Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jäi kesälomalle ja

Vierailija
06.07.2019 |

happamampaa naamaa en ole nähnyt vähään aikaan. Luulisi että raskaan työkevään jälkeen olisi onnesta soikeana niin sellainen takakireä oli eilen ja jotenkin vihainen minua kohtaan. Joo, ja ei ole naisia heidän työpaikallaan ollenkaan että olisi joutunut eroon työkaverista niin se veetyttäisi tms.
Mistäköhän nyt puhaltaa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä kysyin mutta en saanut oikein mitään vastausta. Ihmettelen vaan. Tosin miehellä ei ole sen kummempia lomasuunnitelmia ja olen yrittänyt ehdottaa hänelle mielenvirkistystä yhdessä tai erikseen mutta mies tyrmää kaikki ehdotukset. -ap

Anna sen olla. Mies ei ole ollut päivääkään lomalla ja jo toinen heti niskassa painostamassa suorittamaan sitä lomaa. Jos et kestä katsoa lähde itse johonkin parin päivän reissulle.

Vierailija
22/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt ollut lomalla viikon ja tehnyt sinä aikana etätöitä noin 30 tuntia. Jotenkin lomalle on kivampi lähteä näin pehmeällä tavalla. Onnistuu se skypekokous vaikka vuokramökin terassilta tai leikkipuistosta. Ensi viikolla on pari läsnäoloa vaativaa tilaisuutta, mutta niiden välissä voi käväistä vaikka Tallinnassa. Mikä tässä ollessa, koko ajan saa palkkaa.

Oikeasti? Olet työnarkkari ja tuollainen "lomailu" on ihan sairasta. Itse olen yrittäjä ja nyt lomalla ollessa en paljoa viitsi töitä ajatella. Keskityn nyt ihan perheeni kanssa olemiseen ja asiakkaani tietävät sen hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä kysyin mutta en saanut oikein mitään vastausta. Ihmettelen vaan. Tosin miehellä ei ole sen kummempia lomasuunnitelmia ja olen yrittänyt ehdottaa hänelle mielenvirkistystä yhdessä tai erikseen mutta mies tyrmää kaikki ehdotukset. -ap

Anna sen olla. Mies ei ole ollut päivääkään lomalla ja jo toinen heti niskassa painostamassa suorittamaan sitä lomaa. Jos et kestä katsoa lähde itse johonkin parin päivän reissulle.

Täsmälleen näin. Ihan varmasti toisen naama alkaa keturtamaan, jos toinen vonkuu edessä lähtemään ja tekemän jotain. Ap on kuin pieni avuton ja malttamaton kakara, joka ei edes yritä ymmärtää mitään.

Vierailija
24/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loman aluksi kannattaa vetää sellainen pieni kolmen päivän ryyppyputki että pääsee lomatunnelmaan. Nyt kipin kapin alkkomahoolikauppaan ja kunnon eväät miehelle. Voitte juoda myös yhdessä.

Vierailija
25/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! 

Vierailija
26/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt ollut lomalla viikon ja tehnyt sinä aikana etätöitä noin 30 tuntia. Jotenkin lomalle on kivampi lähteä näin pehmeällä tavalla. Onnistuu se skypekokous vaikka vuokramökin terassilta tai leikkipuistosta. Ensi viikolla on pari läsnäoloa vaativaa tilaisuutta, mutta niiden välissä voi käväistä vaikka Tallinnassa. Mikä tässä ollessa, koko ajan saa palkkaa.

Oikeasti? Olet työnarkkari ja tuollainen "lomailu" on ihan sairasta. Itse olen yrittäjä ja nyt lomalla ollessa en paljoa viitsi töitä ajatella. Keskityn nyt ihan perheeni kanssa olemiseen ja asiakkaani tietävät sen hyvin.

Höpö höpö. Tuo on ihan normi. Mukava kun asiat etenee lomallakin ollessa.

Toinen yrittäjä

Vierailija
27/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi hyvä hetki jättää se SIKA! Vaikka vaan varmuuden vuoksi

Vierailija
28/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae sille kaljaa kaupasta ja illalla vetäiset stayupit jalkaan, niin kyllä siinä alkaa suunpielet vetäytyä hymyyn

Vierailija
29/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae sille kaljaa kaupasta ja illalla vetäiset stayupit jalkaan, niin kyllä siinä alkaa suunpielet vetäytyä hymyyn

Kannatan stressivapaata ilakointia!

Vierailija
30/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen yrittäjä

Tai oikeastaan töitä tehden muualta kuin työpaikalta

Vierailija
31/31 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen yrittäjä

Tuollaisen yrittäjän kannattaa sitten pysyä perheettömänä ja ilman parisuhdetta. Minä en ainakaan jaksaisi kauan katsoa tyyppiä, joka roudaa läppäriä tai muuta vehjettä koko ajan joka paikassa mukanaan, latailee sitä aina kuin mahdollista, ihan vain nopeasti muka vilkaisee työsähköposteja, soittelee vähän väliä jonnekin, vastailee kesken kaiken olevinaan tärkeisiin puheluihin ja jonka ajatukset ovat täysin muualla kuin lomassa ja rentoutumisessa.

Ei sellainen ole mitään lomaa ja eipä voi kun itseään syyttää, jos ei saa akkujaan ladattua loman aikana.