Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuminen toiseen parisuhteessa?

Vierailija
09.07.2019 |

Tämä on minulle aivan uusi tilanne ja tunne - olen aina pitänyt itseäni sellaisena, joka ei ihastu eikä edes kiinnostu muista suhteessa ollessaan. Olen kyllä aika herkästi ihastuvaa tyyppiä mutta vain sinkkuna ollessani, siis tähän asti. Tämä tunne turhauttaa ja haluan tästä vain eroon. Mikä avuksi? Tuo tyyppi tulee mieleeni kutsumatta ja jatkuvasti, välillä tuntuu että ajattelen häntä pakkomielteisesti vaikka yritän pitää itseni kiireisenä. Tunnemme vain etäisesti emmekä tapaa kahden kesken tms. En todellakaan ole suunnitellut toimivani tunteideni mukaan, tekeväni mitään konkreettista vaikka mieli yrittää sellaistakin mahdollisuutta "ehdotella". Tyyppi on tullut myös uniini ja herään noiden unien jälkeen aina ahdistuneena ja tunnen oloni likaiseksi. Onko muilla ollut vastaavaa, kauanko se kesti ja auttoiko mikään teitä pääsemään tunteesta yli nopeammin?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi

Vierailija
2/50 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohi

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa!!

Vierailija
4/50 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole ihanteellinen tilanne, että on ihastunut siihen henkilöön, jonka kanssa on parisuhteessa?

Vierailija
5/50 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole ihanteellinen tilanne, että on ihastunut siihen henkilöön, jonka kanssa on parisuhteessa?

Aloituksesta varmasti selvisi pointti, joten menepä siitä muualle trollaamaan. 

Vierailija
6/50 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä selvinnyt. Ap puhuu vain jostain tyypistä, eikä esim. miehestään?

Vierailija
7/50 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa!!

Toivoisin oikeasti asiallisia kommentteja ja kannanottoja aiheeseen, en tällaisia turhanpäiväisiä kommentteja joista ei ole mitään hyötyä. Ap

Vierailija
8/50 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tämä on minulle aivan uusi tilanne ja tunne - olen aina pitänyt itseäni sellaisena, joka ei ihastu eikä edes kiinnostu muista suhteessa ollessaan." Osaatko lukea? 

Vierailija
9/50 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tämä on minulle aivan uusi tilanne ja tunne - olen aina pitänyt itseäni sellaisena, joka ei ihastu eikä edes kiinnostu muista suhteessa ollessaan." Osaatko lukea? 

Yhtä hyvin kuin ap osaa kirjoittaa.

Vierailija
10/50 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne. Minulla sama tilanne paitsi todennäköisesti molemmat olemme sinkkuja, mutta suurella ikäerolla. Sama työpaikka, mutta ei esimies-alais suhdetta.

Vierailija
11/50 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä hyvin kuin ap osaa kirjoittaa.

Siis hitto että te pilkunn*ssijat, pätijät olette rasittavia. Pakko tulla pilaamaan jokainen ketju turhalla pätemisellä. Jos ei oikeasti ole mitään järkevää sanottavaa, neuvoja tilanteeseen tms, pysykää muualla. 

Vierailija
12/50 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen toiseen suhteessa ollessasi kertoo siitä, että suhteestasi puuttuu jotain. Eli ensin keskustelut oman kumppanin kanssa, todennäköisesti kumpani tuntee ihan samoin jotain puuttuvan, vaikka hänellä ei olisikan ihastusta meneillään.

Vierailija
13/50 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli seksiunia olet nähnyt, kun tunnet olosi likaiseksi? Miksi naiset aina pimittävät näitä asioita? Ulkomaillekin halutaan että voisi "tutustua uusiin ihmisiin" eli rivien välistä luettuna halutaan miesten kanssa seksiä.

Vierailija
14/50 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea tilanne. Minulla sama tilanne paitsi todennäköisesti molemmat olemme sinkkuja, mutta suurella ikäerolla. Sama työpaikka, mutta ei esimies-alais suhdetta.

Epäilet siis, että onko toinen osapuoli sinkku? Jos itse olet sinkku, mikä tilanteesta tekee niin vaikean? Onko muitakin syitä kuin se, että toinen on vain ehkä sinkku ja tuo iso ikäero? 

Vierailija
15/50 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, ap!

Ei kiva tilanne, mutta niin kauan kuin et tee mitään edistääksesi juttua, ja tahdot todella rakastaa omaa miestäsi, et tee mitään väärää. Suosittelen vain minimoimaan sen ajan, kun joudut näkemään tätä toista miestä, ja pidät varasi, ettet jää hänen kanssaan kahden. Useimmiten aika hoitaa loput.

Ja kannattaa pitää mielessä myös, että useimmiten ihastuksen kohdetta ei oikeasti tunne niin hyvin, että tietäisi myös toisen viat, ja miten kamalakin hän voi pahimmillaan olla.

Vierailija
16/50 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli seksiunia olet nähnyt, kun tunnet olosi likaiseksi? Miksi naiset aina pimittävät näitä asioita? Ulkomaillekin halutaan että voisi "tutustua uusiin ihmisiin" eli rivien välistä luettuna halutaan miesten kanssa seksiä.

Pimittävät keneltä? Miksi pitäisi lähteä ulkomaille asti saadakseen seksiä toisen miehen kanssa? :D 

Vierailija
17/50 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihastuksen kohde myös varattu?

Vierailija
18/50 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminen toiseen suhteessa ollessasi kertoo siitä, että suhteestasi puuttuu jotain. Eli ensin keskustelut oman kumppanin kanssa, todennäköisesti kumpani tuntee ihan samoin jotain puuttuvan, vaikka hänellä ei olisikan ihastusta meneillään.

Olen miettinyt tätä mahdollisuutta pääni puhki, mutta kun ihan oikeasti meidän suhteemme on todella hyvä. Olemme puhuneet paljon asioista ja molemmat ovat aidosti onnellisia ja sitä mieltä, että suhde on hyvä eikä mitään olennaista puutu. Tuemme toisiamme, on paljon läheisyyttä, rakkautta ja seksiäkin (ja se on hyvää). En siis ainakaan ihan täysin pysty uskomaan että syy olisi siinä, että suhteesta puuttuu jotain. Tai ainakaan en ole keksinyt mitä se olisi. Ap

Vierailija
19/50 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihastuksen kohde myös varattu?

Ei ole. Ap

Vierailija
20/50 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilet siis, että onko toinen osapuoli sinkku? Jos itse olet sinkku, mikä tilanteesta tekee niin vaikean? Onko muitakin syitä kuin se, että toinen on vain ehkä sinkku ja tuo iso ikäero? 

Lähinnä tuo ikäero..Joka on iso...reilusti 20 vuotta.:-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi