Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvailkaa muistiongelmianne!

Vierailija
04.07.2019 |

Kuvailkaa käytännön tilanteita, joissa ette ole muistaneet jotain, vaikka olisi ns. pitänyt? Millaisia asioita unohtelette? Millaiset tapaukset ovat saaneet teidät pohtimaan onko muistissanne jotain vikaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun muistiongelmani haihtuvat pian mielestäni. Ongelmat ovat oikeastaan läheisilläni, ja sitten on tietysti se bussikuski jonka autossa kiersin neljä kertaa koko reitin. Muistaakseni.

Vierailija
2/10 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mitään tällaisia ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mun muistissa mitään vikaa ole, mutta se oli aikaisemmin tosi hyvä, ja nyt, kun ei enää ole, kontrasti edelliseen on suuri. Muisti on heikentynyt valvomisen takia, mutta kaipa se normaalisti heikentyy muutenkin hieman, kun vuosia tulee lisää ja tietoa karttuu jatkuvasti.

Vierailija
4/10 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut huono nimimuisti. Tunnistan ihmiset äänestä. Jotkut nimimuiwtilorut eivät toimi minulla.

Vierailija
5/10 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä pitää muistella omaa nimeään, työssä ollessani saatan häipyä työpaikalla jonnekin ja olla pitkänkin aikaa poissa. Ajantaju häviää. En muista miten joku sana kirjoitetaan, en muista miten oma nimi kirjoitetaan. Haluasisin sairaslomalle ja eläkkeelle, koska en ole työkuntoinen. Niin, mulla on dissosiaatiohäiriö.

Vierailija
6/10 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhö

Vierailija
7/10 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lettuja enkä millään saanut päähäni sanaa vispilä.

Vierailija
8/10 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistanut miten kahvinkeitin toimii. En muistanut miten ruokailuväälineet laitetaan laatikkoon.

Vierailija
9/10 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista bnimiä.

Vierailija
10/10 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää mm. kaapin ovet auki, vessanpönttö vetämättä ja jääkaapista maitopurkkia etsiessä saatan muistaa, että sehän jäi eilen tuonne pöydälle ja siellähän se onkin miellyttävän muhineena. Parikin kertaa olen unohtanut avainnipun etuoven lukkoon roikkumaan ulkopuolelle ja tajusin vasta seuraavana päivänä lähtiessäni johonkin ja etsiessäni avaimia.