Mies Tinderissä: "onhan sulla kumeja?"
Ensinnäkin tarkoitukseni oli ei ollut mennä sänkyyn hänen kanssaan, ja toiseksi miehillä on aina ollut niitä tähänkin asti. Ei siis jatkoon... vai?
Kommentit (56)
Yritti selvittää oletko kevytkenkäinen 😁
Vastaisin: "löytyy kyllä, mutta aika paljon paremmin pitäis tuntea ennenkun niille on käyttöä. Jos sulla on pelkkä seksi mielessä, niin kannattaako meidän edes tavata?"
Minä vastaisin, että anteeksi unohdin sopineeni työvuoron tapaamisajankohdalle. Valitettavasti en ehdikään tapaamaan. Sen jälkeen en vastaisi enää mihinkään viestiin.
Voittehan te mennä vaikka heinäkasaankin jos sänkyyn ei ole tarkoitus mennä.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Voittehan te mennä vaikka heinäkasaankin jos sänkyyn ei ole tarkoitus mennä.
Ai että Mies35vee osaakin olla vitsikäs! Hihi. 🙄
Mulle kävi samanlailla deittisivustolla.
Laitettiin muutamia viestejä ja yhtäkkiä oltiinkin siinä tilanteessa, että ilmoitti minulle, että hän ei sitten halua lapsia. Kysyi, että onhan minulla ehkäisy kunnossa, on kuulemma naisen tehtävä huolehtia siitä.
Nojuu, se keskustelu loppui lyhyeen. Automaattinen oletus oli, että tässä nyt päästään pesälle.
Vierailija kirjoitti:
Seksikästä jos naisella on kumeja jemmassa 😉 Yksi nainen osasi suulla rullata kondomin paikalle ja se olikin sitten menoa sen jälkeen 👍
M32
Melko pieni nakki sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on panosovellus.
Toisekseen, miksi naiset eivät kanna vastuuta mistään?
Totta, miehillä on yleensä tuplaehkäisy: pillerit ja vielä kortsuja mukana.
miesten ehkäisy on kyllä naama tai liian ohut lompakko
Vierailija kirjoitti:
jos naisella on makkarissa kortsuja se kertoo että antaa aika helposti jokaiselle vastaantulijalle
No mulla on jäänteenä edellisestä pitkästä suhteesta (en voi käyttää hormonaalista ehkäisyä).
Asun ja elän totaalisen yksin. En käy treffeillä, koska en ole siihen vielä valmis ja luultavasti en ole pitkään aikaan (traumaattinen ero takana ihmisestä jonka kanssa luulin olevani koko loppuelämäni).
Kumeissa on kuitenkin päiväystä vuoteen 2021 asti, joten en heitä roskiin.
Vaikka minulla ei ole haku päällä nyt, niin mistäpä sen tietää, mikä tilanne on parin vuoden päästä.
Jos sattuukin sellainen tilanne, että tapaan ruokakaupan jonossa tai kotitalon rappukäytävässä jonkun joka saa järjen sumenemaan. Jos satun sitten aloittamaan suhteen, niin onpahan setti kumeja valmiina :D
Ja jos en, niin kuin on todennäköistä, niin heitän ne roskiin kun vanhenevat.
Ootko tosissasi? Olisi tökerö kysymys, jos ei ole sovittu seksitreffeistä. Ja vaikka olisikin. En taida uskoa aloitusta aidoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on äijän tehtävä gummit hankkia
Varatun miehen täytyy kysellä noita, koska on riski että oma vaimo huomais jos mieheltä löytyy gummeja.
Vierailija kirjoitti:
jos naisella on makkarissa kortsuja se kertoo että antaa aika helposti jokaiselle vastaantulijalle
Huoh katos kun naiset ei nykyään "anna" vaan harrastaa seksiä omankin nautintonsa vuoksi silloin kun itse haluaa, kenen kanssa haluaa.
Jos on sinkku niin on aika perus, että on kumejakin. Osoitus, että on vastuullinen, välttää raskaaksitulemisen ja taudit.
Ai niin, jos miehellä on kumeja, tarkoittaako se, että on miespuoleinen kyläpyörä ja jakelee kaikille pubiruususta naapurinmummoon? Jos ei, niin miksi se on eri asia?
Tuohan on hyvä, ainakin tulee selväksi mitä mies on hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
Yritti selvittää oletko kevytkenkäinen 😁
Ei vaan käänteispsykologisesti vonkasi paljaalla.
Heh monet treffit olen sopinut niin että jos on kemiaa niin sänkyyn mennään ja kauniita hoikkia naisia ovat olleet jotka halusi seksiä