Haluan Greed-marssin meille, jotka koemme syntyneemme väärään sosiaaliluokkaan :(
Olen tiennyt ihan pikkulapsesta asti, että en ole duunari tai yrittäjä. Identiteettini on ollut nuoresta asti syntymärikkaan aristokraatin, mutta tilillä ei ole rahaa kuin muutama hassu kymppitonni. Mielestäni Kelan pitäisi maksaa minulle vähintään 100 000 euroa, jotta voisin kokea oloni eheäksi eikä ahdistaisi niin kauheasti. Mielenterveyteni ei kestä työntekoa, koska se ei vaan tunnu oikealta.
Lähtisin mielellään marssimaan identiteettini vuoksi, mutta pelkään, että kaltaisiani vain pilkattaisiin ja syrjittäisiin. :(
Kommentit (20)
0/5.
Moni menestyjä on lähtenyt köyhistä oloista ja edennyt itse työtä tekemällä. Jos ei tämä ole provo, ap on vaan laiska.
Lisäksi Suomessa ei ole luokkajakoja niin kuin tosi monissa muissa maissa. Rikkaiden lapset voi käydä tavallisia kouluja. Tosi rikkaiden ei tarvi edes pröystäillä millään. Aloitus on nousukasmainen.
Lisäksi karisma on sisäsyntyistä, varallisuuskaan ei auta jos on sisäisesti tyhjä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
0/5.
Moni menestyjä on lähtenyt köyhistä oloista ja edennyt itse työtä tekemällä. Jos ei tämä ole provo, ap on vaan laiska.
Lisäksi Suomessa ei ole luokkajakoja niin kuin tosi monissa muissa maissa. Rikkaiden lapset voi käydä tavallisia kouluja. Tosi rikkaiden ei tarvi edes pröystäillä millään. Aloitus on nousukasmainen.
Lisäksi karisma on sisäsyntyistä, varallisuuskaan ei auta jos on sisäisesti tyhjä ihminen.
Höpöhöpö. Jos Kela maksaa toisille värkkien vaihdon, vaikka jokainen on tässäkin maassa syntynyt joillakin värkeillä, niin miksei Kela korvaa toisille heidän identiteettinsä kannalta olennaista muutosta?
Jos työnteko ei tunnu oikealta, se ei vaan tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kun järjestämään vaan. Niin kaikki muutkin ovat tehneet.
Pelkään someraivoa ja syrjintää. Varmasti presidenttikin tulisi ulos haukkumaan minut ei-tolkun ihmiseksi.
Greed-marssi ei ehkä kuulostaisi kauhean hyvältä. Jos näissä kuolemansynneissä kuitenkin on pysyttävä, eikö transvarallisuusihmiset voisi yhtä hyvin omia omaksi synnikseen kateuden. Envy-marssi kuulostaisi söpöltä.
Gluttony-marssi se vasta jotain olisikin.
Mutta ei, ahneus ei mitään pelasta. Valveutuminen kylläkin ja se taas on tuskien taival, kun ihan itse heräiltävä asioiden todelliseen laitaan. Monikaan ei pidä näkemästään, eimkykene kestämään todellisuutta ja sitten taas puristetaan silmät kiinni.
Massoja ohjaillaan, sitähän se joukkotiedotus on. Hyvä testi etsiä valtaapitävät on seurata, mitä linjauksia tai keitä ei saa arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei, ahneus ei mitään pelasta. Valveutuminen kylläkin ja se taas on tuskien taival, kun ihan itse heräiltävä asioiden todelliseen laitaan. Monikaan ei pidä näkemästään, eimkykene kestämään todellisuutta ja sitten taas puristetaan silmät kiinni.
Massoja ohjaillaan, sitähän se joukkotiedotus on. Hyvä testi etsiä valtaapitävät on seurata, mitä linjauksia tai keitä ei saa arvostella.
Sinänsä jännää, että tämä varallisuusidentiteetti on täysin hushhush-hommaa, vaikka yhteiskunnassa se aiheuttaa aivan valtavia ongelmia suurelle määrälle väestöä. Kun kela ei auta, ihmiset joutuvat ottamaan pikavippejä ja ajautuvat peliriippuvaisiksi ulosottopotilaiksi. Mutta eipä ole köyhyys riittävän seksikäs aihe, että kukaan marssisi kaduilla.
Gluttony olisi kiva marssi, kaikki ylipainoiset voisivat siellä mässyttää kerrankin vapautuneesti grillimakkaraa ja Ben and Jerrysiä. Välillä oksenneltaisiin ja sitten taas mässäily jatkuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5.
