Isot rinnat roikkuu navan kohdalla näin keski-iässä
Kommentit (35)
"Mitä näille voi tehdä?" No katsoa ihaillen, paijata rakastavasti ja nauttia, ja keskittyä tärkeämpiin asioihin elämässä <3 Jos ne on terveet, niin ne on erinomaiset tissit!
Vierailija kirjoitti:
"Mitä näille voi tehdä?" No katsoa ihaillen, paijata rakastavasti ja nauttia, ja keskittyä tärkeämpiin asioihin elämässä <3 Jos ne on terveet, niin ne on erinomaiset tissit!
Seksihommissa ne vaan ei tunnu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksihommissa ne vaan ei tunnu hyvältä.
Miksei tunnu? Kipeät?
Kannattaa selvittää, onko mahdollisuutta päästä leikkaukseen julkiselle. Jos ylipainoa ei ole, mutta rinnat ovat kookkaat, roikkuvat ja lisäksi aiheuttavat vaivaa, esim. niska- ja hartiasärkyä, leikkaukseen voi päästä helpostikin. Pienennysleikkauksessa tehdään aina ns. ripustus eli rintojen koko ei välttämättä muutu kauhean paljon pienemmäksi (luultavasti E:stä D:hen tai C:hen), mutta ne asettuvat oikealle kohdalle rintakehään.
Suosittelen lämpimästi. Leikkauksesta yleensä toipuu helposti ja hinta on mitätön. Lähetteen plastiikkakirurgin arviointiin saa gynekologilta, työterveyslääkäriltä tai terveyskeskuslääkäriltä. Suosittelen kahta ensimmäistä jotta asia etenee.
Muutamalla uimahallitutulla olen nähnyt kirjaimellisesti navassa asti roikkuvia isoja rintoja, mutta ei se kovin yleistä ole. Epäilen syyksi huonoja rintaliivejä, aikaisemmin oli nimittäin todella vaikea löytää sopivia rintaliivejä, jos on hoikka ja isorintainen. Nythän tilanne on ihan toinen, valikoimaakin löytyy vaikka kuinka.
Itsellänikin on isot rinnat (F) ja olen hoikka, mutta eivät iästä huolimatta (yli 50) roiku juurikaan. Jos lähtisin juoksemaan ja urheilemaan ilman kunnollisia rintsikoita, niin varmasti iho venyisi. Laihduttaminenkin varmaan saa aikaan rintojen roikkumista ja tietysti ikäkin. En tiedä miksi rintani eivät tosiaan tuon enempää roiku, onko syy jumppa, geenit vai kunnolliset rintsikat nuoresta alkaen. Mulla ei myöskään ole selluliittiä, vaikka en ole tehnyt asian eteen mitään, moni asia on siis geeneistä kiinni. Ikä kuitenkin tekee tehtävänsä kaikkien kohdalla ja rinnat löystyvät koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Muutamalla uimahallitutulla olen nähnyt kirjaimellisesti navassa asti roikkuvia isoja rintoja, mutta ei se kovin yleistä ole. Epäilen syyksi huonoja rintaliivejä, aikaisemmin oli nimittäin todella vaikea löytää sopivia rintaliivejä, jos on hoikka ja isorintainen. Nythän tilanne on ihan toinen, valikoimaakin löytyy vaikka kuinka.
Itsellänikin on isot rinnat (F) ja olen hoikka, mutta eivät iästä huolimatta (yli 50) roiku juurikaan. Jos lähtisin juoksemaan ja urheilemaan ilman kunnollisia rintsikoita, niin varmasti iho venyisi. Laihduttaminenkin varmaan saa aikaan rintojen roikkumista ja tietysti ikäkin. En tiedä miksi rintani eivät tosiaan tuon enempää roiku, onko syy jumppa, geenit vai kunnolliset rintsikat nuoresta alkaen. Mulla ei myöskään ole selluliittiä, vaikka en ole tehnyt asian eteen mitään, moni asia on siis geeneistä kiinni. Ikä kuitenkin tekee tehtävänsä kaikkien kohdalla ja rinnat löystyvät koko ajan.
Niin ja se vastaus itse kysymykseen, mikä unohtui. Sinuna ottaisin selvää saako leikkauksen julkiselta kuten muutkin neuvoivat. Noin paljon roikkuvat suuret rinnat varmasti aiheuttavat kipua.
Jos ap ei halua/voi käyttää rahaa, pitää vain antaa roikkua.
Riippuvat "navettatissit" ovat karmean näköiset. Ikänsä ilman kunnollisia rintaliivejä maataloustöissä kumarrelleilla ja kyykistelleillä mummoilla ne vielä jotenkin ymmärtää, mutta tämän päivän keski-ikäisillä ja jopa nuorilla pari-kolmekymppisillä (usein ylipainoisilla) ne ovat järkyttävää katsottavaa. Sääliksi käy.
Tosin läski on aina itse hankittua, eli itseään voi syyttää, jos ylipainon seurauksena rinnat roikkuvat. Pienet riipputissit saa liiveillä fiksattua ja harvalla keski-ikäisellä niitä nyt kovin moni esim. suihkussa katselee.
Itse käytän rintaliiveja päivin ja öin. Kuppikoko vaihtelee C:n ja D:n välillä. Snadisti alkaa roikkua, mutta ei vielä lähellekään navassa asti. Olen ihan tyytyväinen.
Harvemmin kunnolla roikkuu jos on ollut ikänsä normaalissa painossa.
Mutta täällähän se on jotain faktaa että kaikkien pitää lihoa kun ikää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Riippuvat "navettatissit" ovat karmean näköiset. Ikänsä ilman kunnollisia rintaliivejä maataloustöissä kumarrelleilla ja kyykistelleillä mummoilla ne vielä jotenkin ymmärtää, mutta tämän päivän keski-ikäisillä ja jopa nuorilla pari-kolmekymppisillä (usein ylipainoisilla) ne ovat järkyttävää katsottavaa. Sääliksi käy.
Tosin läski on aina itse hankittua, eli itseään voi syyttää, jos ylipainon seurauksena rinnat roikkuvat. Pienet riipputissit saa liiveillä fiksattua ja harvalla keski-ikäisellä niitä nyt kovin moni esim. suihkussa katselee.
Itse käytän rintaliiveja päivin ja öin. Kuppikoko vaihtelee C:n ja D:n välillä. Snadisti alkaa roikkua, mutta ei vielä lähellekään navassa asti. Olen ihan tyytyväinen.
No ei tuollaiset minitisut kunnolla edes voi roikkua. Turha siinä jeesustella.
Vaihdevuosien jälkeen viimeistään rintakudos vähenee ja ihon joustavuus heikkenee, joten kaikkien naisten rinnat alkavat enemmän tai vähemmän roikkua. Toki toisilla roikkuu jo nuorenakin.
Mulla oli melko kiinteät isohkot rinnat ihan 54-vuotiaaksi asti, nyttemin alkaneet roikkua enemmän. Toki napaan on vielä 17 senttimetriä, joten ihan "navassa" eivät vielä roiku :)
Soteuudistuksen kariutumisesta huolimatta ihminen saa valita käyttääkö yksityisiä vaiko julkisia lääkäripalveluja. Tietääkseni jotkut käyvät Virossa muunkin kuin halvan alkoholin takia.