Joka kerta kun aloitan deittailun, tapailemani mies alkaa jonkin ajan päästä ällöttää minua
Johtuukohan vanhoista traumoista vai mistä? En kovin pitkälle tapailussa pääse, kun alkaa ahdistaa, ällöttää ja inhottaa ja on pakko lopettaa ko. miehen tapailu. Sitten viihdyn hyvillä mielin yksinäni jonkin aikaa, kunnes taas alan haaveilemaan parisuhteesta ja aloitan deittailun. Ja kierre jatkuu.
N25
Kommentit (10)
Mulla oli sama, kunnes 27-vuotiaana löysin nykyisen mieheni (kimpassa 17 v). Ei ne miehet varsinaisesti ällöttäneet, mutta mun kiinnostukseni vaan lopahti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama, kunnes 27-vuotiaana löysin nykyisen mieheni (kimpassa 17 v). Ei ne miehet varsinaisesti ällöttäneet, mutta mun kiinnostukseni vaan lopahti.
Eli ehkä sen ”oikean” kanssa ei tulisi tuota ylitsepääsemätöntä ahdistusta ja inhotusta?
Ap
Minua alkaa oksettaa aika usein, sillä miehistä löytyy aina jotain todella ällöä kuten esim. aloittavat pieruista puhumisen tai piereskelyn ekoilla tapaamisilla, puhuvat rumasti (kullireikäjuttuja) ja kiroilevat hirveästi, ovat hikisiä tai epähygieenisiä.
Sama 25-vuotiaaksi, kunnes tapasin mieheni (yli 30 v. sitten).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ehkä sen ”oikean” kanssa ei tulisi tuota ylitsepääsemätöntä ahdistusta ja inhotusta?
Ap
Toivottavasti, näin ainakin mulla kävi.
Et ole löytänyt sopivaa paria tai et ole valmis suhteeseen ja alitajuntasi laittaa vastaan tuolla inhotuksella
Voi olla kiinni traumoista, voi olla ettet vaan ole kiinnostunut miehistä. Joko naisiin päin, tai sitten et romanttisesti/seksuaalisesti kiinnostu muista ylipäätään.
Olet vain rehellinen. Se on hyvä asia!
Terapia?