöistä. He saavat minut tuntemaan itseni laiskaksi.

On totta että nopeus on voimaa ja voima on älykkyyttä täyteen tehokkuuteen vietynä.

Minä olen siis tyhmä ja laiska, kun en ole yhtä nopea kuin ne nopeat joista en pidä.

Siksi hommista ei tule mitään, kun en ole tehokkain :(

Mulla on sama että en pidä niistä jotka tekee työt paremmin kuin minä teen.

Mitä ne kuvittelee olevansa?

Parempia kuin minä tai mitä ne oikein pätee. Tosi ärsyttäviä.

Vierailija
29/32 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet jollekin se jota hän ei voi sietää.

Sietää kuitenkin.

Töissä on tarkoitus tehdä töitä, ei metelöidä. Sitä joka metelöi, siedetään.

Hiljaa työtä tekevää ei tarvitse huomioida, hän ei ole sitä pyytänyt.

Olet vain ilkeä ihminen.

Sinä vaikutat kusipäältä marttyyriltä.

Sinulta aika vahvasti ilmaistu. Mistä moinen?

Se joka metelöi on valinnut tyylin jolla kommunikoida. Hän vetää puoleensa tietyntyylisiä ihmisiä.

Ja minä hiljaisempi ja ujompi ihminen vedän puoleeni toisenlaisia ihmisiä.

Sinä vaikutat ihmiseltä joka suuttuu, jos ei herätä muissa rektioita. Minkälaisia reaktioita tahansa, vaikka kiusaamalla. (=kusipäistä)

Aikuinen ihminen joka haluaa tutustua muihin, menee juttelemaan.

Aina on joku josta ei pidä, aina on joku joka ei pidä minusta. Kaikkien kanssa ei voi synkata. Sama koskee sinua ja meitä kaikkia.

Se että sanot minua ilkeäksi ihmiseksi kun totean tämän on mielestäni kusipäisyyttä. Minä en nimittäin nimitellyt sinua sitä ennen.

Marttyyri taas tulee juuri tuosta: Hiljaa työtä tekevää ei tarvitse huomioida, hän ei ole sitä pyytänyt.

Älkää minusta piitatko, minä täällä vain.... Juu ei jatkoon.

Sinä olet itse se marttyyri jos et nyt vieläkään sitä näe.

Niin valitsen keskustella ihmisten kanssa joiden kanssa juttu luistaa.

Ihan vaan vinkkinä, pakottamalla ei koskaan saavuta mitään, varsinkaan mitään aitoa.

En ole ap.

Vierailija
30/32 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metelöidä voi ja jauhaa paskaa, jos on nopea ja tehokas työntekijä.

Pitää olla tuottava. Ei sielä töissä olla seurustelemassa.

Jos se josta et pidä on nopeampi ja ammattilainen, niin sun pitää vaan matkia sitä ja pyrkiä edes puoleen siitä mitä se apina tuottaa.

Muuten sulla ei oikein voi olla mielipidettä asiasta.

Ihan totta.

Ap:n pikemminkin pitäisi tällöin ottaa oppia tuosta ei mukavasta tyypistä. Muuta mahdollisuutta ei ole.

Aina pyritään siihen kuka on joukon tehokkain. Vaikka kuinka ärsyttäisi ja samalla voi vaikka metelöidä ja olla moottoriturpana. Se on mestarin etu olla mestarina ja muut pyrkii samaan.

Sairasta vertailua!

Jokainen on hyvä sellaisena kuin on, jokaisella on omat vahvuudet ja tapansa tehdä töitä.

Vierailija
31/32 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon avoin ihminen et lähtökohtaisesti hyväksyn kyl kaikki, mut kyräilijöihin yms nii mul menee heti hermo. Enkä edes yritä oikee sit tutustua.. Muuten kaikki ok😁

Vierailija
32/32 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen näin: ei ole mun asia ottaa kantaa siihen, millaista ihmistä työnantaja kokee tarvitsevansa. (Jaloillaan saa toki äänestää)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi