Nyt sekin on sitten nähty
Tatuoitu vanhus (nainen, yli 70 v.) spagettiolkaintopissa rollaattoreineen kauppakeskuksessa.
Jep, jokainen saa pukeutua juuri niin kuin haluaa. Tästähän av:lla vallitsee harvinainen konsensus. Mutta sanon silti, että näky oli mieleenpainuva (eikä positiivisella tavalla).
Kommentit (19)
Häntä tuskin kiinnosti sinun mielipiteesi ja miksipä kiinnostaisi meitäkään.
Sehän on hyvä, että vanhus pääsee vielä liikkumaan. Olet mäntti.
Noita tatuoituja vanhuksia tulee olemaan jossakin vaiheessa melkoisesti, kun viime vuosina kuvia on hakattu ihan urakalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin yli 7=kymppinen vanhus. Ap
Vierailija kirjoitti:
Noita tatuoituja vanhuksia tulee olemaan jossakin vaiheessa melkoisesti, kun viime vuosina kuvia on hakattu ihan urakalla.
Minäkin haluan olla vanhana rusinana sellainen ihana rokkimummo 🖤
Vierailija kirjoitti:
Panisin!
Sama ja helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskois. Onko sulla muistisairaus joka tekee ihmisestä ilkeän?
Mun mielestä kuulostaa positiiviselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskois. Onko sulla muistisairaus joka tekee ihmisestä ilkeän?
En usko. Olen aina ollut tällainen. Ap
☁💟💟☁💟💟☁
💟💟💟💟💟💟💟
💟💟💟💟💟💟💟
☁💟💟💟💟💟☁
☁☁💟💟💟☁☁
☁☁☁💟☁☁☁
❤
❤
Manifique!💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo näkemäni mummo oli aika kaukana ”ihanasta rokkimummosta”. Vai sopivatko nämä tuntomerkit ihanaan rokkimummoon: harvat, itse värjätyt hapsottavat haivenet, runsas ylipaino, nuhjuiset leggingsit, linttaan astutut croksit? Riittävätkö pelkästään tatuointi ja korkea ikä tekemään vanhuksesta rokkimummon?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo näkemäni mummo oli aika kaukana ”ihanasta rokkimummosta”. Vai sopivatko nämä tuntomerkit ihanaan rokkimummoon: harvat, itse värjätyt hapsottavat haivenet, runsas ylipaino, nuhjuiset leggingsit, linttaan astutut croksit? Riittävätkö pelkästään tatuointi ja korkea ikä tekemään vanhuksesta rokkimummon?
Ap
Eli mielestäsi tuo henkilö ansaitsee eutanasian?
Viitsiikin joku vielä rollaattorilla kulkevan vanhuksen ulkoasua arvostella... Ap, jos tosiaan olet seitsemänkymppinen, niin viisautta ei ole ainakaan ikä sinulle kerryttänyt. Ei muut ole olemassa sinun esteettistä silmääsi miellyttääkseen.
Olenkin aina miettinyt, että joskushan myös "kevytkenkäisistä" naisista tulee vanhuksia. Samoin miehistä jotka ovat hakanneet ja ehkä tappaneetkin porukkaa.
Että säilyykö se luonto myös vanhana?
Normaalistihan ajatellaan, että vanhukset on kaikki samanlaisia.
Taitaa olla jo vähän höpsähtänyt tapaus. Normaali seniori on jo sen verran fiksuuntunut iän myös että osaa pukeutua tyylikkäästi kun liikkuu yleisillä paikoilla. Olisiko tällä alkamassa muistisairaus? Se on kyllä totta että jokin nuorena otettu tatuointi ei sitten enää vanhemmalla iällä todennäköisesti enää ole mikään kaunistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEli mielestäsi tuo henkilö ansaitsee eutanasian?
Missä minä niin olen sanonut? Päinvastoin: aloituksessani sanoin, että jokainen saa pukeutua juuri niin kuin haluaa! Tämä mummo halusi pukeutua näin. Ihan ok!
Sitä vain jäin pohtimaan tässä keskustelussa, että tatuointi tuntuu riittävän tekemään ”ihanan rokkimummon”.
Ap
Vain 20 - 30 vuotiaat saa liikkua kaupungilla ja ostareissa. Muut liikkujat on niin ei positiivisia näkyjä.