Hitto mitkä kelit luvassa koko lomaksi. Eteläänkään ei pääse tätä keliä pakoon.
Istun sit sisällä koko saakelin loman. Ottaa niin päähän kun mihinkään ei pääse pakoon näitä kelejä. Kylmää, sadetta ja lisää kylmää ja lisää vettä. Prkle.
Kommentit (33)
Loma on loma vaikka satais lunta. Ai kun alkaiskin jo, oon ihan loppu.
Syksyn havinaa,juna meni jo.
Itse muutin lämpimään,töitä sain heti
Suomessa kuuluin tähän porukkaan joka ei halunnut työllistyä
Itseasiassa ei ollut suhteita työllistyä eikä halua esittää parempaa kuin onkaan.
Loma loppuu 1.8 ja koko heinäkuuksi luvattu p***aa keliä. Kylmää ja sadetta. +20 ei ole lämmintä, vaan kylmä. Siihen päälle se ainainen tuuli ja vesisade. Ihan peestä. Hellettä oli kyllä kun olin töissä ja tulee varmaan taas kun palaan töihin.
Ap
En ole viimeiseen 17 vuoteen luottanut suomen kesään säiden suhteen. Lähden taas etelään koko lomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Loma loppuu 1.8 ja koko heinäkuuksi luvattu p***aa keliä. Kylmää ja sadetta. +20 ei ole lämmintä, vaan kylmä. Siihen päälle se ainainen tuuli ja vesisade. Ihan peestä. Hellettä oli kyllä kun olin töissä ja tulee varmaan taas kun palaan töihin.
Ap
Jos +20 asteessa tosiaan paleltaa niin, ettei ulos voi mennä, niin sinuna menisin ihan helvetin äkkiä lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
En ole viimeiseen 17 vuoteen luottanut suomen kesään säiden suhteen. Lähden taas etelään koko lomaksi.
Tuona aikana on ehtinyt kuitenkin olla useampikin aurinkoinen hellekesä Suomessa.
Loma on loma aina vaikka kelit olisi mitä.Itsehän nautin kun ei ole liian kuumaa ja vesisade myös virkistää.
Sinähän varmaan valittaisit viimekesän kelistäkin.
Se on säätila eikä keli, paitsi jos tarkoitat
esim. uintikeliä. Muuten olet kyllä oikeassa.
Talvirenkaita saa käyttää ympäri vuoden, ja nastarenkaitakin, jos keli sitä edellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten niin etelään ei pääse pakoon? Siellähän on ollut 40 astetta pitkään, eikä loppua näy.
Mene Afrikkaan, siellähän on helposti 50-60 astetta keskisissä maissa.
Tuossa parikin jo kommentoi, että keli on aivan mainio. Keli on tien päällä ja sää on sitten se, mikä on tuossa, sataa, tulee, on hellettä jne..
Onhan se kurjaa, jos onni on kiinni säästä.
Minusta on tärkeintä, että on loma.
Lomasää on se mikä milloinkin sattuu olemaan - pukeutumiskysymys.
Miten se loma siitä säästä pilaantuisi? Loma tarkoittaa sitä ettei tarvitse mennä töihin, eikä sitä että aurinko paistaa. Tekemistä löytyy sadesäälläkin jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Talvirenkaita saa käyttää ympäri vuoden, ja nastarenkaitakin, jos keli sitä edellyttää.
Taas näitä sanoihin takertuvia oletko nyt onnellinen pilkun n.ssia.Kelistä voi myös puhua se.ssä mäntti.
Ihan täydellinen kesäsää, +16-20 ja tuulta ja/tai sadetta aika-ajoin. Vihaan helteitä.
Vaikka lämmöstä pidänkin, niin otan ilon irti näistä paskoista lomakeleistä. Ei ole ”pakko” olla aktiivinen, mennä ulos tai tehdä yhtään mitään. Katson Netflixiä, nukun pitkään ja elän noutoruoalla. Kunnon lepolomaa 👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä sanoihin takertuvia oletko nyt onnellinen pilkun n.ssia.Kelistä voi myös puhua se.ssä mäntti.
Mitä??
Otin varman päälle,tilasin kolmen viikon lomaeissun etelään.Tykkään auringonvalosta, en sateesta.
Miten niin koko lomaksi? Koko heinäkuun sääennustetta ei vielä tiedetä, kohtalaisella varmuudella vasta heinäkuun puoliväliin asti tai vähän sen taakse. Vai loppuuko sulla loma jo silloin?
Mutta jonkinlaisella varmuudella uskaltaisi sanoa, että sää näyttää heinäkuun puolivälin jälkeen lämpenevän. Ei voi sanoa, että helteitä välttämättä, mutta parikymppiä hyvinkin, vähän sen ylikin.