Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää ystäviä kun on pieniä lapsia?

Vierailija
03.07.2019 |

Olen voimaton. Ennen oli kavereita ja yksi paras ystävä. Kun sain lapsia kaikki alkoi vähitellen häviämään ympäriltä koska minulla on lapsia ja heillä ei. (En pääse juhlimaan tai extempore matkoille viikonlopuksi) Entinen paras ystäväkin haluaa nähdä vain sillointällöin jos minulla lapsivapaa. Aina sovitaan että nähdään enemmän mutta sitten häntä ei kiinnostakkaan. Osa jotka jotenkin vielä roikkuu elämässäni, pitää yhteyttä vain jos tarvitsee minulta apua: kuuntelijaa omissa ongelmissa tai "asut siinä lähellä niin voitko tehdä sitä ja tätä ja tuota"
Olen niin kyllästynyt ja väsynyt tähän. Aina kun minulla olisi surua tai iloa jaettavana, mietin kelle kertoisin. Aina tajuan etten kellekkään. Sitten itken. Tuntuu niin pahalle kun varmasti tiedätte tunteen kun on jostain innoissaan tai tosi surullinen ja haluaisi puhua, mutta ei ole ketään, ei ketään jolle voisi puhua ja jota kiinnostaisi. Olen siis myös yh joten ei ole miestäkään jolle puhua.
Mistä löytäisin uusia kavereita, asun vähän syrjemmässä ja täältä ei kovin usein eikä aikaisin pääse esim mihinkään kerhoihin. Olen myös aika ujo tutustumaan mutta kun alkuun pääsee olen iloista ja rentoa seuraa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin kolmekymppisenä yhden parhaimmista ystävistä seurakunnan kerhosta. Odottelimme siinä kerhon loppumista ja aloimme jutella. Lapsista ei tullut kavereita, mutta meistä äideistä tuli.

Vierailija
2/3 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb-ryhmistä, kun kertoo että kaipaa seuraa muista äideistä. Teitä on paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakerhoon ja hiekkalaatikolla varmaan tutustuu. Minusta on vaikeampaa löytää kavereita, joilla ei olisi lapsia, tai vaihtoehtoisesti joilla olisi muutakin puhuttavaa kuin lapset. Lapsellisilla on kaikilla aina kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi