Puhuin kielillä
Olin rentoutuneessa tilassa ja sitten yhtäkkiä aloin puhua kielillä. Se oli outoa koska ennen ei ole näin käynyt.
Muilla samaa?
Kommentit (25)
Kielillä, monikossa? Tarkoitatko pilluttimen ja suusi kielillä?
Minä puhuin persseelläni.
Haju oli kauhea.
.
.
.
.
.
P tr
ba
khut
n
th
bes
.
.
.hnt
jimu
n
n
r
n
f
Vierailija kirjoitti:
.
.
.
.
.P tr
ba
khut
n
thArveleeko kukaan osaavansa tata kielta?
bes
.
.
.hntjimu
nn
r
nf
Minäkin puhuin joskus kielillä. Johtu kai siitä kun olin kulkenut kaikenlainen seurakunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin puhuin joskus kielillä. Johtu kai siitä kun olin kulkenut kaikenlainen seurakunnissa.
Missä tilanteissa? Tiedän kaksi ihmistä jotka puhuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona kun rukoilin. Ja sellaisessa rukoustilanteessa. Ja ne muut käänsivät minun kielilläpuhumisen suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona kun rukoilin. Ja sellaisessa rukoustilanteessa. Ja ne muut käänsivät minun kielilläpuhumisen suomeksi?
Ahaa. Mulla tapahtui tämä ensimmäistä kertaa.
Käänsivätkö suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
.
.
.
.P tr
ba
khut
n
thArveleeko kukaan osaavansa tata kielta?
bes
.
.
.hntjimu
nn
r
nf
Joo! Olen melkein varma että mun poika puhuu tuolla samalla kielellä. Ikävä kyllä hän ei osaa vielä mitään muuta kieltä, eli kielten selittäjäksi hänestä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käänsivätkö suomeksi?
Joo suomeksi. Tietty kun ei oltu ruotsinkielisellä alueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käänsivätkö suomeksi?Joo suomeksi. Tietty kun ei oltu ruotsinkielisellä alueella.
Kiinnostaa tietää suunnilleen mitä asiaa sun puhe koski?
Minäkin puhun kielillä, vieläkin, vaikka en ole enää uskovainen. Puhe on lingvistisesti mielenkiintoista, sillä se ei ole mitä tahansa sekasotkua, vaan siinä on selvä fonotaksi ja syntaksi. Olen ajatellut alkaa kirjoittaa sitä ylös ja tutkia, pystyisinkö suomentamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin puhun kielillä, vieläkin, vaikka en ole enää uskovainen. Puhe on lingvistisesti mielenkiintoista, sillä se ei ole mitä tahansa sekasotkua, vaan siinä on selvä fonotaksi ja syntaksi. Olen ajatellut alkaa kirjoittaa sitä ylös ja tutkia, pystyisinkö suomentamaan.
Seuraavasti äänitin jos tämä toistuu ja jos puhelin on lähellä.
Minäkin kerran juopuneena ja rentoutuneena uskalsin puhua kaverini siskon miehen kanssa englantia. Yleensä en uskalla puhua mitään muuta kuin suomea.