Valkoihoinen nainen tuntee itsensä afrikkalaiseksi
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ef729d98-6ebe-4023-8e61-af00c5…
Tälle naiselle huudetaan kuorossa ammattiapua, terapiaa.
Miehelle, joka haluaa naiseksi, hurrataan.
Onko tässä päättelyssä virhe jossain?
Kommentit (15)
He eivät mahdu vielä ahtaaseen CIS-normatiiviinne. Pian transihmiset ottavat heidät sateenkaarivarjonsa alle ja naureskelijat häväistään jälkijättöisesti kuin ahdistelevat metoo-pervot.
Hävetkää jos osaatte
Vierailija kirjoitti:
31v😂😂😂
Tuleekohan noiden lapsista mustaihoisia..? Jeps.
Synnyttääkö transnainen?
Vierailija kirjoitti:
He eivät mahdu vielä ahtaaseen CIS-normatiiviinne. Pian transihmiset ottavat heidät sateenkaarivarjonsa alle ja naureskelijat häväistään jälkijättöisesti kuin ahdistelevat metoo-pervot.
Hävetkää jos osaatte
Sarkasmi
Pelottavan näköinen nainen. Ja oikeasti 31? Mun äiti on 61 ja on paljon sileämpi.
Vierailija kirjoitti:
Pelottavan näköinen nainen. Ja oikeasti 31? Mun äiti on 61 ja on paljon sileämpi.
Ei ole oikeasti kolmekymppinen, jos rouvan passin saisi käsiinsä niin veikkaan daamin oikean syntymävuoden olevan 70-luvun alussa. 45-vuotias vähintäänkin tämä Martina.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää tutustuttaa äitisi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävetkää jos osaatte
Sarkasmi
Hyvää työtä Sherlock mutta älä nyt paljasta asiaa koko maailmalle, anna joidenkin miettiä asiaa epävarmana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikeasti kolmekymppinen, jos rouvan passin saisi käsiinsä niin veikkaan daamin oikean syntymävuoden olevan 70-luvun alussa. 45-vuotias vähintäänkin tämä Martina.
Sukupuoli ja ihonväri on asia joka koetaan.
Miksei siis ikäkin?
t. Lesbo-Minna 17v (vaikka passissa lukee Kari 42v)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
31v😂😂😂
Tuleekohan noiden lapsista mustaihoisia..? Jeps.Synnyttääkö transnainen?
Tuohan on sanonut että uskoo lasten syntyvän mustaihoisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
31v😂😂😂
Tuleekohan noiden lapsista mustaihoisia..? Jeps.Synnyttääkö transnainen?
Tuohan on sanonut että uskoo lasten syntyvän mustaihoisina.
No hankkii tarpeeksi mustan naimaan sitä niin eiköhän se onnistu
Tulee mieleen edesmennyt Lolo Ferrari, nainen ilmeisesti haluaa hänen manttelinperijäkseen. Arkielämästä tulee ainakin hankalaa jättitissien kanssa. Ja nukkumisesta.
Tämä nyt menee samaan kategoriaan koirana elävän miehen, aikuisen vauvan ja leopardiksi itsensä tatuoineen kanssa tai on verrattavissa heihin, jotka haluavat raajan amputoiduksi koska eivät tunne sen olevan osa ruumistaan tai elävät pyörätuolissa vaikka pystyvät kävelemään. Eli ruumiinkuvan tai identiteetin häiriö tai muu psyykkinen oireilu. Transsukupuolisuus taas ei vertaudu tähän millään lailla.
31v😂😂😂
Tuleekohan noiden lapsista mustaihoisia..? Jeps.