Lisäksi karisma on sisäsyntyistä, varallisuuskaan ei auta jos on sisäisesti tyhjä ihminen.Höpöhöpö. Jos Kela maksaa toisille värkkien vaihdon, vaikka jokainen on tässäkin maassa syntynyt joillakin värkeillä, niin miksei Kela korvaa toisille heidän identiteettinsä kannalta olennaista muutosta?
Jos työnteko ei tunnu oikealta, se ei vaan tunnu.
Ainakin jotain eheytymisleirejä meille pitäisi järjestää, jos kerran omaa identiteettiä ei yhteiskunta hyväksy. Varmaan jos tällainen transrikas pantaisiin vuodeksi oikein kunnon orjapiiskuripomon alaisena rehkimään töitä joka päivä aamusta iltaan, työidentiteetti ihmeesti muuttuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä jännää, että tämä varallisuusidentiteetti on täysin hushhush-hommaa, vaikka yhteiskunnassa se aiheuttaa aivan valtavia ongelmia suurelle määrälle väestöä. Kun kela ei auta, ihmiset joutuvat ottamaan pikavippejä ja ajautuvat peliriippuvaisiksi ulosottopotilaiksi. Mutta eipä ole köyhyys riittävän seksikäs aihe, että kukaan marssisi kaduilla.
Gluttony olisi kiva marssi, kaikki ylipainoiset voisivat siellä mässyttää kerrankin vapautuneesti grillimakkaraa ja Ben and Jerrysiä. Välillä oksenneltaisiin ja sitten taas mässäily jatkuisi.
Tästä tulisi pahimmillaan vielä ylvästelijöidenkin marssia pahempi sotku.
Kumma juttu. Sain ajatuksen kirjoittaa vastaavan aloituksen 10 vuotta sitten ;)
Sinccis
No, kokoa porukka kasaan. Järjestä kaikki luvat sun muut asiat ja pane toimeksi.
Ei ne marssit taivaasta tipaha, ne pitää itse järjsestää, samanmieleisten ihmisten kanssa!
Tee "luokkaretki" ja ongelma on ratkaistu.
Älä tuhlaa energiaasi marssimiseen vaan yrittämiseen, työntekoon, säästämiseen ja sijoittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
No, kokoa porukka kasaan. Järjestä kaikki luvat sun muut asiat ja pane toimeksi.
Ei ne marssit taivaasta tipaha, ne pitää itse järjsestää, samanmieleisten ihmisten kanssa!
Epäilen vahvasti, että mielipideilmasto ei vieläkään ole valmis hyväksymään meitä transrikkaita, vaikka moni muu perversio on nykyään jo valtavirtaa. Jos Sinccis ei 10 vuotta sitten uskaltanut lähteä barrikadeille, enkä minä nyt, ehkä yhteiskunta on kuitenkin valmis tunnustamaan tämän ongelman kymmenen vuoden päästä.
Joskus tuntuu että ihan marginaalisia ongelmia käsitellään julkisuudessa ja mediahorot peesaa, mutta oikeista identiteettiongelmista ei kukaan uskalla omalla naamallaan häpeärangaistuksen pelossa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Tee "luokkaretki" ja ongelma on ratkaistu.
Älä tuhlaa energiaasi marssimiseen vaan yrittämiseen, työntekoon, säästämiseen ja sijoittamiseen.
Ei kuulu identiteettiini. Ei se homokaan heteroksi muutu vaikka miten joutuisi heteroseksin kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän olisi miinoitettu suomalaisilla ylensyöneillä otuksilla, joita jotku erheellisesti kutsuvat naisiksi. Siellä ne lyllertäisvät sidukkapullo toisessa ja suklaalevy toisessa kourassa, kiljuen kuin pistetyt siat ja haukkuen miehiä sioiksi, lopuksi ne kasasivat jonkinlaisen barrikadin ja alkaisivat spontaanisti polttamaan rintaliivejään.
Ja väärälle vuosisadalle, tämän ajan pridejutut ynnä muut ovat niin sairaita etten koe eläväni oikeassa maailmassa edes... Hyi olkoon
Vierailija kirjoitti:
Ja väärälle vuosisadalle, tämän ajan pridejutut ynnä muut ovat niin sairaita etten koe eläväni oikeassa maailmassa edes... Hyi olkoon
Mikäs transkronologisten marssin nimi voisi olla? Ehkä Sloth, jos ovat syntyneet ihan älyttömän myöhään omaan indentiteettiinsä verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ehkä tämän liikkeen nimi voisi olla mieluummin Lust.
Niin, eipä ketään kiinnosta jos ihmistä ahdistaa köyhyyden takia. Valtio kyllä maksaa sukupuoliangstaajille sadan tuhannen hoidot, mutta jos ihmisen ongelma paranisi jos saisi saman rahan pankkitilille, kaikki vaan hyssyttelee ja kiistää koko ongelman.
nim. ilmeisesti köyhyyden takia ahdistunut hautaan asti