Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hyötyä kepityksestä ja peloitteista joku luulee olevan työllisyyden hoidossa?

Vierailija
07.07.2019 |

Oikeasti?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko joku hakisi töitä ennen kuin se 400 päivää ansiosidonnaista on täynnä.

Vierailija
2/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväosaisille tulee hyvä mieli siitä, että he ovat parempia ihmisiä ja saavat tyydytettyä kostonhimonsa ja katkeruutensa siitä ettei heillä ole vielä enemmän. Joku syyllinen on löydettävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tääkää reiluu ole et mä oikeesti kipee ihmine paiskin niska limas töit jotta sä voit vaihtaa toista polvee toisen päälle.

Vierailija
4/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tääkää reiluu ole et mä oikeesti kipee ihmine paiskin niska limas töit jotta sä voit vaihtaa toista polvee toisen päälle.

Jää työttömäksi jos kadehdit heitä. Taidat olla pelokas paskahousu, etkä uskalla jäädä työttömäksi, vaikka kadehdit heitä.

Vierailija
5/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä vieroksuvat töihin, hopi hopi.

Avustukset minimiin niin jopa työ maistuu

Vierailija
6/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on höpöä, mutta jos se olisi pätevä argumentti, miksi työmarkkinatukea saavia kepitetään?

Vierailija
7/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö saa edes sairaslomaa vakavan mielenterveysongelmasi takia? Voi voi.

Vierailija
8/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jää työttömäksi jos kadehdit heitä. Taidat olla pelokas paskahousu, etkä uskalla jäädä työttömäksi, vaikka kadehdit heitä.

Kuka työttömiä kadehtii?

Minäkin käyn työssä vaikka olen eläkkeellä.

Vierailija
9/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle se antaa nautintoa...

Vierailija
10/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on höpöä, mutta jos se olisi pätevä argumentti, miksi työmarkkinatukea saavia kepitetään?

Kumman usein työ alkaa löytyy kun päivät on täynnä! Mulla on nytkin työttömiä kavereita, jotka eivät edes etsi töitä, osa on hoitamassa alle 3v kotona, ”hups en saanutkaan töitä, no en edes yrittänyt”.

Yksi tekee osa-aikatöitä ja neuvottelee aina työnantajan kanssa että voi tehdä vain sen verran töitä, että saa osa-aikaisesti työttömyyskorvausta. Kokopäivätyötä olisi ollut.

Samalla olen sitä mieltä, että sairaita, työkyvyttömiä ja vajaakuntoisia ei saa kepittää, ml. lievästi kehitysvammaiset