Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon asiakkaiden löpinöitä pitää kuunnella? Mikä on kohtuus ja miten kertoa se?

Vierailija
04.07.2019 |

Oon yksityisyrittäjä käsityöläisalalla ja ongelmaksi on koituneet ylisosiaaliset asiakkaat ja oma vaikeus lopettaa keskustelut. Muutama asiakas tai asiakkaaksi aikova on alkanut viestitellä mulle useita kertoja päivässä fb messengerillä ja soitella ylipitkiä puheluita, joissa kertovat omia asioitaan (kaikki puhelut ei siis todellakaan liity työhöni). Musta tuntuu, että näihin kommunikointeihin menee ihan liikaa aikaa. Mutta en tiedä, miten sluibailla niistä eroon, koska asiakkaita ei ole liikaa, paha kello kuuluu kauas jne, eli olis pakko pysyä ystävällisenä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti nyt kyllä toinen asiakas soittaa ja täytyy vastata/asiakas pyytää apua/jotain muuta veruketta vaan kehiin.

Vierailija
2/2 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kaiuttimelle ja tee samalla hommiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla