Muutto USAhan. Ikä 45
Minulla olisi toita USAssa palkkio 200 000k$/a
Haluaisin lahtea, mutta pelottaa jos sairastun.
Millaisissa hinnoissa vakuutukset pyorivat ?
Onko verotus helppoa
Talla hetkella toissa UKssa palkiolla 140 000£/a
verotus helppoa
Tama vain loppuu 1kk paasta
Ilmainen terveyden hoito ja muutenkin elama miellyttavan helppoa.
En asu Lontoossa. En viihtyisi siella.
Suomikin olisi vaihtoehtona. Tosin palkkio vahan askarruttaa. 100 000€/a
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Puhut palkkiosta joten onko siis kyseessä freelance homma? Oletko varma että saisit edes green cardia freelance statuksella? Yleensä kai normaalissa tyosuhteessa vakuutus on osa kompensaatiopakettia.
Kun on tarpeeksi uniikki osaaminen niin ei Green card ole ongelma.
Tiedan tuon normaali statuksen ja siksi kyselin kun tiedan, etta taalla tavoittaa ison maaran ihmisia helpolla.
Kanadaan olen pyrkinyt, mutten ole saanut yhtaan tarjousta :/
-
AP
-
PS.Inhoan palstan automaattista tiivistelya. Saa tekstin nayttamaan sekavalta.
Mene ihmeessä, hyvin aikaa vielä kerryttää eläkettä.
Vierailija kirjoitti:
Mene ihmeessä, hyvin aikaa vielä kerryttää eläkettä.
Kait ymmarrat, etta yleista elaketta et saa niin paljon kun sulle on luvattu
-
Oma Suomi elakkeeni kertyma on 1400€/kk
Briteista 700£/kk
-
Oma, itse saastamani elakerahasto tarjoaa noin 2000€/kk ja siita jaisi viella perintoa 400 000€
Lisaksi vuokratuloja Suomessa normaali kulujen jalkeen 1100€/kk potenttiaalinen putkiremotti vie tietysti kaiken tuoton moneksi vuodeksi.
-
Luulisin ettei mun tarvitse paljoa enempaa saastaa. Ehka lisata 200 000€ elake rahastooni, jotta vaimokin olisi turvattu.
~
Hanen Suomi elakkeensa arvio on 2000€/kk jos siihen uskoo.
-
-
Jenkkeihin meneminen pelottaa siina mielessa, etta jos sattuu sairastumaan. Esim sydankohtaus niin saattaa akkia maksaa 100 000$. Olen toki perus terve, mutta ikaa on jo jonkin verran ja kavereita on alkanut kuolemaan/sairastumaan niin ymmartaa paljon paremmin oman haavoittuvaisuutensa.
Puhut palkkiosta joten onko siis kyseessä freelance homma? Oletko varma että saisit edes green cardia freelance statuksella? Yleensä kai normaalissa tyosuhteessa vakuutus on osa kompensaatiopakettia.