Puhuin kielillä
Olin rentoutuneessa tilassa ja sitten yhtäkkiä aloin puhua kielillä. Se oli outoa koska ennen ei ole näin käynyt.
Muilla samaa?
Kommentit (25)
Myös minä puhun kielillä ja pystyn kieltä jopa vaihtamaan ja eri tilanteissa tämä rukouskieli saattaa olla eri. Jostain kielestä on jäänyt sellainen tunne, että se saattaisi jopa olla jossain päin maailmaa käytössä oleva kieli, koska se kuulostaa monipuoliselta ja melko loogiseltakin, eikä miltään tiktakilta mitä joidenkin kielet ovat.
Kun Pyhä Henki on vahvasti läsnä, voin jopa laulaa kielillä, mutta se ei tuosta vaan aloittamalla aina onnistukaan.
Muistan nuorempana tilanteen kun rukoilin vähän synkässä ja ahdistuneessa tilanteessa kielillä ja kielihän minulle täysin vieras. Mutta yksi tuttu sana sieltä putkahti joukosta, nimittäin "Golgata." Tämän käsittäminen oli kyllä aika vahvistavaa kaiken sen synkän keskellä.
Minun kielilläpuhumisessani on latinalaisperäisen kuuloisia sanoja. Cara ja cari toistuvat usein, ne voisivat viitata rakkauteen tai rakkaaseen. On myös aspira- ja albira-jotakin.
Puhun latinaa kuin syntyperäinen.
Dagen efter monelta sujuu norja varsin sukkelaan ;D
Tokihan se toistuu, jos vain alan puhua. Sen voi tahdonalaisesti aloittaa ja lopettaa.