Olenko mä ainoa joka ei ole tiennyt miehensä veloista?
Kommentit (24)
Mä tiesin että sillä on vähän asuntolainaa, on autot lainalla mutta en muista lainoista. Ap
Mitä kaikkia velkoja hänellä sitten on?
Ei se mullekaan oo mitään puhunu noist muist lainoist.
Arvelin silloin, kun ulosottomiehet tulivat käymään..
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkia velkoja hänellä sitten on?
Yritys velkoja.
Miehelläni oli kaksi velaa, mutta yksi ennen minua tekikin yllättäen lapsen. eli olen mieheni ainoa vela
Et oo ainoo. Välillä ihmettelen, mistä sillä on rahaa kaikenlaiseen, mutta lainojapa ne taitaa olla. Kun tarvitsi remonttia varten lainaa, olikin miehellä lainamäärä täynnä.
Kyllähän tuo monella näyttää olevan "periaate" että raha-asiat ovat yksityisiä. Kiva sitten kun tupsahtaa ulosotosta kirje.
Vierailija kirjoitti:
Pillit pussiin ja työkkäriin
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Jos tekee töitä ilman lomia eikä yritystoiminta silti ole plussalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Jos tekee töitä ilman lomia eikä yritystoiminta silti ole plussalla...
On sillä nyt lomia ollut.
Et ole ainoa. Mulle ei kerrottu kymmenientuhansien veloista ennen kuin pakon edessä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Mulle ei kerrottu kymmenientuhansien veloista ennen kuin pakon edessä.
Mä luulin että olen ainoa jolle ei tuollaisia kerrota, lohduttaa että on muitakin.
Moni oikein ylpeilee sillä, että eivät tiedä kumppaninsa taloudellista tilannetta, kuten lainoja, palkkaa, omaisuutta jne. Ihme touhua.
Mulle nää salatut velat oli ainakin järkyttävä sokki. Erityisesti kun saatu aikaan pelaamalla. Mun mielestä tällaiset asiat nyt vaan kerrotaan viimeistään suhteen vakavoituessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle nää salatut velat oli ainakin järkyttävä sokki. Erityisesti kun saatu aikaan pelaamalla. Mun mielestä tällaiset asiat nyt vaan kerrotaan viimeistään suhteen vakavoituessa.
Olihan se mullekkin järkytys ja kyllä olisin halunnut asiasta tietää. En tajua, miksi mies ei koskaan puhu talousasioista mitään ja ne saa ns kiristää siitä ulos. Kyllä näistä selvitään ja onneksi eivät ole tulleet pelaamisesta tms mutta kyllä jatkossa haluaisin olla asioista selvillä.
Et oo ainoa. En minäkään tiennyt sun miehen veloista!