Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kerron tapailemalleni miehelle, etten halua seksiä ennen vakavaa seurustelua/avioliittoa?

Vierailija
03.07.2019 |

Olen keväästä lähtien tapaillut miestä, josta en edes ole kovinkaan kiinnostunut fyysisessä mielessä, mutta hän on ihmisenä ihan mukava ja hyväluonteinen. En toisaalta muutenkaan haluaisi irtoseksiä tai seksiä tapailuvaiheessa.

Mies on ihan alusta lähtien koettanut pyytää mua kotiinsa ja ehdottanut, että haluaisi tulla luokseni kylään. Hän on myös ehdottanut ajanvietettä, jossa yöpyisimme samassa huoneessa. Mielestäni hän vaikuttaa siltä, että olisi ihastunut ja haluaisi läheisyyttä. En ole itse sellaiseen halukas ainakaan toistaiseksi.

Miten voisin kertoa hienovaraisesti sen, että en ihan periaatteestakaan halua seksiä kovin kevein perustein?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se mies ymmärrä sen jo muutenkin kohta. Jollet sinä suostu, niin varmasti joku muu suostuu.

Vierailija
2/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En harrasta seksiä ennen kuin vakiintuneessa, sitoutuneessa parisuhteessa. Se ei ole minulle muutenkaan kovin tärkeää enkä koe sinua kiihottavaksi, joten toivottavasti sinullekin sopii parisuhde, jossa seksuaalisuudella ei ole kovin suurta osaa?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En harrasta seksiä ennen kuin vakiintuneessa, sitoutuneessa parisuhteessa. Se ei ole minulle muutenkaan kovin tärkeää enkä koe sinua kiihottavaksi, joten toivottavasti sinullekin sopii parisuhde, jossa seksuaalisuudella ei ole kovin suurta osaa?"

Täytyy jotenkin noin se sanoa jossain vaiheessa. Sinänsä olen tosi kiinnostunut joidenkin harvojen kanssa s*ksistäkin ja olen valitettavasti ihastunut salaa yhteen henkilöön, joka kiinnostaisi "siinä mielessä", mutta hän on varattu, joten suhde ei ole mahdollinen. Toisaalta en kyllä muutenkaan halua lainkaan irtoseksiä.

Tai siis vaikka olen "pahis" siinä mielessä, että oon ihastunut sopimattomasti, niin oon todella kokematon ja haluan sellainen olla jatkossakin sekä haluan s*ksiä vasta vakiintuneessa suhteessa, joka käytännössä johtaisi avioliittoon. Käytånnössä siis haluaisin vakiintuneen heterosuhteen, jossa voisi joskus myöhemmin olla s*ksiäkin, kunhan tunnen henkilön kunnolla ja kunhan se henkilö kiinnostaisikin.

Vierailija
4/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et lähde sinne laivalle. Kyllä pitäis ymmärtää.

Tätähän sä kysyit.

Vierailija
5/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun olisi pitänyt sanoa se viimeistään, kun viestittelitte ensi treffien jälkeen. Lähetä saman tien viesti, jossa kerrot asian: "Hei, tämä asia on ollut nyt mielessäni, joten halusin kertoa että..."

Vierailija
6/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy jotenkin noin se sanoa jossain vaiheessa. Sinänsä olen tosi kiinnostunut joidenkin harvojen kanssa s*ksistäkin ja olen valitettavasti ihastunut salaa yhteen henkilöön, joka kiinnostaisi "siinä mielessä", mutta hän on varattu, joten suhde ei ole mahdollinen. Toisaalta en kyllä muutenkaan halua lainkaan irtoseksiä.

Tai siis vaikka olen "pahis" siinä mielessä, että oon ihastunut sopimattomasti, niin oon todella kokematon ja haluan sellainen olla jatkossakin sekä haluan s*ksiä vasta vakiintuneessa suhteessa, joka käytännössä johtaisi avioliittoon. Käytånnössä siis haluaisin vakiintuneen heterosuhteen, jossa voisi joskus myöhemmin olla s*ksiäkin, kunhan tunnen henkilön kunnolla ja kunhan se henkilö kiinnostaisikin.

Eiköhän kannata nyt vain sanoa sille miehelle, että etsit jotain muuta. Annat miehen ymmärtää, mutta et ymmärrä antaa. Vihellä peli poikki. Ja sitä paitsi. Seksi ei välttämättä tosta vaan toimi kaikilla. Joten mielestäni on todella typerää ”kokeilla kepillä jäätä” eli ensin avioliitto ja sitten seksi. Mitä jos seksi ei olekaan hyvää?

Vierailija
7/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten? No vaikka näin: En halua seksiä ennen vakavaa seurustelua tai avioliittoa.

Ole hyvä.

Vierailija
8/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miten? No vaikka näin: En halua seksiä ennen vakavaa seurustelua tai avioliittoa.

Ole hyvä.

Ja katsot, kun auton perävalot vilkuttaa hyvästiksi.

Vierailija
9/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä.

Ja katsot, kun auton perävalot vilkuttaa hyvästiksi.

No jos näin on, sitten ei arvomaailmat olleet muutenkaan yhteensopivat, joten ei liene suuri menetys.

Vierailija
10/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten, mutta tee se nopeasti. Tuhlaat muuten vain miehen aikaa.

Vierailija
11/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole eri mieltä, mutta onhan mies nyt itse tässä eniten tuhlannut aikaa. Keväästä asti kuitenkin tapaillut.

Itse en koskaan odota pidempään kuin viidensille treffeille. Jos siihen mennessä ei ole ollut jonkinlaista seksiä, emme selvästikään sovi yhteen. Tulee vältettyä myös aloittajan kaltaiset tapaukset.

Vierailija
12/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole eri mieltä, mutta onhan mies nyt itse tässä eniten tuhlannut aikaa. Keväästä asti kuitenkin tapaillut.

Itse en koskaan odota pidempään kuin viidensille treffeille. Jos siihen mennessä ei ole ollut jonkinlaista seksiä, emme selvästikään sovi yhteen. Tulee vältettyä myös aloittajan kaltaiset tapaukset.

No se on kyllä totta. Harvinaisen pitkäjänteinen mies. Itsekään en kovin kauaa suostu olemaan ilman, en halua sikaa säkissä.

/se jolle vastasit

Vierailija
13/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kutsunut itseni miehen luo yökylään ja sanoin ennen kuin asiasta sovittiin, että nukun sitten yksin enkä tule hänen kanssaan saunaankaan.

Sopi silti, mutta ei siitä jutusta sen kummempaa kehkeytynyt. Selvästi mies toivoi seksiä. Minulla on sama periaate kuin ap:lla. Tämä karsii myös hyvin pois pelkkää seksiä haluavat miehet. Eli win-win molemmille.

Vierailija
14/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että et lähde sille risteilylle etkä muihinkaan pukkihommiin hänen kanssaan

Vierailija
15/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi haluat naiseksesi jonkun löyhämoraalisen tapauksen? Se, joka suostuu noin helposti s*ksiin, on todennäköisesti ollut samantyyppinen muitakin kohtaan.

Vierailija
16/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan en haluaisi tuhlata hänen aikaansa. Toisaalta saattaisin ehkä kiinnostua hänestä jossain vaiheessa. Itse en kyllä oikein jaksaisi tutustua täysin uusiinkaan ihmisiin ja ihmisenä/kaverina pidän hänestä, joten hänen myötään mun sinkkuuteni osalta olisi "problem solved".

Vierailija
17/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä.

Enkä sen jälkeenkään.

Vierailija
18/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan en haluaisi tuhlata hänen aikaansa. Toisaalta saattaisin ehkä kiinnostua hänestä jossain vaiheessa. Itse en kyllä oikein jaksaisi tutustua täysin uusiinkaan ihmisiin ja ihmisenä/kaverina pidän hänestä, joten hänen myötään mun sinkkuuteni osalta olisi "problem solved".

Ap, mä ymmärrän sua. Kiintymys ja rakkaus voi myös kasvaa pikkuhiljaa. Salamarakastumiset usein myös hiipuvat nopeasti. Parempi näin. :)

Mies on jatkanut tapailuasi keväästä asti, vaikka seksiä ei ole ollut tarjolla. Hyvä merkki! Jos kyse on laivaristeilystä tai hotellihöpymisestä, sanot että lähdet mielelläsi, mutta et ole valmis intiimiin suhteeseen. Kerro, että pidät hänestä oikeasti ja toivot, että suhteenne kehittyy pikkuhiljaa, tyyliin 'kaikki aikanaan'.

Vierailija
19/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi harrastaa jotain tapailuvaiheen irtoseksiä? Lähes tuntematon mies tai nainen kierrättää jotain panorinkiä? Tapailkoon he toisiaan, kaikki voittaa.

Vierailija
20/26 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mä ymmärrän sua. Kiintymys ja rakkaus voi myös kasvaa pikkuhiljaa. Salamarakastumiset usein myös hiipuvat nopeasti. Parempi näin. :)

Mies on jatkanut tapailuasi keväästä asti, vaikka seksiä ei ole ollut tarjolla. Hyvä merkki! Jos kyse on laivaristeilystä tai hotellihöpymisestä, sanot että lähdet mielelläsi, mutta et ole valmis intiimiin suhteeseen. Kerro, että pidät hänestä oikeasti ja toivot, että suhteenne kehittyy pikkuhiljaa, tyyliin 'kaikki aikanaan'.

Mutta ei ap pidä eikä toivo suhteen edistyvän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi