Vkonlopun ohjelmanne?
Kommentit (7)
Mikä ohjelma? Ei ole mitään ohjelmaa, koskaan. Ellei sitten ruokakauppakeikkaa lasketa ohjelmaksi.
Ei mitään. Lomalla olen, mutta ei ole seuraa. Miesystävä kävi, mutta hällä on oma ohjelmansa. Pikku festarit olisi nyt viikonloppuna, mutta ei ole ketään joka voisi lähteä mukaan. Samaisilla festareilla olen ollut kaksi kertaa yksin eikä ollut mukavaa yksin kuljeskella ja odotella esiintyjiä.
Tänään laittelemme yhdessä ruokaa ja jaamme punaviinipullon. Huomenna mies lähtee bändinsä kanssa keikalle ja palaa vasta sunnuntaina. Minä jään kotiin juomaan hieman valkoviiniä ja välttelemään kotitöitä.
Ei ole puolisoa ja silloin kun vielä oli niin ei paljon yhdessä tehty, lähinnä mökkeiltiin.
Olispa kiva jos olisi sellainen kumppani joka tykkää liikkua myös ihmisten ilmoilla ja jolla on kivoja ideoita, en jaksa perässävedettäviä aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Tänään laittelemme yhdessä ruokaa ja jaamme punaviinipullon. Huomenna mies lähtee bändinsä kanssa keikalle ja palaa vasta sunnuntaina. Minä jään kotiin juomaan hieman valkoviiniä ja välttelemään kotitöitä.
Kuulostaa ihanalta!
Pelaan pleikka nelosella netissä <3
No kännissä tieetenkin. Olisitko osannnu arvata.