Ihastus lähti lomalle - kuinka usein pidetään yhteyttä
No niin, olen erittäin ihastunut yhteen mieheen, hän lähti 2 vkon lomalle ulkomaille juuri. Lomaa ennen viestittelimme joka toinen päivä tai loppuaikoina päivittäin.
En halua olla tyrkky - mitään suhdetta ei vielä siis ole. Kuinka usein voin kysellä kuulumisia jne... laitoin lähtöpäivänä hänelle hyvää matkaa ym., seuraavana päivänä hän laittoi kuvia reissusta ym.
Nyt mennyt 2 päivää eikä ole kuulunut.
Odotanko vai laitanko itse jo viestiä. En halua olla epätoivoinen enkä tyrkky vaan antaa toisen lomailla rauhassa seurassaan jne.,.
Mut mulla hajoo pää! :DDD
Kommentit (17)
Onko kuitenkin suhdetta tarkoitus kehittää? Kyllä mun mielestä voi kysyä miten reissu on mennyt. :)
Vierailija kirjoitti:
Anna toisen lomailla rauhassa!
No tämä. Kun haluan antaa nimenomaan olla rauhassa että myös näkee etten roiku ja ole tyrkky (ehkä näin myös huomaa kaipaavansa - kun en ole saatavilla ja viestittele koko ajan). Mutta haluaisin kuitenkin ”pysyä ajatuksissa” tai kärryillä missä menee ja mitä tekee...
Vai luotanko vaan siihen, että jos on riittävän kiinnostunut niin laittaa kyllä viestiä / pysyn mielessä...?
Ap
Joka päivä sain ja laitoin viestiä vastaavassa tilanteessa.
laita kuva katiskastas. mies arvostaa.
mutta toivottavasti sua jeesaa fakta että siellä mies jyystää ulkkismuijii.
Vierailija kirjoitti:
laita kuva katiskastas. mies arvostaa.
mutta toivottavasti sua jeesaa fakta että siellä mies jyystää ulkkismuijii.
Mitä sitten, eihän sillä ja ap:llä suhdetta ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Kun haluan antaa nimenomaan olla rauhassa että myös näkee etten roiku ja ole tyrkky (ehkä näin myös huomaa kaipaavansa - kun en ole saatavilla ja viestittele koko ajan). Mutta haluaisin kuitenkin ”pysyä ajatuksissa” tai kärryillä missä menee ja mitä tekee...
Vai luotanko vaan siihen, että jos on riittävän kiinnostunut niin laittaa kyllä viestiä / pysyn mielessä...?
Ap
Lomalla vain 2 viikkoa, joten kyllä se yhteyttä ottaa palattuaan, jos on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lomalla vain 2 viikkoa, joten kyllä se yhteyttä ottaa palattuaan, jos on kiinnostunut.
Tämän takia onkin olennaista mikä se "suhteen" laatu on, siis vaikkei ole suhdetta. Ap sanoo vain ihastus. Onko joku lapset harrastuskaverin isä johon on ihastunut ja nyt koittaa tähän luoda kontaktia vai onko Tinderissä tutustuttu ja molemmat etsii aktiivisesti suhdetta, vai mitä..? Tindermiehen kohdalla kyllä pitäisin kahden viikon hiljaisuuden jälkeen yhteydenottoa merkkinä, että ei ole parempaakaan löytynyt sillä välin (tai ei ole mennyt paremman kanssa hyvin), mut jos joku puolituttu mies ennestään niin rauhallisempi tahti on varmaankin ihan ok. Mut kuitenkin, jatkuva viestittely voisi olla ahdistavaa (vai olisiko, jos mies on kiinnostunut..?), ei yksi viesti kerran kolmessa päivässä.
No joo, puolituttu mies kyseessä, kevään ajan ollut vähän säpinää. Mutta meillä ei ole suhdetta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No joo, puolituttu mies kyseessä, kevään ajan ollut vähän säpinää. Mutta meillä ei ole suhdetta.
Ap
En mä sit olisi huolissani.
Voinkohan itse laittaa tänään (la) viestiä... viimeksi oltiin siis yhteydessä ke, hänen aloitteestaan (jos merkitystä)...
Ap
Laita kiva kuva omasta viikonlopunvietostasi ja terveiset. Ei mitään kyselyä, miten toisella menee. Sitten odottelet.
Vierailija kirjoitti:
Voinkohan itse laittaa tänään (la) viestiä... viimeksi oltiin siis yhteydessä ke, hänen aloitteestaan (jos merkitystä)...
Ap
Älä laita, koita nyt malttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tulee vähän mieleen tuosta sun halusta viestitellä kun toinen on vähän aikaa pois, niin miten sitten, kun/jos päädytte suhteeseen. Alatko kontroloida ja vaatia jatkuvaa viestittelyä sekä selostusta olemisista ja tekemisistä? Vois tuntua aika ahdistavalta sen toisen mielestä.
Heräsi kysymys, että miksii teillä ei ole vielä suhdetta, jos kerran kevään ajan ollut ns. vipinää. Onko kuitenkin niin, että miestä ei kiinnosta tarpeeksi?
Laitoin. Vastasi kuvin ja kertoili mitä on tehnyt jne...
Nooh, tämä meidän tilanne on hieman mutkikas... en ole koskaan tuntenut mitään tällaista kenenkään kanssa. En halua kiirehtiä enkä olla tyrkky, en halua mokata mutta kohta olisi kiva edetä hommassa...
Ap
Up