Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkaisitko tapailua, jos saisit tietää, että mies on sekstaillut siskosi kanssa?

Vierailija
05.07.2019 |

Kerron teille nyt mun tilanteesta ja te saatte vastata mitä itse tekisitte ja antaa neuvoja.

Eli tutustuin viikko sitten festareilla mukavaan mieheen, jonka kanssa vietettiin loppufestarit yhdessä. Vaihdettiin numerot ja ollaan nyt tavattu festareiden jälkeen kaks kertaa. Tuntuu että ekaa kertaa mun kaks vuotta sitte päättyneen parisuhteen jälkeen oon löytäny miehen, jonka kanssa voisin kuvitella seurustelevani tulevaisuudessa. Me ei miehen kanssa olla vielä harrastettu seksiä, koska haluan edetä hitaasti.

Tänään olin kylässä siskoni luona ja sisko huomas heti hymystä että oon löytäny miesehdokkaan. Näytin kuvia ja siskon innostus muuttu järkytykseksi. Sisko kerto, että on löytäny vuosi sitten tinderistä saman miehen ja heillä oli yhdenillanjuttu. Sen jälkeen on jotain viestejä lähetelty, mutta viimeisimmästä yli puoli vuotta aikaa.

Vaikka tuo tapahtui ennen kuin tutustuin mieheen niin jotenki tuli paska olo koko jutusta. Tän jälkeen en tiiä haluunko edes tavata häntä enää, koska vähän outoa että hän on ollu mun siskon kanssa joskus. En oo mustasukkainen koska yhdenillanjutut on ok, mutta en haluais olla saman miehen kanssa, jonka kanssa sisko on ollut intiimisti. Harmittaa kun ehdin jo ihastua ja ihastun todella harvoin.

Voisitteko te aloittaa suhteen miehen kanssa, joka on joskus harrastanut seksiä siskosi kanssa? Siskoa ei haittaisi, jos aloittaisin suhteen miehen kanssa, koska heidän välillä ei ollu tunteita vaan pelkkää seksiä yhden kerran. En ole vielä sanonut mitään miehelle tästä. Hän ei luultavasti tiedä, että ollaan siskoja.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi. Sama seksikumppani siskon kanssa on ihan liikaa. Aivan sama vaikka olisi vuosikausia kulunut aikaa.

Vierailija
2/23 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä itselleni tulisi niin kiusaantunut ja epämiellyttävä olo, että olisi lopetettava. Sama jos hyvällä ystävälläni olisi ollut aiemmin minkäänlaista juttua kys. miehen kanssa niin olisi passattava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan siskon kanssa pienellä paikkakunnalla joten tähän asti ollaan ainaki kahden saman miehen kanssa oltu. Jutellaan avoimesti seksistä ja nauretaan vaan jos sattuu sama tyyppi kohdalle. Ei meitä haittaa ollenkaan, jos kyseessä on pelkkä seksi, mutta ehkä en parisuhteeseen alkaisi siskon panon kanssa.

Vierailija
4/23 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se olisi jotenkin ällöttävää. Toisaalta siskoni on oikea miestennainen, eikä kaupungissa ole kohta yhtäkään miestä, jota siskoni ei olisi testannut.

Vierailija
5/23 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kuinka kiusallista istua joulupöydässä kun tiiät että sun mies on pannu sun siskoa.

Vierailija
6/23 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi.

Vierailija
7/23 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti kuinka kiusallista istua joulupöydässä kun tiiät että sun mies on pannu sun siskoa.

Vertailee kumpi oli parempi tai alkaakin haaveilla siitä siskosta. Ei.

Vierailija
8/23 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Mulla ei ole siskoa, eikä miestäkään.

Vierailija
9/23 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastaisin jotain miestä niin paljon, että haluaisin suhteen hänen kanssaan, niin ei se tuollaiseen asiaan kaatuisi. Harmittaisi kyllä.

Vierailija
10/23 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on treffit sovittuna huomiseks. Pitäiskö ne perua vai mennä treffeille ja kertoa siellä, etten pysty jatkaa tämän takia? Yleensä hoidan tällaset asiat kasvotusten, mutta ei tee edes mieli nähdä enää miestä, ku harmittaa niin paljo.

- Ap

Vierailija
11/23 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diana meni jopa naimisiin siskon sulhasen kanssa. Tosin ei kyllä hyvin päättynyt se...

Vierailija
12/23 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pystyisi. Sitten jos selviäisi vasta jälkikäteen nii ei olis niin iso ongelma varmaan. Mutta en tosiaan vakavaa suhdetta tossa tilanteessa lähtis rakentamaan.

Vierailija
13/23 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sillä miehelläkin ole jotain sanottavaa asiaan. En minä ainakaan miehenä olisi kovinkaan innoissaan treffailemassa jonkun hoidon systeriä.

Vierailija
14/23 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit vasta olis kiusallista, jos mies olis bi ja pannut joskus sun isää.

Vierailija
15/23 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on treffit sovittuna huomiseks. Pitäiskö ne perua vai mennä treffeille ja kertoa siellä, etten pysty jatkaa tämän takia? Yleensä hoidan tällaset asiat kasvotusten, mutta ei tee edes mieli nähdä enää miestä, ku harmittaa niin paljo.

- Ap

Jos ootte muutaman kerran vasta tavannut niin mielestäni voi lopettaa jutun viestillä. Eri asia, jos olisitte jo aloittaneet parisuhteen niin silloin tietenkin kasvotusten.

Vierailija
16/23 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua varmaan vaivais. Tietenki ois hyvä että puhua asia halki ettei jää kellään mitään hampaankoloon. Mulla ja siskolla ollu monta sanaa panoa, ei oo haitannut.

Vierailija
17/23 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en

Vierailija
18/23 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä meni just naimisiin naisen kanssa, joka 15-vuotiaana seurusteli kesän ajan nykyisen miehensä veljen kanssa. En siis tiiä oliko niillä seksiä ollu ku tosiaan noin nuoria olivat, mut eipä se heitä näin 12v myöhemmin haittaa.

Vierailija
19/23 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloituksen pointtina erotella yhdenillansuhteet muista suhteista ikäänkuin se joillakin onnistuisi täydellisesti? Onnistuuko se? Ja yhtä hyvin onnistuu vain yhdelle meno?

Minulta nimittäin onnistuu vain yhdelle meno, koska alkoholi ei kiinnosta. Yhdenillansuhteeseen meno taas ei onnistu, koska ei kiinnosta. Ei vain jaksa kiinnostaa, kun niistä voisi koitua liian isoa henkistä taakkaa vastuuttomuutensa vuoksi.

Onko siskosi ollut selvänä yhdenillansuhteen tapahtuessa? Oletteko kuulleet ihmisistä, jotka harrastavat yhdenillansuhteita selvinpäin? Onko ihminen joku muu kuin itsensä, kun hän on päihteiden vaikutuksen alaisena? Onko ihminen Suomessa vielä vuonna 2019 vailla vastuuta vain jos on aineissa?

Vierailija
20/23 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei sisko valehtele?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan