Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lapsuudessa parasta tytöille, että mennään isän kanssa jonnekin ilman äitiä?

Vierailija
04.07.2019 |

Mielestäni ilman äitiä liikkeellä olevat ovat onnellisimmillaan :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Molempien kanssa kahdenkeskistä aikaa tarvitaan.

Vierailija
2/13 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kaikista ihaninta oli äidin kanssa kaksin. Käytiin esim. grillillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isien kanssa vain tehdään kaikki kivat asiat, äitien kanssa ne tyhmät ja ikävät.

Vierailija
4/13 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vaan tainnut lapsena tehdä mitään ihan vaan isän kanssa... Ehkä se ei silloin ollut tapana.

Vierailija
5/13 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

What?

Vierailija
6/13 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä oli äidin kanssa aina kiire, mutta isän kanssa istuttiin jätskillä ilman komentelua tai uitiin monta tuntia.

Vierailija
7/13 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on kamala, en koskaan kelvannut hänelle. Ei todellakaan ollut kivaa hänen kanssaan.

Vierailija
8/13 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatuaika isän kanssa: Isä katsoi telkkaria ja minä leikin yksin

Laatuaika äidin kanssa: Äiti leikki minun kanssani tai vei esim. luistelemaan tai uimaan

Jostain syystä tykkäsin enemmän tuosta äidin kanssa vietetystä ajasta. 

Vierailija
9/13 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän kanssa tehtiin piha/korjaushommia, ihan viimeisenä vuonna kun isä, 82v, eli autoin traktorin korjaamisessa. Menin käymään vanhempien luona suoraan töistä uudessa kevätmekossa ja vaaleassa jakussa, jalassa 8cm korot, isä tuli vajasta ja totesi, hyvä kun tulit, en saa moottorin kantta kohdilleen tule auttamaan. En raaskinut sanoa, että mulla on uusi hame ja vähän rimpulat jalkineet, kiipesin itseäni vanhemman traktorin pukille, tietäen että näitä hetkiä ei enää ole montaa.

Siinä sitten samalla parannettiin vähän maailman laitaa. Puoli vuotta myöhemmin yhteinen maailman parannus loppui.

Äidin kanssa ei maailmasta tehdä parempaa, pullasta ja lihasopasta vaan.

Molemmat hetket ovat olleet lapsesta asti tärkeitä, parhaita ne kun oltiin yhdessä koko perhe.

Vierailija
10/13 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isien kanssa vain tehdään kaikki kivat asiat, äitien kanssa ne tyhmät ja ikävät.

Ainoat asiat, jota lapsena tein isän kanssa kahdestaan olivat sairaalakäynnit ja muut lääkäriasiat. Äiti ei voinut sietää ns. lääkärihajua, joten ei tuullut koskaan mukaan. Enpä noita kovin kivoina asioina pitänyt.   

Vierailija
11/13 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan näin jos isi oli vaan se kiva vanhempi, joka ei ikinä vastannu kasvatuksesta tai mistään muutenkaan.

Minun isä onnistui sen verran tasapuolisesti elämääni, että tehtiin kyllä niitä ikäviä juttujakin (kauppareissut, ruuanlaitto jne.) samoin kuin äidin kanssa tehtiin kivoja juttuja.

Vierailija
12/13 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on paras. Käytiin kalassa merellä, raveissa, pelattiin tietokonepelejä, katsottiin formuloita ja DTM sarjaa. Äidin kanssa homehduttiin jossain kutsuilla ja muissa piinoissa.

Vierailija
13/13 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mullakin ollut osallistuva isä