Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstamatkailijat! Uskallanko matkustaa yksin Japaniin?

Vierailija
05.07.2019 |

Sain ilmaiset lentoliput Japaniin, mutta en ole koskaan käynyt maassa enkä Ruotsia pidemmällä. Maa kiinnostaa minua, mutta kaverit ovat pelotelleet että olen häpeäksi siellä, saatan kohdata pervoja miehiä ja Japanin outouksia. En osaa kieltä mutta olen aina ajatellut Japania korkean teknologian maana jossa kirsikankukat kukkivat keväisin. Ei se mikään paratiisi ole ja mangaa en ole koskaan lukenut. Pelotellaanko minua turhaan?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sujuuko englanti? Lataa kännykkään offline-versio google translatorista, siinä on jap-eng-kielien välillä sellainen toiminto, että kun osoitat kameralla kylttiä niin se kääntää ruudulle tekstin enkuksi. Kökköähän se on, mutta tyhjää parempi.

Englanti on äidinkieleni, suomi on kakkoskieli. Yritän opetella japanin perusteita ennen sinne matkustamista, mutta kiitos vinkistä. :)

Vierailija
42/44 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et uskaltaisi matkustaa? En käsitä mitä ihmettä nämä yksin matkailevat naiset pelkäävät ennakkoon.

Olen matkustanut yksin monessa eri maassa eikä mitään ole ikinä tapahtunut. Mitä ihmettä oikein kuvittelet että se mahdollisen prinssisi voisi tehdä? Maalaisjärjellä pärjää hienosti paikassa kuin paikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et uskaltaisi matkustaa? En käsitä mitä ihmettä nämä yksin matkailevat naiset pelkäävät ennakkoon.

Olen matkustanut yksin monessa eri maassa eikä mitään ole ikinä tapahtunut. Mitä ihmettä oikein kuvittelet että se mahdollisen prinssisi voisi tehdä? Maalaisjärjellä pärjää hienosti paikassa kuin paikassa.

En pekää mitään mutta kaverit varoittelevat ja pelkäävät puolestani etukäteen. En aio perua matkaa, en todellakaan! Etsin tietoa ja opiskelen japanin kielen alkeita ennen matkaa.

Vierailija
44/44 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömisestä, hyvää normiruokaa löytyy kohtuuhinnalla ketjuista 7-11, Familymart ja Lawson. Youtubessa mm. Tabieats-parivaljakko hyvin usein maistelee noista marketeista löytyviä ruokia, kannattaa katsoa olisko oman maun mukaista. Automaatteja on Japanissa joka kulmalla ja niistä saa melkein mitä vain, mutta eniten erilaisia juotavia. Tokiossa on 2 eri metroyhtiötä, kannattaa tutustua etukäteen miten niissä kuljetaan. Daiso-sadanjeninkaupoissa kannattaa käydä, valikoima on vallan ihmeellinen, ja hinta-laatusuhde on ihan muuta kuin meillä euron kaupoissa. Jos pääset, lähde käymään vuoristossa kävelyretkellä, maisemat on todella mahtavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi