Mies Tinderissä: "onhan sulla kumeja?"
Ensinnäkin tarkoitukseni oli ei ollut mennä sänkyyn hänen kanssaan, ja toiseksi miehillä on aina ollut niitä tähänkin asti. Ei siis jatkoon... vai?
Kommentit (56)
Itse en tykkäisi miehestä joka alkaa varmistelemaan saantiaan ennen treffejä, jos ei ole seksitreffeistä ollut puhe.
Kuulostaa hyväkäytöksiseltä mieheltä, joka pitää ehkäisystä huolta. Jatkoon!
Nyt on hallussa kesärenkaat kesärenkaat!
Kyllä on äijän tehtävä gummit hankkia
Minä näyttäisin sille mitä tuollaisille tyypeille tehdään.
sano sille, että sekä kesä- että talvikumit löytyy.
se on testi. Jos olisit helppo joka antaa ekoilla treffeillä et pääsisi jatkoon.
Plussaa: Käyttää kondomia
Miinus: Automaattinen seksioletus
Vierailija kirjoitti:
Plussaa: Käyttää kondomia
Miinus: Automaattinen seksioletus
Käyttäähän se kondomia jos nainen sille ilmoittaa että kondomia käytetään.
Mutta en usko että,ap, haluat tuon tyypin kanssa harrastaa seksiä.
Pakko siellä on olla muitakin vaihtoehtoja sinulle.
Laulaisin I'm a kumibeör i*m a kumibeör, aim a kumi kumi kumi kumi kumibeör ja häipyisin.
Onko tää joku (uusi) taktiikka selvittää epäsuorasti, että heruuko treffeillä? Jos vastaus osoittaa että ei irtoa, niin treffit on peruttu ja seuraavaa kehiin?
Älä vastaa sille mitään. Ei hitto teen vielä Tinderin profiilin että pääsisin tylyttämään näitä.
Ei hemmetti mikä urpå. Unohda koko juttu.
Luulisi että se kondomin päälleen pukija tahtoisi vaikuttaa siihen millaisia käytetään. Vähän sama kuin luottaisi siihen että kaveri osaa ostaa mulle sopivat urheilurintsikat.
Vai onkohan Mr. P*nomies eksynyt retkillään, kumit loppu ja p*noa vailla...
Oksettaa ajatus siitä että seksistä "sovittaisiin" jo ennen kuin olisimme koskaan nähneet toisiamme livenä. Kuva on aina vain kuva, ihminen on nähtävä livenä jolloin näkee onko oikeasti kemiaa. Terveisin eräillä painajaismaisilla tinder-treffeillä käynyt. Mies näytti kuvissa komealta, mutta oli aivan järkyttävän luotaantyöntävän näköinen livenä. Vieläkin välillä kuvottaa, vaikka tuosta on jo yli vuosi aikaa.
Seksikästä jos naisella on kumeja jemmassa 😉 Yksi nainen osasi suulla rullata kondomin paikalle ja se olikin sitten menoa sen jälkeen 👍
M32
Tinder on panosovellus.
Toisekseen, miksi naiset eivät kanna vastuuta mistään?
Vastaa sille että joo, löytyy 195/65 R 15 :set.