Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Serranon perheestä kuolee

Vierailija
23.07.2008 |

Lucia, ensi tiistain jaksossa... :(

(Viitaten tuohon toiseen Serrano-ketjuun, joku tahtoi tietää.)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diegolla on uus naisystävä Celia, jonka veljelle Afri tulee raskaaksi. Fiti on on ja off Anan kanssa.

Lucian sisko muuttaa Serranoille, ja tuo mukanaan kaksi lastaan, Luna&Juanita.

Santi ja Lourdes saa toisen lapsen.

Viimeisessä jaksossa Diego hyppää sillalta, mutta herää sen jälkeen sängystä, eli sarja päättyy siihen. Kaikki saa sitten itse miettiä tappoiko itsensä vai näkikö unta...

Vierailija
2/9 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos Diego kasvattaa sitten yksinään koko katraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diegolla on uus naisystävä Celia, jonka veljelle Afri tulee raskaaksi. Fiti on on ja off Anan kanssa.

Viimeisessä jaksossa Diego hyppää sillalta, mutta herää sen jälkeen sängystä, eli sarja päättyy siihen. Kaikki saa sitten itse miettiä tappoiko itsensä vai näkikö unta...

Olen itse vasta tänään aloittanut tutkiskelemaan noita paljastuksia, kun vinkeistä päättelin, että ensi viikolla on luvassa murheellisempia jaksoja...

T. AP

Vierailija
4/9 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy helposti kaivelemalla kaikki jaksot tekstinä ja yotubesta espanjaksi.

Vierailija
5/9 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curro ajaa autolla jonkun päälle ja pakenee paikalta->Diego ja Santi ottavat syyt niskoilleen.

Afri alkaa seukkaamaan Manun kanssa, Tete luonnollisesti suuttuu palatessaan Evan luota jonne lähti Lucian kuoltua.

Vierailija
6/9 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candela tapas työmatkalla Kanarialla toisen miehen ja lähti sen matkaan. Eva ja Marcos on muuttanut Toulouseen, Eva sai sinne stipendin.

[/quote]

Vierailija
7/9 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen ihmetellyt mihin se Fitin vaimo hävis? Ja onko ne Eva ja Marcos edelleen siellä "häämatkalla"?

Vierailija
8/9 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen ihmetellyt mihin se Fitin vaimo hävis? Ja onko ne Eva ja Marcos edelleen siellä "häämatkalla"?

Candela tapas työmatkalla Kanarialla toisen miehen ja lähti sen matkaan. Eva ja Marcos on muuttanut Toulouseen, Eva sai sinne stipendin.

Vierailija
9/9 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiirehtimässä katsomaan Lourditaksen ja Santin vauvaa, ja jää auton alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme