Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka kerta kun aloitan deittailun, tapailemani mies alkaa jonkin ajan päästä ällöttää minua

Vierailija
08.07.2019 |

Johtuukohan vanhoista traumoista vai mistä? En kovin pitkälle tapailussa pääse, kun alkaa ahdistaa, ällöttää ja inhottaa ja on pakko lopettaa ko. miehen tapailu. Sitten viihdyn hyvillä mielin yksinäni jonkin aikaa, kunnes taas alan haaveilemaan parisuhteesta ja aloitan deittailun. Ja kierre jatkuu.

N25

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia?

Vierailija
2/10 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama, kunnes 27-vuotiaana löysin nykyisen mieheni (kimpassa 17 v). Ei ne miehet varsinaisesti ällöttäneet, mutta mun kiinnostukseni vaan lopahti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile deittailla naisia.

Vierailija
4/10 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama, kunnes 27-vuotiaana löysin nykyisen mieheni (kimpassa 17 v). Ei ne miehet varsinaisesti ällöttäneet, mutta mun kiinnostukseni vaan lopahti.

Eli ehkä sen ”oikean” kanssa ei tulisi tuota ylitsepääsemätöntä ahdistusta ja inhotusta?

Ap

Vierailija
5/10 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkaa oksettaa aika usein, sillä miehistä löytyy aina jotain todella ällöä kuten esim. aloittavat pieruista puhumisen tai piereskelyn ekoilla tapaamisilla, puhuvat rumasti (kullireikäjuttuja) ja kiroilevat hirveästi, ovat hikisiä tai epähygieenisiä.

Vierailija
6/10 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama 25-vuotiaaksi, kunnes tapasin mieheni (yli 30 v. sitten).

Vierailija
7/10 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ehkä sen ”oikean” kanssa ei tulisi tuota ylitsepääsemätöntä ahdistusta ja inhotusta?

Ap

Toivottavasti, näin ainakin mulla kävi.

Vierailija
8/10 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole löytänyt sopivaa paria tai et ole valmis suhteeseen ja alitajuntasi laittaa vastaan tuolla inhotuksella

Vierailija
9/10 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kiinni traumoista, voi olla ettet vaan ole kiinnostunut miehistä. Joko naisiin päin, tai sitten et romanttisesti/seksuaalisesti kiinnostu muista ylipäätään.

Vierailija
10/10 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain rehellinen. Se on hyvä asia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan