Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isäni "varasti" miesystäväni

Vierailija
04.07.2019 |

Mitä voi tehdä jos oma isä tavallaan varastaa miesystäväni? Isäni on autoharrastaja ja hänellä on muutama vanha jenkkiauto jota laittaa kaikki illat tallissa. No, heti kun esittelin uuden miesystäväni kotona, niin paljastui että hänkin on samanlainen hullu. Jo samana iltama olivat lähes puoleen yöhön autotallissa ja melkein väkisin piti mies sieltä kotiin kiskoa. Ja sen jälkeen hän lähes koko ajan puhuu vain isästäni. Äitini sanoi että isä on innoissaan että tyttö viimein löysi kunnon miehen.

Nytkin olisi kesäloma ja mihinkään ei mennä, kun miesystävä on isäni autotallissa. Suunnittelevat yhteistä matkaa Saksaan jotain autoromuja katsomaan. Mietin että jos jätän miesystäväni tämän takia, niin onkohan hän silti aina isän luona ja miten ihmeessa kehtaan mennä kotiin vaikka uuden miesystävän kanssa jos se yksi siellä heiluu?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa todellakin. Itse olen sinkku, mutta melkein kaikki tuttujen miehet ja poikakaverit ovat sellaisia, jotka todellakin laittavat autoja. Juuri eilen taas tuli todettua, että aina vaan niitä autoja. Autokuvia ja taas uusia autoja korjaukseen. Sen takia todellakin jo huvittavaa. En tiedä sitten mitä itse ajattelisin jos olisi sellainen kumppani. Ehkä en kuitenkaan pitäisi niin pahana, mutta helppo minun tietenkin sanoa. Ja se vielä, että olemme aika nuoria kaikki. Monet alle 25 joten en tiedä miten se sitten vanhempana mene vai jatkuuko sama. 

En kyllä ymmärrä, miksi ne naiset tuollaista sietää. Jotain rajaa sentään pitäisi olla.

Vierailija
42/70 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa nainen jonka mielestä autoharrastuksessa ei ole mitään pahaa? Muistan joskus samanlaisen keskustelun jossa jo ihmettelin kun muut olivat sitä mieltä, että ihan hirveä asia. En edelleenkään ole samaa mieltä. Jokaisella on omat juttunsa ja saa olla. Itselle  juuri hevoset ja koirat tärkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset (sinä ja äitis) on kyllä yleensä hiljaa silloin kun miehet harrastaa. Miehillä on miesten jutut ja sun on paras vaan tottua siihen.

t. elämäm kova kuolu

Vierailija
44/70 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti nainen huomaa katseet aidan takana.

Vierailija
45/70 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu muistan kun ex laittoi mun autoa tallissa ja satuin päivällä siellä käymään niin vaati poskihoidon siinä palkaksi, vieläkin muistan sen kusenkäryisen suihinoton, hyi sentään

Vierailija
46/70 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä tosiaan on miesten jutut. Olisit tyytyväinen. Ei naisesta sellaiseksi seuraksi ole. Teillä on ne naisten jutut joissa ei ole mitään järkeä eikä mielenkiintoa. Pitää tajuta että mies on mies ei mikään sun kaveri. On parisuhde jutut ja sitten muut jutut. Naisella omat ja miehellä omat.

Mieheni on sanonut että rakastaa ja haluaa minua ja haluaa jakaa elämänsä kanssani ja lisäksi olen hänen paras kaverinsa ja näin pitää parisuhteessa olla. Parisuhde on niin naisen kuin miehen aikuiselämän tärkein suhde.

Ne harrastamme yhdessä mutta myös erikseen mutta kummallakaan harrastus ei vie koko vapaa-aikaa.

Jos haluaa harrastaa aikaa suuresti vievästi niin silloin ei kannata olla parisuhteessa. Lapset ja nuoret ovat sokeita omille vouhotuksilleen, aikuiset eivät.

Ap jätä tuollainen mies. Ei se haittaa jos hän jää isäsi kaveriksi sen jälkeen. Mitä väliä? Mutta hänestä ei ole sinulle kumppaniksi äläkå itse tyydy tuollaiseen.

Ps. Isäsi on hyvin ajattelematon.

Vierailija
47/70 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap sinne kaveriksi rassailemaan. Vai sinäkö olet ainoa, joka saa päättää, mitä sinä ja miehesi teette? Miksei kumppanilla saisi olla omia mielenkiinnonkohteita?

Toki on hyvä puhua harrastusten ja parisuhdeajan tasapainottamisesta, mutta minusta jotenkin kauheaa, ettei parisuhteessa oleva ihminen saisi kiinnostua muusta kuin siitä kumppanistaan.

Minä olen ainakin ollut aina iloinen, jos omalla miehelläni on ollut jotain tuollaista projektia ja viettänyt aikaa esim. kavereidensa tai perheen muiden miesten kanssa. Viihdyn ihan hyvin yksinkin, osaan viihdyttää itseäni ja käydä omissa harrastuksissa omien kavereiden kanssa.

En myöskään ymmärrä, mikä monista naisista on niin etovaa autoissa ja tekniikassa. Paljon hyödyllisempiä ne ovat kuin joku ******* muoti, meikit, yms. perinteisen naiselliseksi miellettävä lässynlää ehkä jotain ruuanlaittoa lukuunottamatta. Itsekin ihan mielelläni keskustelen miespuolisten kavereiden, mieheni ja veljiemme kanssa esimerkiksi niistä autoista ja olen mukana niihin liittyvissä jutuissa.

Esim. tuo ap:n miehen ja isän reissu Saksaan voisi olla siinä samalla myös eeppinen perheloma, jos vaikka ap lähtisi äitinsä kanssa mukaan ja kehittelisi oheen jotain heitä kiinnostavaa ohjelmaa sillä aikaa, kun miehet katselevat niitä autoja. Varmasti reissulla ehtisi viettää aikaa myös perheen kesken, sekä parisuhdeaikaa. Ja kaikki nauttisivat reissusta, jos ottaisivat oikean asenteen.

Jollei miehessä mitään muuta vikaa ole niin minusta anteeksi vain vähän typerää erota tuollaisen takia. Saa kai sitä ihmisellä muutakin elämää ja mielenkiinnon aihetta olla kuin se parisuhde?

Mamma88

Vierailija
48/70 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan nyt on vaan ihan pirun hieno juttu jos löytyy yhteinen harrastus ja tulevat toimeen paremmin kuin hyvin. Mitä pahaa siinä muka voi olla jos miehesi ja isäsi löytävät toisistaan uudet parhaat kaverit? Jos eroatte niin sitten eroatte, miehesi luultavasti tulee harrastuksen kautta olemaan isäsi kanssa jossain tekemisissä kuitenkin kuten epäilitkin, mutta sen kanssa sinun on vain elettävä. Jos teillä ei ole mitään tunteita toisianne kohtaan erotessanne niin eihän siinä sitten ole ongelmaa, exäsi on vain yksi isäsi ystävistä.

Terveisin Naispelko26

Mikään mikä syö pois sitä pariskunnan yhteistä vapaa-aikaa ,ei ole hienoa. Ei tarvitse ihmetellä miksi nämä jätkät ei parisuhteisiin kelpaa.

Eiköhän tuossa ole kyseessä sellainen "kuherruskuukausi" sen miehen ja isän välillä. Tutustuvat ja värkkäilevät kaaran kanssa. Onhan se hienoa, että löytyy se helppo reitti tutustua toisiinsa. Ja tuskin sillä AP:n isälläkään ihan koko ajan on uutta autoa siellä rassattavana, että jossain vaiheessa AP pääsee melkein valittamaan sitten siitä kun isäntä onkin koko ajan kotona.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
49/70 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ap sinne kaveriksi rassailemaan. Vai sinäkö olet ainoa, joka saa päättää, mitä sinä ja miehesi teette? Miksei kumppanilla saisi olla omia mielenkiinnonkohteita?

Toki on hyvä puhua harrastusten ja parisuhdeajan tasapainottamisesta, mutta minusta jotenkin kauheaa, ettei parisuhteessa oleva ihminen saisi kiinnostua muusta kuin siitä kumppanistaan.

Minä olen ainakin ollut aina iloinen, jos omalla miehelläni on ollut jotain tuollaista projektia ja viettänyt aikaa esim. kavereidensa tai perheen muiden miesten kanssa. Viihdyn ihan hyvin yksinkin, osaan viihdyttää itseäni ja käydä omissa harrastuksissa omien kavereiden kanssa.

En myöskään ymmärrä, mikä monista naisista on niin etovaa autoissa ja tekniikassa. Paljon hyödyllisempiä ne ovat kuin joku ******* muoti, meikit, yms. perinteisen naiselliseksi miellettävä lässynlää ehkä jotain ruuanlaittoa lukuunottamatta. Itsekin ihan mielelläni keskustelen miespuolisten kavereiden, mieheni ja veljiemme kanssa esimerkiksi niistä autoista ja olen mukana niihin liittyvissä jutuissa.

Esim. tuo ap:n miehen ja isän reissu Saksaan voisi olla siinä samalla myös eeppinen perheloma, jos vaikka ap lähtisi äitinsä kanssa mukaan ja kehittelisi oheen jotain heitä kiinnostavaa ohjelmaa sillä aikaa, kun miehet katselevat niitä autoja. Varmasti reissulla ehtisi viettää aikaa myös perheen kesken, sekä parisuhdeaikaa. Ja kaikki nauttisivat reissusta, jos ottaisivat oikean asenteen.

Jollei miehessä mitään muuta vikaa ole niin minusta anteeksi vain vähän typerää erota tuollaisen takia. Saa kai sitä ihmisellä muutakin elämää ja mielenkiinnon aihetta olla kuin se parisuhde?

Mamma88

Täysin samaa mieltä olen. Minulla autoharrastus voisi olla vaan sellainen asia, että jopa itse kiinnostuisin. Metsästyksen kanssa vähän eri juttu, kun en edes syö lihaa joten sitä vaikeampi sietää. Siinä mielessä kuitenkin autoharrastus vielä ihan ok asia.

Vierailija
50/70 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan nyt on vaan ihan pirun hieno juttu jos löytyy yhteinen harrastus ja tulevat toimeen paremmin kuin hyvin. Mitä pahaa siinä muka voi olla jos miehesi ja isäsi löytävät toisistaan uudet parhaat kaverit? Jos eroatte niin sitten eroatte, miehesi luultavasti tulee harrastuksen kautta olemaan isäsi kanssa jossain tekemisissä kuitenkin kuten epäilitkin, mutta sen kanssa sinun on vain elettävä. Jos teillä ei ole mitään tunteita toisianne kohtaan erotessanne niin eihän siinä sitten ole ongelmaa, exäsi on vain yksi isäsi ystävistä.

Terveisin Naispelko26

Mikään mikä syö pois sitä pariskunnan yhteistä vapaa-aikaa ,ei ole hienoa. Ei tarvitse ihmetellä miksi nämä jätkät ei parisuhteisiin kelpaa.

Eiköhän tuossa ole kyseessä sellainen "kuherruskuukausi" sen miehen ja isän välillä. Tutustuvat ja värkkäilevät kaaran kanssa. Onhan se hienoa, että löytyy se helppo reitti tutustua toisiinsa. Ja tuskin sillä AP:n isälläkään ihan koko ajan on uutta autoa siellä rassattavana, että jossain vaiheessa AP pääsee melkein valittamaan sitten siitä kun isäntä onkin koko ajan kotona.

Terveisin Naispelko26

Kyllä se kuherruskuukausi tulisi apn tapauksessa olla ihan muilla kuin iskällä ja tyttären miesyståvällä.

Vierailija
51/70 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Samaa mieltä olen. Voisin sanoa myös, että jokainen voisi tulla tänne maaseudulle kokeilemaan löytyykö miestä joka ei autoja harrastaisi edes joillain määrin. Kyllä siinä olisi todella monet jääneet ilman miestä jos ei olisi "autohullua" huolinut. Kai heillä silti jotain hyviäkin puolia on jos monet silti pysyvät yhdessä. Itse olen sinkku, mutta en sellainen nainen joka kuitenkaan inhoaisi niitä autojaan väsääviä todellakaan. 

Vierailija
52/70 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kiinnostua siitä miehen harrastuksesta kun tyypillisesti miesten harrastuksista oppii oikeasti elämälle tärkeitä taitoja ja naisten harrastuksista lähinnä oppii liimaamaan glitteriä ylä ja alahuuliinsa ja markkinoimaan toosaansa. Ei millään pahalla mutta naisten jutut on pääosin 90% täysin turhaa ylikasvaneiden prinsessojen narsistista humpuukia. 

Vierailija
53/70 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai aikuinen ihminen voi noin huomion kipeä olla? Ihan sama mitä mies harrastaa niin et ole tyytyväinen. Harrastukset tuppaa viemään aikaa.

Tästä syystä kannattaakin seurastaan seuloa kaikki hullut harrastajat pois. Niistä ei ole parisuhteessa mitään hyötyä. Eli ei penkkiurheilijoita, eräjormia kalastuksineen ja metsästyksineen, ei salimakeja, kiekko tai autohulluja. On eduksi jos harrastukset ovat kumppanin kanssa alunperinkin yhteisiä.

