Lihaksikas vahva mies - vatsa ei haittaa naisia yhtään
Nuoria 30v naisia ei tunnu yhtään haittaavan vatsa kun muuten on raamia, menestystä ja varallisuutta M45
Kommentit (22)
Kyllä se haittaa. On vaikea tuntea mitään seksuaalista vetovoimaa miestä kohtaan, jolla on selvästi ylipainoa ja mahaa.
Alleviivaan tämän täysin. leveät hartiat kyllä pitää olla
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin haittaa mutta ei ne kerto sulle sitä.
Tämä on niin totta. Naiset vain tottuneesti piilottavat inhonsa, koska haluavat rahasi.
Mä olen menestyvä 50 v nainen, ja kaikki nuoret miehet on ihan hulluina mun silmäpusseihin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se haittaa. On vaikea tuntea mitään seksuaalista vetovoimaa miestä kohtaan, jolla on selvästi ylipainoa ja mahaa.
Iso ja kova maha on seksikäs! Sit kun keski-ikäinen mies lykkii takaapäin ja masu ottaa kiinni mun selkään.. ai ai...
Mainitsit varallisuuden, siitä se johtuu. Tai sitten olet harhaluuloinen ja oikeasti nuoria naisia ällöttää lähentelysi.
N25
Olen 45-vuotias nainen, ja nuoret miehet himoavat roikkuvaa vatsanahkaani. Totta se on, kun itse sanon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso ja kova maha on seksikäs! Sit kun keski-ikäinen mies lykkii takaapäin ja masu ottaa kiinni mun selkään.. ai ai...
Ajatteleeko joku noin vai onko provo?
Johtuu siitä, että 70 % naisista on itse ylipainoisia.
Minua ei ainakaan maha häiritse yhtään. Paras on, että jonkun verran rasvaa löytyy. Tosiaan leveät hartiat täytyy olla, sitten maha sopii ja näyttää seksikkäältä nalle karhulta.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ihan tieteellinen fakta, että ei juuri haittaa, mutta mutuile toki
https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/naisia-viehattaa-vahvannakoinen-…
"”Vaikka olet hieman ylipainoinen mutta näytät vahvalta, ei ylipaino juuri haittaa."
Täällä myös viisikymppinen nainen, jonka vatsamakkarat ja yksittäiset partakarvat eivät tunnu nuoria miehiä haittaavan! Rahaa löytyy myös ja isot tissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ihan tieteellinen fakta, että ei juuri haittaa, mutta mutuile toki
https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/naisia-viehattaa-vahvannakoinen-…
"”Vaikka olet hieman ylipainoinen mutta näytät vahvalta, ei ylipaino juuri haittaa."
Jos dominoiva ominaisuus on vahvuus, sitten ei ilmeisesti haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova vähän pullea vatsa kertoo miehen voimakkuudesta, hoikkavatsaiset ovat heikkoja
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että 70 % naisista on itse ylipainoisia.
Vain 60%. Miehistä 75%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova vähän pullea vatsa kertoo miehen voimakkuudesta, hoikkavatsaiset ovat heikkoja
Ei kerro. Se kertoo mahdollisesta 2-tyypin diabeteksesta ja rasvamaksasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen menestyvä 50 v nainen, ja kaikki nuoret miehet on ihan hulluina mun silmäpusseihin.
Käyhän Haaska päästämässä se kissa ulos kuselle, ja mene suihkuun niin ehkä heräät tähän päivään.