Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko ok, jos puolisosi saunoisi vastakkaista sukupuolta olevan ystävän kanssa?

Vierailija
03.07.2019 |

Siis kahdestaan. Ihan säännöllisesti, säännöllisellä saunavuorolla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan mitä olet sopinut rajoiksi puolisosi kanssa.

Meillä se ei ole ok.

Vierailija
2/11 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olisi ok moinen yhteinen harrastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no ei todellakaan olisi ok. 

Itselläni ei tulisi mieleenkään saunoa jonkun toisen miehen kanssa, kuin oman. Miksi ihmeessä tekisin niin??

Vierailija
4/11 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee joku kerta yllätyssuikki. Tunnet sitten kyllä suussasi kumin tai vieraan naisen alapään maun.

Vierailija
5/11 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkilöt A ja B haluavat saunoa yhdessä niin mä en ymmärrä miten siihen liittyy henkilö C (tai D tai E). Kyllä kaksi aikuista ihmistä saa tehdä keskenään ihan mitä vain ne haluaa.

Jos tahdon saunoa jonkun kanssa niin tarvitseeko mun pyytää lupa siihen kaikilta maailman ihmisiltä? Kuinka se lupa pyydetään? Menee aika hankalaksi.

Vierailija
6/11 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis ok. Tiedän, miten visuaalinen mies on.

Vierailija
7/11 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilöt A ja B haluavat saunoa yhdessä niin mä en ymmärrä miten siihen liittyy henkilö C (tai D tai E). Kyllä kaksi aikuista ihmistä saa tehdä keskenään ihan mitä vain ne haluaa.

Jos tahdon saunoa jonkun kanssa niin tarvitseeko mun pyytää lupa siihen kaikilta maailman ihmisiltä? Kuinka se lupa pyydetään? Menee aika hankalaksi.

Sellainen pikkujuttu, ettei se C ole kaikki maailman ihmiset. Se on oma kumppani, puoliso. Tämä tulee toki sinulle yllätyksenä, mutta parisuhteessa joutuu joskus ajattelemaan kumppaninkin tunteita.

Vierailija
8/11 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi ok.

Mutta sinun täytyy kysyä itseltäsi onko se sinulle ok, huomioonottaen parisuhteesi, puolisosi ja itsesi.

Vierailija
9/11 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee joku kerta yllätyssuikki. Tunnet sitten kyllä suussasi kumin tai vieraan naisen alapään maun.

Aloituksessa puhuttiin vastakkaisesta sukupuolesta eikä naisesta.

Vierailija
10/11 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkemmin asiaa tuntematta ihmettelen vain, miksi moiseen tilanteeseen on päädytty. Olisiko heille ok, jos sinä menisit mukaan?

Vierailija
11/11 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok. Ei mitenkään suoralta käsin ehdoton ei:kään, jouduin tätä hetken miettimään. Mutta päädyin siihen, että heteroparisuhteessa oltaessa en hyväksyisi säännöllistä alastomuutta vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa.

En usko että miehenikään pitäisi moisesta.

Ja saunahulluille jo eukäteen: vaikka kuinka kuvittelette, saunassa olo ei muuta sitä faktaa että alaston mies ja alaston nainen katsovat ja arvioivat toisiaan 100% varmuudella, elleivät ole sukua keskenään. Se on ihan perusbiologiaa, lauteiden läsnäolo ei hävitä ihmisen seksuaalista ulottuvuutta mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän