Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä tykkään kauheasti kun on näin kylmä keli

Vierailija
07.07.2019 |

Järvessä ei ole yhtään sinilevää. Kiva mennä uimaan.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon ihan täpinöissä! Yölämpötila sisälläkin alle 20, eli ei heräile koko ajan ja saa yössä nukuttua normaalisti neljän tunnin sijaan. On energiaa.

Just kävin taas 10 kilometrin lenkillä ja vielä jaksais, helteellä oon todella väsynyt ja liikunta paahteessa vaan uuvuttaa. Otan tästä kaiken irti :) Vielä kun tulis sadetta niin sienet ja marjat sais energiaa kypsyä, viime kesänä mustikat oli ihan kuihtuneita.

En valita!

Vierailija
22/31 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jui. Olis kiva kun kotona ei olisi kylmän kosteaa kuin tallissa. Isännöitsijä ottanut myös kylppärin peruslämmön pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kylmä? Ulkona 19 astetta, ihan normaali suomalainen kesäkeli.

Vierailija
24/31 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Missä te oikein olette? Täällä on 20 astetta lämmintä. Kertokaa missä on kylmä, niin tulen seuraavalla junalla sinne!

Vierailija
25/31 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt ole kylmä! Meilläkin on 22 astetta ulkona juuri nyt,  Länsi-Suomessa ollaan. Ihan liiankin kuumaa mulle, en mene ulos, ennen kuin laskee 20:een.

Vierailija
26/31 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on hyvät ilmat. On päässyt lenkille ja virkistynyt selkeästi. Elämään saanut taas virtaa ja jaksaa tehdä asioita.

Minä taas en ole päässyt lenkille, tykkään ulkoilla hyvässä säässä. Omassa pihassa ei viitsi oleilla, kun ei aurinko paista, kaikki puutarhahommatkin tekemättä ja grilliruokaa laitettu vain paristi.

Enkä jaksa eikä huvita tehdä mitään, kun on kurja keli. Nytkin näyttää siltä, että hanat aukeaa koska vaan.

Vierailija
27/31 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nyt ole kylmä! Meilläkin on 22 astetta ulkona juuri nyt,  Länsi-Suomessa ollaan. Ihan liiankin kuumaa mulle, en mene ulos, ennen kuin laskee 20:een.

Ei niin, kuuma oli kun kävin lenkillä. Ja aurinko paistaa, pilviä kyllä on mutta ei tule päälle. Ruisrockiin matkaajat oli ihan pikkuvaatteissa, asutaan aika lähellä Ruissaloa.

Vierailija
28/31 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-20 astetta on just passeli, tekevän ihmisen kelit niin kuin täällä on jo mainittu. 

Eikä hikeä, haisuja, ei ällöttäviä paljastelijoita, ei passiivista löhöilyä kaljapullo kädessä.

Vierailija
29/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ole viileää, vaan lämmintä.

Vierailija
30/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa yhtä lämmin kuin viime kesänä. Olis ihanaa, kun töissä tarkenisi t-paidalla, ja asiakkaita olis enemmän.

Vierailija
31/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi trauma viime kesän käristyspainajaisesta. Olen kiitollinen jokaisesta puoliviileästä päivästä. Kesäkuun helteissä olin jo vaipua epätoivoon, mietin minne pitäisi muuttaa että pääsisi kuumuutta pakoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän