Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada ex takaisin?

Vierailija
07.07.2019 |

Näin sen eilen uuden naisensa kanssa. Iski järkyttävä mustasukkaisuus. Nyt olen koko päivän miettinyt laitanko viestiä. Tai mitä viestiä laitan. Sanonko suoraan että haluan sen takasin ja olen antanut anteeksi. Ehkä olen tyhmä. Olin jo lähes päässyt siitä irti. Eilen kun näin sen niin kaipuu iski taas. Petti mua useasti,silti haluan vain häntä..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuta

Vierailija
2/11 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele haluamaan muitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sille kakkosta päivittäin

Vierailija
4/11 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita että pukeudutseksikkäästi ja olet valmis ottamaa ensin suihin ja sitten antautumaan hänen fantasioilleen. Jos vaikka haluaisi "Fifty shades of gray" seksiä eli olet valmis siihen että sinut sidotaan suupallossa sänkyyn ja pannaan koko yö ilman että voit estellä.

Vierailija
5/11 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita että pukeudutseksikkäästi ja olet valmis ottamaa ensin suihin ja sitten antautumaan hänen fantasioilleen. Jos vaikka haluaisi "Fifty shades of gray" seksiä eli olet valmis siihen että sinut sidotaan suupallossa sänkyyn ja pannaan koko yö ilman että voit estellä.

Tätä joka yö.

Vierailija
6/11 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exät on syistä exiä !

Vierailija
7/11 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kärsii toksisesta rakkaudesta,se on myrkkyä! Älä turhaan kuolaa pettäjän perään, et tule ikinä onnelliseksi.

Vierailija
8/11 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran on taipuvainen pettämään, niin hyödynnä sitä. Vihjailet, keimailet, panostat ulkonäköön. Käytännössä olet tarjolla, ja teet sen selväksi. Toinen juttu on sitten, että et sinä oikeasti edes halua häntä takaisin, koska tiedät että joudut aina jakamaan hänet muiden kanssa. Kuten myös kaikki muut hänen naisensa. Tuollainen mies on helppo, mutta ei sillä mitään tee, kun se haluaa olla kaikkien naisten ikioma.

Vierailija
9/11 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt arvostat kyllä itseäsi, etkä todellakaan laita tuollaiselle lurjukselle viestiä!!!! 

Vierailija
10/11 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exät on syistä exiä !

NÄIN ON. Enkä tunne ketään, joka kevyin perusteluin olisi eronnut, joten tuollainen ,,Haluan hänet takaisin,, on kyllä höpönlöpöä! Jollekin 13 - 15 vuoden ikäiselle voi vielä käydä niin, että kun entisen poikakaverin näkee uuden tytön kanssa, alkaa katua eroaan, muttei tätä kypsälle aikuiselle tapahdu. 

Vierailija
11/11 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto naurua