Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä yksinäiset teette kesälomalla kun sataa vettä?

Vierailija
02.07.2019 |

Haaveilin rannalla loikoilusta, mutta se nyt ei tule onnistumaan.. lomaa mulla on vain kaksi viikkoa ja näyttäisi sateiselta. Ehdotuksia? Leffassa ajattelin käydä ainakin.

N25 Hki

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelen, kaivan nenää, r.unkkaan, ja juon kaljaa

Vierailija
2/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taiteillut vesiväreillä, katsonut yuotubesta tutorialeja. Kirjoja lukenut myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävisin museoissa ja gallerioissa, koska sellainen kiinnostaa minua. Kahvilassa voi istua lukemassa ja leivoksen ja teen kanssa. Sateiset kävelyt sateenvarjon ja kumisaappaiden kera.

Vierailija
4/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen taiteillut vesiväreillä, katsonut yuotubesta tutorialeja. Kirjoja lukenut myös.

Ihanaa, vesivärejä voisin kokeilla minäkin pitkästä aikaa.

Kirjoja olisi myös ainakin kolme kappaletta luettavana.

Ap

Vierailija
5/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsässä on kiva kuljeskella sateella (mutta ei ukkosella). Sadevaatteet on keksitty.

Vierailija
6/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti täällä Vauviksella 16h päivittäin päivystämässä.😜

Vierailija
7/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen, surffailen netissä, siivoan, leivon, lämmitän saunaa, jos sataa vain hiljalleen kävelen metsässä tai soutelen.

Vierailija
8/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävisin museoissa ja gallerioissa, koska sellainen kiinnostaa minua. Kahvilassa voi istua lukemassa ja leivoksen ja teen kanssa. Sateiset kävelyt sateenvarjon ja kumisaappaiden kera.

Tässä kysyttiin siis yksinäisiltä, että mitä he tekevät. Ei sitä, miten sinä larppaisit yksinäisyyttä.

Itselleni sadepäivät on juuri parhaita, kun voi olla luvallisesti sisällä ja möllöttää. Aurinkoisella säällä kun kaikki perheelliset yms. ei-yksinäiset ovat ulkona nauttimassa toistensa seurasta.

Vierailija
9/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn syömässä ihanissa paikoissa, lainaan kirjastosta kirjoja joita luen teekupposen kanssa, ehkä jokin hemmotteluhoito myös. Sade on ihanaa!

Vierailija
10/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon teetä ja pelaan

Vierailija
11/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäjuttuja: luen, maalaan teen käsitöitä, katson sarjoja ja leffoja, käyn kahviloissa (kirjan kanssa), leffassa, museoissa ja näyttelyissä...

Vierailija
12/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sitä mitä olinkin tekemässä. Joko olen ulkona jonkun itseäni viihdyttävän puuhan parissa, tai sitten olen sisällä koneella.

13/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kirjastoissa, matkustelen ylipäätänsä ympäri pk-seutua, katselen elokuvia, lueskelen kirjoja.

Vierailija
14/14 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta kaikki mahdolliset eri museoiden ilmaispäivät ja käy niissä. Siinä menee hyvin pari viikkoa.