Olet oikeassa, kaikenmaailmaan nysvääjäät kannattaa heittää pihalle. Vanha kunnon juoppo sen miehen pitää olla!

Niin että vaihtoehdot ovat hullu nysvääkä ja alkoholisti. Esimerkiksi oma siippani harrastaa lukemista ,musiikkia ja kuntoilua kuten minäkin. Näitä harrastamme useimmiten yhdessä. Ikinä ei ole halunnut nysväämään jotain rupuista autoa mieluummin.

Ja käyttää varmaan terveyssiteitä myöskin niin kuin sinäkin. Ootte niinkuin samiksia siinäkin...

Vierailija
54/70 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mies aina jaksa vatkata sitä pim.piä.  Einormaali mies jaksa naista aina pitää kädestä, pitäähän naisen se ymmärtää, no ehkä joku vässykkä ja tossukka.

Vierailija
55/70 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mamma88

Painajainen perheessä. Ei ikinä.

Vierailija
56/70 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän mies aina jaksa vatkata sitä pim.piä.  Einormaali mies jaksa naista aina pitää kädestä, pitäähän naisen se ymmärtää, no ehkä joku vässykkä ja tossukka.

Tuon kirjoittajan kaltainen värys ei parisuhdetta saa, eikä tarvitse. Mikä wt- kokoontuminen tässä ketjussa on?

Vierailija
57/70 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai aikuinen ihminen voi noin huomion kipeä olla? Ihan sama mitä mies harrastaa niin et ole tyytyväinen. Harrastukset tuppaa viemään aikaa.

Tästä syystä kannattaakin seurastaan seuloa kaikki hullut harrastajat pois. Niistä ei ole parisuhteessa mitään hyötyä. Eli ei penkkiurheilijoita, eräjormia kalastuksineen ja metsästyksineen, ei salimakeja, kiekko tai autohulluja. On eduksi jos harrastukset ovat kumppanin kanssa alunperinkin yhteisiä.

Olet oikeassa, kaikenmaailmaan nysvääjäät kannattaa heittää pihalle. Vanha kunnon juoppo sen miehen pitää olla!

Niin että vaihtoehdot ovat hullu nysvääkä ja alkoholisti. Esimerkiksi oma siippani harrastaa lukemista ,musiikkia ja kuntoilua kuten minäkin. Näitä harrastamme useimmiten yhdessä. Ikinä ei ole halunnut nysväämään jotain rupuista autoa mieluummin.

Ja käyttää varmaan terveyssiteitä myöskin niin kuin sinäkin. Ootte niinkuin samiksia siinäkin...

Höpö höpö. Sen lisäksi että mieheni on älykäs ja sivistynyt hän on myös pitkä ,tumma ja komea 190/95 lihaskimppu. Sen lisäksi meillä on varaa pitää autoja, joita ei tarvitse rassata.

Vierailija
58/70 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöpsykologian ensimmäinen oppitunti: rakastut mieheen, joka muistuttaa isääsi

Vierailija
59/70 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi kiinnostua siitä miehen harrastuksesta kun tyypillisesti miesten harrastuksista oppii oikeasti elämälle tärkeitä taitoja ja naisten harrastuksista lähinnä oppii liimaamaan glitteriä ylä ja alahuuliinsa ja markkinoimaan toosaansa. Ei millään pahalla mutta naisten jutut on pääosin 90% täysin turhaa ylikasvaneiden prinsessojen narsistista humpuukia. 

Miesten harrastukset ovat typeriä ja turhia. Kuten esim tämä auton värkkäily. Ostaa toimivan auton romun sijaan ja sitä ei tarvitse tehdä. Jos menee rikki soittaa hinauspalvelu viemään korjaamolle. Mitään tarvetta käyttää tuntikausia tyhjänpäiväisyyteen ei ole.

Kuten sanottu kannattaa itsekunkin valita seuransa tarkoin. Kaikki sellaiset sivuutetaan, joilla on pienintäkään taipumusta harrastaa aikaavievää ja ei-toivottuja juttuja. Tällä lailla parhaiten vältetään ajankäytöstä johtuvat konfliktit suhteessa. Näistä tyhjäntoimittajista, jotka vielä esittävät olevansa hyödyllisiä, ei ole kuin harmia.

Vierailija
60/70 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä puhuu jonne, joka ei parisuhdetta saa. Ilmiselvästi syystä. Turha itkeä naisenpuutetta LOL