Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestä sattuu

Vierailija
03.07.2019 |

Kun harrastamme seksiä, käytän lantionpohjan lihaksia supistellen niitä, koska niin saan orgasmin. Nyt mies on alkanut valittamaan, että häntä sattuu, että puristelen liian voimakkaasti. Mikä tähän avuksi? Itsestä voimakas supistelu tuntuu parhaimmalta!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisko vaikka käyttää kohtuutta ja järkeä?

Vierailija
2/3 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollaisia naisia löytää? Itse toivoisin, että tulisi vastaan kerrankin nainen, joka puristaisi niin, että joutuisin anelemaan, että voisitko vähän hellemmin. Ja kyse ei nyt ole edes siitä, että oma värkkini olisi jotenkin pieni. Tai en minä muiden kokoja tiedä, mutta 20cm pitkä ja 5,5cm paksu (terskan paksuin kohta). Ja kyllä, olen mitannut ihan huvikseni.

Itse ainakin kädellä saan puristaa todella kovaa, jotta se sattuu. Siksi ihmettelen, että kenen toosa muka puristaa noin kovaa tai vielä kovempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa käyttäisit lihaksiasi niin, ettei satu, eli sisään mennessä rentona ja puristat vain ulos vetäessä. Nopeella tahdilla voi olla hankala ajoittaa oikein.. Siinäkin toki kohtuus, treenatulla pillulla voi olla aika kovakin paikallinen puristus ja jos ei oo tarpeeksi liukasta, puristettu hankaus voi kitkan vuoksi jopa sattua. Eli liukkaria sekaan niin ei puristelu satu ainakaan niin helposti..