Seksihalut ihan jatkuvat näin 46v naisena
Kommentit (27)
Kuuluu ikään. Olet sinut itsesi kanssa ja uskallat olla oma itsesi myös seksissä. Eräänlainen lisääntymisiän loppukiri noin biologisesti tarkastellen. Nainen isolla N:llä. 👍
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu ikään. Olet sinut itsesi kanssa ja uskallat olla oma itsesi myös seksissä. Eräänlainen lisääntymisiän loppukiri noin biologisesti tarkastellen. Nainen isolla N:llä. 👍
Joo, mutta se tuo kauheat riidat puolison kanssa. Mies on 42v ja haluaa maksimissaan kerran viikossa. Pitää mua ihan sairaana kun kuulemma haluan liikaa.
Olen 45 v mies ja minulla tuo on jatkunut noin 12-vuotiaasta lähtien. Nyt saat tuntea millaista elämää me miehet vietämme suurimman osan elämästämme. Että revi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 45 v mies ja minulla tuo on jatkunut noin 12-vuotiaasta lähtien. Nyt saat tuntea millaista elämää me miehet vietämme suurimman osan elämästämme. Että revi siitä.
Ei mun mieheni ainakaan vietä. Olen tuntenut sen 29v asti ja aika vähän sitä on seksi kiinnostanut koskaan. Ap
Näinhän se usein menee, että halut ei kohtaa. Se on kyllä kurjaa. Kypsä nainen on niin ihana. Tsemppiä👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mieheni ainakaan vietä. Olen tuntenut sen 29v asti ja aika vähän sitä on seksi kiinnostanut koskaan. Ap
No ilmeisesti sinuakaan ole kiinnostanut seksi aikaisemmin kun hätäsi tuntuu olevan noin uusi? Eli ihan sopivia olette olleet toisillenne tuon 15 vuotta. On oma asiasi päättää että haluatko pärjätä vähällä seksillä vai etsitkö uuden miehen.
Halut eivät ole hiljenneet minullakaan. Saan seksiä mieheltä joka toinen päivä, mutta lisääkin kaipaan. Onneksi on ladattava vibraattori, niin ei ole isoja patterikuluja.
N64
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ilmeisesti sinuakaan ole kiinnostanut seksi aikaisemmin kun hätäsi tuntuu olevan noin uusi? Eli ihan sopivia olette olleet toisillenne tuon 15 vuotta. On oma asiasi päättää että haluatko pärjätä vähällä seksillä vai etsitkö uuden miehen.
Meillä oli aluksi aktiivinen seksielämä mutta mies on tullut vanhaksi ja väsyneeksi. Hyvä kun ruumiillisen työnsä jaksaa hoitaa. Minulla on olleet kovat seksihalut etenkin yli nelikymppisenä ja miehellä ne ovat hiipuneet.
Sama. Vapaa-aikaa ja jaksamista on enemmän kuin pikkulapsiaikaan. Onneksi mies on hyväkuntoinen ja haluaa joka päivä edelleen yli 20 vuoden jälkeen. N45
Mitkä halut? Lähettäkää tänne rpaus sitä panettamisen tunnetta. Ai että kaipaan aikoja, kun panetti niin että ei pysyny pöksyissään. Nyt ei mitåän:( ei yhtään mitään. Kiitos kuerukan, joka saakin luvan lähteä käpälikköön. N 46v
Vierailija kirjoitti:
Mitkä halut? Lähettäkää tänne rpaus sitä panettamisen tunnetta. Ai että kaipaan aikoja, kun panetti niin että ei pysyny pöksyissään. Nyt ei mitåän:( ei yhtään mitään. Kiitos kuerukan, joka saakin luvan lähteä käpälikköön. N 46v
Mulle on tarjottu kierukkaa runsaiden kuukautisten takia. Taidan ottaa sen koska sitten mies ei joutuisi kärsimään jos mun panohalut loppuisi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tarjottu kierukkaa runsaiden kuukautisten takia. Taidan ottaa sen koska sitten mies ei joutuisi kärsimään jos mun panohalut loppuisi. Ap
Menkat tosissaan oli runsaat ja jäivät kierukan myötä. Juu suosittelen, jos et halua enää tuntea panemisen tunnetta :) Toimii todella hyvin!!
Mulla myös panetus lisääntynyt päälle nelikymppisenä. Nyt 44 ja voi kun joka päivä sais kunnolla... Olen kyllä ollut suht aktiivinen aina, mutta tämä suoranainen polte on hurjaa. Meillä mies kyllä tykkää ja kiusaa minua vaikka puristamalla pyllystä tai suutelemalla, kun tietää, että kiimainen olen. Joka päivä ei siis ehdi tai jaksa harrastaa seksiä, mutta muutamaan kertaan viikossa se on kyllä lisääntynyt. Aiemmin oli harvemmin. Kun oli lapset pieniä, ei vaan jaksanut ja halutkin oli pienemmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkat tosissaan oli runsaat ja jäivät kierukan myötä. Juu suosittelen, jos et halua enää tuntea panemisen tunnetta :) Toimii todella hyvin!!
Sitten se juttu on kuin mulle tehty. Mies olisi onnellinen vaikka tulisi kuukausoen tauko ja mitä harvemmin haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla hormoonikierukka ei ainakaan seksihaluja vienyt, onneksi.
n44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli aluksi aktiivinen seksielämä mutta mies on tullut vanhaksi ja väsyneeksi. Hyvä kun ruumiillisen työnsä jaksaa hoitaa. Minulla on olleet kovat seksihalut etenkin yli nelikymppisenä ja miehellä ne ovat hiipuneet.
Olisiko kyse siitä että mies kaipaisi vähän vaihtelua? Onko se 15 vuotta ollut aina saman kaavan mukaan ja miehen kokeiluehdotukset on vähin äänin torpattu? Jos mies kävisi kokeilemassa sitä jonkun tuntemattoman naisen kanssa niin saattaisi teillä kotonakin piristyä? Entäs miehen elintavat? Juoko? Polttaako? Liikkuuko? Onko omaa elämää ilman sinuan läsnäoloasi?
Olispa kiimaista naista kumppaniksi :)
Vähissä ovat näiden foorumien ulkopuolella..
41 miehenä kanssa kovat halut. N200- yhdyntää emännän kanssa vuoteen ja päälle masturboinnit ja omat fantasiat.