Kertoisitteko miehelle jos tulisitte raskaaksi yhden illan jutusta?
Kyseessä tuttu kaverimies, ihana ihminen. Varattu. Keskeytys ainoa vaihtoehto. Kertoisitteko vai pitäisittekö omana tietona ja kärsisitte itsekseen.
Ja olen huono ihminen, en kaipaa moraalisaarnoja tai kivitystä, vaikka kaiken pahan olen varmasti ansainnut.
Kommentit (18)
Minä olen naimisissa. Neljä lasta. Kolmella on eri isä kuin aviomieheni. Tulee aina pinnalle naimahalut juopotellessani. Mieheni ei tiedä.
Kertoisin, hänenkin sietää miettiä tekemisiään ja että niillä on seurauksia.
En. Kertominen voi lisätä ongelmia.
Emma K. kirjoitti:
Minä olen naimisissa. Neljä lasta. Kolmella on eri isä kuin aviomieheni. Tulee aina pinnalle naimahalut juopotellessani. Mieheni ei tiedä.
Missä voin tavata sinut?
t. Kilt timies
Etsisin äkkiä rikkaan miehen ja sanoisin että lapsi on hänelle.
Kertoisin miehen vaimolle, niin vaimokin huomaisi miten ihana ihminen miehensä on.
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Missä voin tavata sinut?
t. Kilt timies
Emma K asuu Porvoossa.
Mitä teet jos se alkaa vaatimaan että et saa abortoida sen lasta?
Selvinnee viimeistään silloin, kun vanhemman veriryhmää selvitetään. Paskempi homma, jos aikaa on mennyt kauan. Onhan näitä tapahtunut, siinä lapsi menettää isänsä ja äiti lapsensa. Kuka tuollaisen valehtelija kanssa olisi enää missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet jos se alkaa vaatimaan että et saa abortoida sen lasta?
Abortin?
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Missä voin tavata sinut?
t. Kilt timies[/quote
Tule käymään Naantalissa. Ota juomia mukaan niin saat.
Vierailija kirjoitti:
Selvinnee viimeistään silloin, kun vanhemman veriryhmää selvitetään. Paskempi homma, jos aikaa on mennyt kauan. Onhan näitä tapahtunut, siinä lapsi menettää isänsä ja äiti lapsensa. Kuka tuollaisen valehtelija kanssa olisi enää missään tekemisissä.
En ymmärrä kommenttia. Kukaan ei tiedä meidän suhteesta paitsi me kaksi. Mä olen sinkku.
En tietenkään, kertoisin lapsen olevan mieheni.
No kun tällaista tilannetta ei tulisi eikä tule!
"Enten tenten... kenet nimeäisin lapsen isäksi maksamaan maksuja 17 vuoden ajaksi... hmm... kas siinä pulma. On se upeaa olla nainen, kun on aivan eri oikeudet kuin miehillä!"
Kertoisin.