Kommenttiosiot poistuivat
Heh, Ilta-Sanomien kommenttiosiot on pantu kiinni tätä tapausta koskevista uutisista. Eivät ennakkokarsijat riittäneet, kun tuli niin paljon vääränlaisia mielipiteitä.
Kommentit (12)
Vääränlaisia mielipiteitä? Siis rasistista roskaa?
Vierailija kirjoitti:
?
Ketjun aloittaja on laiska, kun ei viitsinyt kirjoittaa artikkelin otsikkoa, että olisi nähnyt mistä "tapauksesta" on kyse.
"Taksikuskien erimielisyys johti lyönteihin Helsingissä – poliisilla on epäily, mistä kaikki sai alkunsa"
Vierailija kirjoitti:
No, minä kirjoitin aamuseitsemältä mielipiteen, jossa kaipasin takaisin 80-luvulle aikaan, jolloin taksikuskit eivät mölynneet tolpalla, rähjänneet toisilleen ja riuhtoneet joukolla toisiaan vaatteista. Tiesin kyllä, että mielipiteeni ei pääse läpi, mutta yllätys oli se, että muutaman tunnin kuluttua kaikista tätä tapahtumaa koskevista uutisista oli kommentointimahdollisuus poistettu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minä kirjoitin aamuseitsemältä mielipiteen, jossa kaipasin takaisin 80-luvulle aikaan, jolloin taksikuskit eivät mölynneet tolpalla, rähjänneet toisilleen ja riuhtoneet joukolla toisiaan vaatteista. Tiesin kyllä, että mielipiteeni ei pääse läpi, mutta yllätys oli se, että muutaman tunnin kuluttua kaikista tätä tapahtumaa koskevista uutisista oli kommentointimahdollisuus poistettu.
ap
Jep, mutta ymmärrät varmaan, että suurelle osalle teistä persuista ongelma on nimenomaan kuskien ihonväri. Se oikea syy ongelmille, eli päin persettä tehty uudistus, ei kiinnosta.
Turun satamassa oli kova fight myös ihan just.
Siellä on paljon m kuskeja.
Niille eri jono ja....
Käynyt 8 kertaa tuossa paikassa lähiviikkoina.
Turussa homma kimposi uudelle tasolle tässä juuri, en muista lyötiinkö, mutta sinne päin toimintaa oli...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jep, mutta ymmärrät varmaan, että suurelle osalle teistä persuista ongelma on nimenomaan kuskien ihonväri. Se oikea syy ongelmille, eli päin persettä tehty uudistus, ei kiinnosta.
??
No, asiakkaana minä kyllä valitsen taksijonosta sen kuskin, joka näyttää kivoimmalle ja menen sen kyytiin.
Mua on aina inhottanut kun ei voi valita minkä näköisen kuskin kyytiin menee. Nyt on ihanaa kun voi valita!
Tähän on turha sitten vetää mitään ihon väriä, valitsen miellyttävimmän näköisen kuskin kaikilla kriteereillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Äläpäs viitsi alentua ja nimitellä. Ongelma ei ole kuskien ihonväri, vaan se, että kuskeina on valtavasti porukkaa, jolla ei ole kielitaitoa, paikallistuntemusta eikä suomalaisille työpaikoille kuuluvia käytöstapoja. Filmillä näkyy, miten vakavasta ongelmasta on kysymys.
Miten sinä muuten satuitkaan ottamaan puheeksi ihonvärin? Et kai sinä vihjaile, että kielitaidottomuus, paikallistuntemuksen puute, huonot käytöstavat ja väkivaltaisuus työpaikan konfliktitilanteissa liittyisivät jotenkin ihonväriin tai etniseen taustaan?
ap
Ulla.tuus!