Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei olisi pitänyt liittyä Facebookiin. Nyt monet ihan järkevinä pitämäni ihmiset ovat osoittautuneet melko typeriksi.

Vierailija
09.07.2019 |

Voi voi... ihan tyyppejä hekin, mutta se kaikenkarvainen typeryys ja lammasmainen käytös, joka kieltämättä korostuu helposti tuolla, kun porukka yrittää miellyttää muita lampaita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman kun olen joskus erehtynyt katsomaan jonkun muun näyttämänä facea. Tutut ihmiset on siellä ihan eri ihmisiä.

Vierailija
2/7 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sosiaalinen media sumentaa ihmisen älykkyyttä erittäin rankasti. Pysyn kaukana moisista vakoiluohjelmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on mutta omaa itsetuntoahan se nostaa, kun huomaa, ettei mitään viisainta ulosantia ole tuttavilla. Kirjoitustaidottomasta joskus miettii, että millä suhteilla tuokin on töihin päässyt.

Vierailija
4/7 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen näyttää todellisen luonteensa facebookissa, koska siellä ei tarvitse kohdata fyysisesti toista ihmistä niin on helppo lipsauttaa asioita. Face to face 90% ihmisistä esittää tai heillä on estoja päällä.

Vierailija
5/7 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole Naamakirjassa ja mä olen luullut, että yksi merkittävämpiä syitä miksi osa on siellä on juurikin se, että pääsisi näkemään sekä muiden moninaista fiksuutta ja järkevyyttä, mutta myös siksi, että voi kohdata ja nähdä muiden typeryyden ja päästä näin osoittamaan oman paremmuutensa.  

Vierailija
6/7 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vältellyt Facebookia siitä asti kun se tuli juurikin siksi, että se vaikuttaa oikealta idiotismin noidankattilalta ja ihmiset pikkunarsististen impulssien kasvualustalta. En usko, että olen menettänyt mitään. 

Vierailija
7/7 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ole varma tuleeko sielä sitten esiin ihmisten todellinen luonne.

Monet ovat kasvotusten mukavia ja fiksuja, mutta fb:n perusteella täysiä hulluja.

Itse kyllä järkytyin kun selasin omaa seinääni. Päivitän harvoin mitään sinne, mutta lähestulkoon kaikki päivitykset olivat jotain tähän tyyliin:

Ihanaa työviikko ohi, tänään voisi korkata viinipullon.

Seinää selatessa saa sen kuvan että olen täysi alkoholisti, ellei tajua katsoa päivämääriä.

Ja oli se oikeastaan aika noloakin luettavaa. Täytyy lopettaa koko fb.